A
ap
Vieras
Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
kaikki saisivat tuloistaan enemmän käteen joilla sitten olisi varaa maksaa omat vakuutuksensa yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
kaikki saisivat tuloistaan enemmän käteen joilla sitten olisi varaa maksaa omat vakuutuksensa yms.
Mistä työstä? Miten vammainen tai vaikka syöpäpotilas tekisi töitä? Koska Suomessa on jo tukijärjestelmä, sen alasajaminen toisi tosiaan ruumiita kaduille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei jenkeissäkään kukaan kuole nälkään tai sairauteensa tukien puuttumisen takia. ruumiita kadulla on korkeintaan väkivallan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Mistä työstä? Miten vammainen tai vaikka syöpäpotilas tekisi töitä? Koska Suomessa on jo tukijärjestelmä, sen alasajaminen toisi tosiaan ruumiita kaduille.
ei jenkeissäkään kukaan kuole nälkään tai sairauteensa tukien puuttumisen takia. ruumiita kadulla on korkeintaan väkivallan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
ei jenkeissäkään kukaan kuole nälkään tai sairauteensa tukien puuttumisen takia. ruumiita kadulla on korkeintaan väkivallan takia.
siksipä se onkin maailman vaurain valtioAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Siellä ei ole koskaan tällaista järjestelmää ollutkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siksipä se onkin maailman vaurain valtioAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Siellä ei ole koskaan tällaista järjestelmää ollutkaan =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siksipä se onkin maailman vaurain valtioAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos olet niin miten yhteiskunta sen jälkeen toimisi? Mitä kävisi vaikkapa pitkäaikaissairaille tai vammaisille jos he eivät saisi tukea? Puhumattakaan opiskelijoista ym.
Siellä ei ole koskaan tällaista järjestelmää ollutkaan =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kannatan osittain:kannatan ainakin sitä että karsittaisi, eli esim. valtio voisi tukea YHDEN tutkinnon jokaiselle ja jos haluaa enemmän, voisi sitten itse maksella, ja niin edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kannatan osittain:kannatan ainakin sitä että karsittaisi, eli esim. valtio voisi tukea YHDEN tutkinnon jokaiselle ja jos haluaa enemmän, voisi sitten itse maksella, ja niin edelleen.
Mä kannatan ettei tuettaisi niin paljon alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä ja linnakundeja. Lapsiperheitäkään ei tarvitsisi tukea niin paljoo, eikä äidit saisi jäädä kotiin niin pitkäksi aikaa. Amerikassa äitiysloma on paljon lyhyempi
Alkuperäinen kirjoittaja no:Kaikkia ei voi lakkauttaa mun mielestä, mutta kyllä tämä nykyinen systeemi on mätä. Ei voi olla myöskään sellaisia tukia, ettei työssä käyminen kannata....
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kannatan osittain:kannatan ainakin sitä että karsittaisi, eli esim. valtio voisi tukea YHDEN tutkinnon jokaiselle ja jos haluaa enemmän, voisi sitten itse maksella, ja niin edelleen.
Mä kannatan ettei tuettaisi niin paljon alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä ja linnakundeja. Lapsiperheitäkään ei tarvitsisi tukea niin paljoo, eikä äidit saisi jäädä kotiin niin pitkäksi aikaa. Amerikassa äitiysloma on paljon lyhyempi
Mun mielestä voitaisiin todellakin karsia tukia juurikin noilta linnakundeilta ja huumeideinkäyttäjiltä. Tai sitten esim. vähän nipistämällä pois vankiloiden täyshoidosta, siinäkin säästettäisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kannatan osittain:kannatan ainakin sitä että karsittaisi, eli esim. valtio voisi tukea YHDEN tutkinnon jokaiselle ja jos haluaa enemmän, voisi sitten itse maksella, ja niin edelleen.
Mun mielestä voitaisiin todellakin karsia tukia juurikin noilta linnakundeilta ja huumeideinkäyttäjiltä. Tai sitten esim. vähän nipistämällä pois vankiloiden täyshoidosta, siinäkin säästettäisiin.
Vangit voisivat tehdä töitä päivät, vaikka tehtailla jotka olisi vankiloiden yhteydessä.
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja no:Kaikkia ei voi lakkauttaa mun mielestä, mutta kyllä tämä nykyinen systeemi on mätä. Ei voi olla myöskään sellaisia tukia, ettei työssä käyminen kannata....
Vähän samaa mieltä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja morjens:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja no:Kaikkia ei voi lakkauttaa mun mielestä, mutta kyllä tämä nykyinen systeemi on mätä. Ei voi olla myöskään sellaisia tukia, ettei työssä käyminen kannata....
Vähän samaa mieltä..![]()
Järkytyin kun kuulin että tuttuni, joka ei ole ikinä tehnyt töitä koska on "masentunut" saa eläkettä, 1400e/kk!!!! Missähän voisin ilmoittautua hulluksi? Voisi jäädä eläkkeelle, tunnenkin oloni tosi masentuneeksi....
Tän lisäksi tietysti asumistuet yms....