oletko saanut haamun raskaustestiin- jos olet niin auttaisitko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, haamun tehnyt x 3, joista eka meni kesken heti kahden päivän päästä eli oli varhainen keskenmeno. toinen syö (10kk) tuolla aamupuuroa isin kanssa ja kolmas tällä hetkellä masussa 12+3 ja ultra tänään! eli haamu on merkki raskaudesta, jos vuoto alkaa niin se on varhainen keskenmeno. ovat varsin yleisiä, esim sivustolta tekay.fi löytyy lisää tietoa.
kiitos tästä :flower:
ja onnea haamun odotukseen :D :heart:
 
papuski
Olen saanut semmoisen roskishaamun. Tein siis testin ja näytti negaa. Testi jäi yöksi vessan pöydälle ja kun yöllä käväisin siellä, olikin tikussa selvä viiva. Piti vielä tehdä parin päivän sisällä pari uutta testiä, että uskoin
 
mulle tuli niin ohut haamu etten sitä testiä tehdessäni huomannu (kuukautisetykaan ei ollu jääny siinä vaiheessa pois eli raskausviikkoja oli tosi vähän) mutta sitten kävin parin päivän päästä tyhjentämässä sen roskiksen mihin olin testin pannu, niin siellä komeili viiva, juoksin apteekkiin tein toisen testin ja tadaa, olin raskaana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja papuski:
Olen saanut semmoisen roskishaamun. Tein siis testin ja näytti negaa. Testi jäi yöksi vessan pöydälle ja kun yöllä käväisin siellä, olikin tikussa selvä viiva. Piti vielä tehdä parin päivän sisällä pari uutta testiä, että uskoin
mulla testi lähti miehen mukana aamulla roskakatokseen etten tutki sitä koko päivää.. :D
odotan la saakka jolloin päivät täynnä sitten. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mulle tuli niin ohut haamu etten sitä testiä tehdessäni huomannu (kuukautisetykaan ei ollu jääny siinä vaiheessa pois eli raskausviikkoja oli tosi vähän) mutta sitten kävin parin päivän päästä tyhjentämässä sen roskiksen mihin olin testin pannu, niin siellä komeili viiva, juoksin apteekkiin tein toisen testin ja tadaa, olin raskaana!
mulla kanssa se haamu oli epämääräinen. mutta ei roskishaamu vaan tuli hetitestin tehtyä ja sitten katosi suurinosa siitä.
roskiksen vei mies siitä 15 min päästä ja en lähtenyt tutkimaan sitä enään.. :whistle:
joten odotellaan :xmas:

 
vieras
joku tuolla ylempänä väitti, että haamua ei tule ellei ole raskaana. mutta täällähän eräs testaili haamuja ja hänellä epäiltiin jotain kasvainta kohdussa (?), koska se voi aiheuttaa haamuviivan... eli siis ilman raskautta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja haamuilija:
Ja mulla haamu jonka sain kun täti pari päivää myöhässä.
Se vain että meni kesken muutaman päivän kuluttua.

.
:hug: :ashamed:
sama pelko itselläkin edessä vielä jos raskaana olenkin että meneekö kaikki hyvin. on niin edellinen raskaus joka päättyi keskenmenoon mielessä. silti kovasti uutta vauvaa toivotaan, melkein enemmän kuin mitään muuta nyt. :ashamed:
 
Mä kans sain haamun tästä nykyisestä raskaudesta aluksi. Se ilmestyi todella hitaasti ja sitä ei meinannut edes erottaa, mutta viisi päivää myöhemmin tehtyäni uuden testin viiva pongahti sillä sekunnilla ruutuun ilman epäselvyyksiä ollaanko raskaana vai ei. Nyt viikot 23+3 =)
 
miksu
Mun erittäin epäselvä ja haalea haamu tuossa purkaa lelusäkkiään kovalla tohinalla- ja testin tein 4 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa...Onnea jos olet haamun saanut testiin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mulle tuli niin ohut haamu etten sitä testiä tehdessäni huomannu (kuukautisetykaan ei ollu jääny siinä vaiheessa pois eli raskausviikkoja oli tosi vähän) mutta sitten kävin parin päivän päästä tyhjentämässä sen roskiksen mihin olin testin pannu, niin siellä komeili viiva, juoksin apteekkiin tein toisen testin ja tadaa, olin raskaana!
mulla kanssa se haamu oli epämääräinen. mutta ei roskishaamu vaan tuli hetitestin tehtyä ja sitten katosi suurinosa siitä.
roskiksen vei mies siitä 15 min päästä ja en lähtenyt tutkimaan sitä enään.. :whistle:
joten odotellaan :xmas:
siis ne testithän toimii niin että ensin tulee aina kaks viivaa ja sitten kun se aika (esim 3min, pakkauksesta riippuen) on kulunut niin sitten vasta näkee onko viivaa vai ei.

