Oletko töissä, lomalla, saikulla, äitiysvapaalla, työttömänä..?

• Viestiketjun aloittaja juuri nyt
  • Ensimmäinen viesti
juuri nyt
Onko nyt rehellinen hetki olla palstailemassa, vai onko aika joltain pois suoraan tai välillisesti?

Itse olen saikulla, lapsi kattoo dvd:tä syödessään, joten tavallaan tää aika on pois mun lapselta. Vois syödä myös yhdessä.. Nyt ei jaksa.

"vieras"
Olen hoitovapaalla, kotiäitinä siis jo yli 5 vuotta. Teen parhaillaan ruokaa ja laitoin lapset katsomaan piirrettyjä, etteivät roiku puntissa ja mangu leikkimään kanssaan. Tämä on samalla mun kahvitaukoni. Leikitin lapsia tässä aamupäivällä jo reilun tunnin, joten saavat nyt hetken puuhailla omiaan. Kohta syödään ja sitten lähdetään pihalle. Meillä nykyään ulkoillaan vasta iltapäivällä kun on pienemmän päikkäriaika. Ei tykkää ulkoilla ollenkaan, mutta nukkuu mielellään ulkona. Siinä saa isompi rauhassa ulkoilla pitkän tovin.

yks kotiäiti vaan
Olen kotiäiti kht:lla, vanhimmat koulussa, pienin nukkuu ja keskimmäinen katsoo piirrettyjä. Oon koittanut joka päivä pitää tämän pienen kahvitauon, onhan oikeissa töissäkin lakisääteiset. ;)

"mamma"
Äitiyslomalla olen. Vauva touhuaa lattialla, kohta päiväunille. Keskimmäinen kattoo piirrettyjä, esikoinen koulussa. Mies nukkuu yövuoron jäljiltä. Kohta keskimmäisen kanssa syömään kun saan tuon pienen parvekkeelle nukkumaan. Lähenki pukemaan sille päälle!

säpäle harmaana
No siis minähän tässä olen tekemässä koulutehtäviä. Periaatteessa on pois koulutehtävistä ja toisaalta olisin täksi luppohetkeksi voinut hakea lapsen puoleksi tunniksi hoidosta pois.

alkuperäinen
Mäki kippasin just tytön sänkyyn ja elän toivossa, että nukkuu piiiiiitkäääään. :D Ollut melko rankat 6h touhukkaan 2veen kanssa ja itse puol kuolleena kuumeessa. Kohta isi tulee. :)

Saikulla olen sunnuntaihin asti. |O :snotty: Eipä tässä ehdikään kertyä kun yhteensä 2 viikon sairasloma, alkoi kädestä ja päättyi keuhkoputkentulehdukseen/poskiontelontulehdukseen/flunssaan...

"pede"
Äitiyslomalla, vauva nukkuu, esikoinen kaverin kanssa ulkona ja keskimmäinen leikkii meidän pihalla. Vois kai sitä mennä pojan seuraksi pihalle, varsinkin kun vauvakin nukkuu vaunuissa ulkona, mutta keitin kahvit ja istahdin koneelle hetkeksi. Takana paljon sairastelua, hampaita jne. niin pakko ottaa hetki itselle ja nauttia, hiljaisuudesta :)

Yhteistyössä