Oletko syrjähypyn tulos tietämättäsi?

• Viestiketjun aloittaja Palle Nuh
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
En usko, että olen syrjähypyn tulos, vaikka ilman DNA-testiä ei varma voi olla. Isäni ei näytä kovin paljon tyypilliselle suomalaisella ja minä olen hyvin samannäköinen kuin hän, joten uskoisin, että hän on biologinen isäni. Ja vaikka ei olisikaan, en jaksaisi vetää siitä hernettä nenään.

"rrr"
Korjaus
[QUOTE="rrr";29875485]...sen verran tarkkaan kudostyyppien vastaavuus on tutkittu (verestä) että erehtymisen mahdollisuutta ei isän suhteen ole...[/QUOTE]

Äidin suhteen erehtyä tuon perusteella ehkä voisi, mutta toisaalta sisareni kudostyyppi vastaa omaani niin hyvin että se ei ole mahdollista kuin täys sisaruksilla.

hyhaho
Kudostyyppi? Teillä on joka harvinainen sairaus, ja sen geenit on testattu teiltä?

Ja miksi ette voisi siskonne kanssa olla molemmat jonkun saman miehen syrjähypyn tulosta?

Veriryhmästä ei (edelleenkään) voi sisarukset päätellä sukulaisuuttaan MITENKÄÄN.

kiva ku testasit...?
[QUOTE="Blondi";29875155]Kun minä opin puhumaan, sanoin heti vanhemmilleni, että nyt porukalla veriryhmätestiin. Halusin olla varma, että isäni on isäni ja äitini on minut synnyttänyt. Se, että minulla oli isän suskeat silmät ja kyömy nenä, eivät olleet vedenpitävä juttu. Sekin, että isäni oli ollut synnytyksessäni mukana, oli minulle vain kuultu asia.
Testattu on, olen vanhempieni lapsi.[/QUOTE]

:D

Juu, tällä meiningillä kaikki vaan toimimaan jatkossa! Mitä sitä turhaan luottamaan omaan äitiinsä saati isäänsä saati itseensä tai tai tai...
Harvoin on syytä epäillä, että oma isä ei ole oma isä. Jos on, niin voihan sitten asian selvittää. Silloinkin yleensä paljastuu, että se oma isä on oma isä.

Ja tulee myös mieleen lapset, jotka fantasioivat, etteivät olisikaan omien tiukkojen ja tylsien vanhempiensa lapsia, vaan jonkun rikkaan ja kuuluisan... vaikka todellisuudessa eivät haluaisikaan olla kenenkään muun kuin omien rakkaitten vanhempiensa lapsia.

vierasa
Olen kyllä niin samannäköinen, että uskon olevani isäni lapsi. Tässä kun rupesin asiaa miettimään, niin jos selviäisi, että olisin syrjähypyn tulos niin haluaisin kyllä tavata biologisen isän, mutta ei se muuttaisi millään lailla suhdettani omaan isääni. Hän on aina isäni vaikka biologisesti ei sitä olisikaan.

vierass
Yhden vanhemman veriryhmän tietäminen ei AUTA MITÄÄN. Se, että tietää molempien, SAATTAA auttaa, mutta ottaen huomioon keskiverto palstamamman yleistiedon tason, niin ei todennäköisesti osattaisi edes hyödyntää sitä tietoa.
Jos se yksi vanhemmista sattuu olemaan harvinaisinta veriryhmää ja itse sitten 0, niin kyllä siitä voi jo päätellä. Mutta eipä noilla tiedoilla monenkaan kohdalla pysty päättelemään mitään varmaa, vaikka tietäisikin molempien vanhempien veriryhmät.

Yhteistyössä