Oletteko eron jälkeen olleet tekemisissä exän vanhempien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Tai kuinka paljon olette tekemisissä? Tapaatteko exän puolen isovanhempia lasten kanssa vai näkeekö lapset isovanhempia vaan isänsä/äitinsä kanssa?

Tuli vaan tällainen mieleen kun olin tänään juuri lasten kanssa ex-appivanhempien mökillä koko päivän ja esikoinen jäi sinne vielä yöksi mummin kanssa. Lasten isäkin siellä oli puoli päivää kyllä. Käyn lasten kanssa myös exän vanhemmilla ja he käyvät meillä. Meidän ero nyt tosin on ihan tuore vielä, vasta puolisentoista kuukautta on mennyt.

Joskus soitellaan ex-anopin kanssa. Kerran, pari vuodessa on tulee meille yökyläilemään, asuu kauempana ja on autoton. Me ei kyllä tyttösen kanssa olla hänen luonaan vierailtu.

Ekoina kuukausina olin. Sitten kun aloin seurustella, haukkui exän äiti minut h**raksi (vaikka poikansakin jo seurusteli uudella taholla) eli enpä ole sen jälkeen ollut tekemisissä.

Mua surettaa ajatus siitä, että tuskin tää tällaisena aina voi jatkua... jos ja kun joskus ex itselleen jonkun pysyvämmän suhteen löytää niin eiköhän siinä vaiheessa oo mun aika siirtyä sivuun mökkireissuilta tms... Suunniteltiin tuossa vähän ex-anopin kanssa yhteistä etelän matkaa ja talveksi Lapin reissua jne. Lapin reissua siis heidän mökilleen siten, että mä menisin lasten ja exän vanhempien kanssa ensin viikoksi ja sitten lasten isä tulis sen jälkeen sinne ja ainakin esikoinen vois jäädä perään sinne vielä toiseksi viikoksi (ja mä siinä vaiheessa luonnollisesti lähtisin pois). Eli poitsu sais olla pitkän loman siellä. Olis niin kiva jos tää vois jatkua tällaisena, mutta tuskin se ikuisuuksiin niin voi mennä...

Pikku prinssini ei tapaa isän puolen isovanhempiaan koskaan,lakkauttivat heti yhteydenpidonkin kun erottiin,kyllä muksu joululahjat sai,mutta silti sääli lapsen kannalta ettei tapaa heitä:(

Anoppi toivoisi minun olevan siellä vaikka joka viikonloppu. Lasten isä hylkäsi meidät mitä inhottavimmalla tavalla ja jätti pulaan. Siinä ei kovin innosta seurustella sellaisen pojan äidin kanssa.
JA toisaalta, olen miettinyt sitäkin, että jos ex alkaa tuomaan sinne uusia tyttöjä. Niin mitäs sitten. Onko anoppi vielä silloin yhtä mielin kielin.

Todellakin pitkin hampain on kai pakko pitää yhteyttä.

Yhteistyössä