Vanhempainvapaalla ja poika on päiväunilla. Ei oo edes mitään kotitöitä tehtävänä (tai no pyykit pitäis laittaa kaappiin). Kohta lähden lenkille pojan ja koiran kaa, ettei vallan lorvailuksi mene
Työtön. Esikoinen koulussa ja kuopus alkoi katsomaan Wallacea&Gromitia. Tämä on ihan rehellinen lusmuiluhetki, pyykkikone hurraa, työhakemus juuri viimeistelty ja lähetetty, pian matot ja petivaatteet tuulettumaan ja lattiat puhtaaksi. Viikonloppu se koittaa työttömällekin!
Lomalla. Päästän kyllä säännöllisesti "Vaatteet päälle niin sitten voidaan lähteä luistelemaan" -ääntä. Joku nyt voisi väittää, että tiskien suhteen pitäisi olla aktiivisempi, mutta kilin kulkuset.
[QUOTE="tarja";28092949]Unohdin mainita että lapsi hoidossa vaikka itse olen kotirouvana.[/QUOTE]
Aijaa, jos tääkin pitää mainita, niin unohdin myös =) Lapset hoidossa vaikka itse olen kotona. Tosin tänää alotettiin jo viikonloppua eikä nuo hoitoon menneet.
Hoitopaikka heillä on vielä kesäloman alkuun asti 8)
Kotiäitinä aikaani vietän. 2-vuotias leikkii omia leikkejä, tahtoisi kovasti että leikkisin mukana. Olen raskaana rv 34 ja oksettaa niin paljon ettei voi nyt oikein tehdä mitään. Kauppaan olisi pitänyt lähteä ajat sitten mutta ei kykene vielä
Teen kotoa töitä (tosin nyt olen itseasiassa kylässä tekemässä töitä, sillä olemme parin kk. visiitillä Suomessa), ja palsta on auki kun töiden välissä on välillä kiva vähän muutakin ajatella. Tämän talon emäntä pitää tuolla mun lapsia (ja naapurin lapsia) silmällä.
Me ollaan lomalla koko perhe, tänään pojat saavat päättää, mitä tehdään. Näyttää siltä, että tänään pelataan playkkarilla ja katsotaan telkkaria. Joskus saa olla tämmöisiäkin päiviä. Lomalla on muuten käyty risteilyllä, uimassa ja Korkeasaaressa.
Työtön, jonka oikeasti pitäs olla saikulla. Lapsi isällään hiihtoloman, aikani täällä on ainoastaan pois koiralt Mutta tuo nyt saa liikaakin huomiota minulta...