eli aina se heti testin tehtyä tulee myös se toinen viiva, mutta lähtee sitten pois jos ei olekkaan raskaana
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mulle tuli niin ohut haamu etten sitä testiä tehdessäni huomannu (kuukautisetykaan ei ollu jääny siinä vaiheessa pois eli raskausviikkoja oli tosi vähän) mutta sitten kävin parin päivän päästä tyhjentämässä sen roskiksen mihin olin testin pannu, niin siellä komeili viiva, juoksin apteekkiin tein toisen testin ja tadaa, olin raskaana!
mulla kanssa se haamu oli epämääräinen. mutta ei roskishaamu vaan tuli hetitestin tehtyä ja sitten katosi suurinosa siitä.
roskiksen vei mies siitä 15 min päästä ja en lähtenyt tutkimaan sitä enään.. :whistle:
joten odotellaan :xmas:
siis ne testithän toimii niin että ensin tulee aina kaks viivaa ja sitten kun se aika (esim 3min, pakkauksesta riippuen) on kulunut niin sitten vasta näkee onko viivaa vai ei.

eli aina se heti testin tehtyä tulee myös se toinen viiva, mutta lähtee sitten pois jos ei olekkaan raskaana
No ei ainakaan apteekin omassa testissä noin mene..yksi viiva tulee vain jos ei raskaana, eikä mitään toisia viivoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mulle tuli niin ohut haamu etten sitä testiä tehdessäni huomannu (kuukautisetykaan ei ollu jääny siinä vaiheessa pois eli raskausviikkoja oli tosi vähän) mutta sitten kävin parin päivän päästä tyhjentämässä sen roskiksen mihin olin testin pannu, niin siellä komeili viiva, juoksin apteekkiin tein toisen testin ja tadaa, olin raskaana!
mulla kanssa se haamu oli epämääräinen. mutta ei roskishaamu vaan tuli hetitestin tehtyä ja sitten katosi suurinosa siitä.
roskiksen vei mies siitä 15 min päästä ja en lähtenyt tutkimaan sitä enään.. :whistle:
joten odotellaan :xmas:
siis ne testithän toimii niin että ensin tulee aina kaks viivaa ja sitten kun se aika (esim 3min, pakkauksesta riippuen) on kulunut niin sitten vasta näkee onko viivaa vai ei.

eli aina se heti testin tehtyä tulee myös se toinen viiva, mutta lähtee sitten pois jos ei olekkaan raskaana
aniida: mitä tarkoitat tuolla että viiva tulee ja lähtee pois. ei missään testissä tulee viivaa plussan kohtaa jos ei ole ja lähtee pois.
selvennätkö?

 
liplap
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
siis ne testithän toimii niin että ensin tulee aina kaks viivaa ja sitten kun se aika (esim 3min, pakkauksesta riippuen) on kulunut niin sitten vasta näkee onko viivaa vai ei.

eli aina se heti testin tehtyä tulee myös se toinen viiva, mutta lähtee sitten pois jos ei olekkaan raskaana
Eipä tuo päde kaikkiin testeihin, itse olen testannut aina sellaisella testillä mihin ei mitään viivanpaikkaa tule. Apteekin oma ja Prismasta saatava Pregent Stick ovat tälläisiä.
 
toivotaan
Toivotaan että olet raskaana. Olethan jo sitä muutaman viikon täällä vaahdonnut ja joka yskäisyn tai suun kuivumisen raskaudeksi tulkinnut. Ei muuten mutta loppuisi se stressi sinulta.
 
haamu
Mä en ole muita saanutkaan kuin haamuja! Suurin osa oli sitä mitä monella muullakin,
eli aikasin tehty testi => varhainen keskenmeno, mistä moni ei olis tiennytkään (ajatellen vain että menkat pari päivää myöhässä). Yhdestä haamusta syntyi poika 1v!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja haamu:
Mä en ole muita saanutkaan kuin haamuja! Suurin osa oli sitä mitä monella muullakin,
eli aikasin tehty testi => varhainen keskenmeno, mistä moni ei olis tiennytkään (ajatellen vain että menkat pari päivää myöhässä). Yhdestä haamusta syntyi poika 1v!!!
no, se jää nähtäväksi v-loppuna :whistle:

 
Esikoisesta viiva oli niin haalea, että edes mies ei nähnyt sitä. En koskaan tehnyt uutta testiä, olin niin varma, että raskaana olin. Nyt tää haamujen haamu on 7v3kk ja kaukana haaleasta B)

Tästä nuorimmastakin tein ekaksi aikamoisen haamun (rv4+0), mutta sen jälkeen tein vielä varmaan 5 testiä ja hulluna seurasin, että vahvistuvatko viivat. Kyllä ne vahvistui :whistle:

Keskimmäinen taitaa olla ainoa, jonka kanssa tein suht normaalin testin, tirautin itkeä ja aloin onnellisena odottaa :wave:
 

Yhteistyössä