Oletko SINÄ lyönyt ikinä miestäsi ?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
En varsinaisesti... Äijällä on hyvät refleksit :saint: :LOL:

Ja leikillistä painimista ja vääntämistä se oli, mutta kömpelyyteni singautti käden naamaan. Onneksi sai torjuttua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Exää, kyllä. Käveli vastaan kaupungilla, toisen naisen kanssa, vaikka oli mua käyny paneksimassa paria tuntia aikaisemmin. Ja mä kun luulin, et oltiin kihloissa, ja 2 lapsen onnelliset vanhemmat.
Kai pamautit kunnolla kans?
Mikäs oli äijän selitys? Siis toisesta muijasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Exää, kyllä. Käveli vastaan kaupungilla, toisen naisen kanssa, vaikka oli mua käyny paneksimassa paria tuntia aikaisemmin. Ja mä kun luulin, et oltiin kihloissa, ja 2 lapsen onnelliset vanhemmat.
Toivottavasti vedit lujaa ja vyön alle!

minttu
ei ole meillä kukaan lyönyt ketään, ei isi äitiä, ei äiti isää eikä varsinkaan lapsia. minusta on kummaa että tässäkin ketjussa moni sanoo jyrkän ein miehen lyömiselle, mutta kuinka moni on läpsäissy sitten sitä avutonta, heikompaa lasta?

vieras
Olen suhteen alussa lyönyt useita kertoja ja häpeän sitä aikaa. Olin jotenkin hädissäni kaikesta enkä edes selittele sen enempää. En hyväksy minkäänlaista väkivaltaa ja esimerkiksi lapsiini tai entiseen puolisooni en ole koskaan hipaissutkaan. Jotenkin tilanne toi minusta esiin puolen, jota en tiennyt olevankaan. Sitten päätin, että se loppui. Ja loppui myös, kokonaan. Ryhdyin vaikeissa tilanteissa jäähylle eli sovimme miehen kanssa, että olemme hetken eri huoneissa ja sitten vasta puhumme. Alkoholia tai muita sosiaalisia ongelmia juttuun ei liittynyt. Nyt tilanne on ollut vuosia täysin normaali ja rauhallinen :).

Yhteistyössä