Oletko piereskellyt kätilön naamalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Onko sinulle tullut hirveät ilmavaivat synnyttämään lähtiessä siten että on ollut pakko päästellä yhtenään kaasuja ulos lavitsalla? Vieläpä karmeita kananmunan hajuisia paukkuja.

No hei haloo! Kyllä sä itses samalla lailla hallitset melko kokonaan siellä synnnytyssalissa ku muutenki..vain viimiset minuutit voi olla toisin (riippuu meininkistä..)

Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
No hei haloo! Kyllä sä itses samalla lailla hallitset melko kokonaan siellä synnnytyssalissa ku muutenki..vain viimiset minuutit voi olla toisin (riippuu meininkistä..)

Mutta jos ilma sattuu koko ajan mahassa ja se on pakko päästää ulos. Vaikeapa siinä on pidätelläkään.

Nyt sellainen olo että jos pitäisi lähteä synnyttämään niin pierua tulisi jatkuvalla syötöllä! Inhottava olo jos supistelee ja ilma sattuu samaan aikaan suolistossa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:

Mutta jos ilma sattuu koko ajan mahassa ja se on pakko päästää ulos. Vaikeapa siinä on pidätelläkään.

Nyt sellainen olo että jos pitäisi lähteä synnyttämään niin pierua tulisi jatkuvalla syötöllä! Inhottava olo jos supistelee ja ilma sattuu samaan aikaan suolistossa. :/

No älä ota äijää sinne ollenkaan jos hävettää se paukuttelu:D sit vaan kätilön kaa naureskelt sille pierulle..vauvat haisee silti aina hyvältä..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jos siellä suolessa ilmaa tai paskaa on niin kyllähän se sieltä ponnistessa ulos tulee.

No jos se olisi vain yksi pierunturaus mutta kun tätä ilmaa riittää! Olen piereskellyt koko raskausajan melkein tauotta. Eipä se ilmantulo varmaan lopu ihan lyhyeen synnytyssalissakaan.

No meillä kävi niin, että pyysin miestä hieromaan salissa alaselkää/pakaroita lievittämään supistuskipuja ja kiitokseksi sai kunnon sarjatulen, se hieronta vielä jotenkin edesauttoi kaasupurkauksissa enkä todellakaan voinut edes yrittää pidätellä :) Mutta yhdessä naurettiin tilanteelle, eikä ole vienyt minun viehtätysvoimaani miehen silmissä mihinkään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä kävi niin, että pyysin miestä hieromaan salissa alaselkää/pakaroita lievittämään supistuskipuja ja kiitokseksi sai kunnon sarjatulen, se hieronta vielä jotenkin edesauttoi kaasupurkauksissa enkä todellakaan voinut edes yrittää pidätellä :) Mutta yhdessä naurettiin tilanteelle, eikä ole vienyt minun viehtätysvoimaani miehen silmissä mihinkään...

Ota nyt tästä vaikka oppia:D

hei, jos jännittää niin tässä mun kokemus: vedin piimää ja lakua ennen synnytystä. kun sitten piti lähteä, niin ei ollut mitään "hätää". ponnistaessa lensi kaaressa molempien kätilöiden päälle kunnon vihertävät vellit ja lopulta toinen kätilö piti sormea mun persiissä ettei enää parin metrin päässä olis tarvinnu siivota. arvaa olinko ylpeä:::

Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
hei, jos jännittää niin tässä mun kokemus: vedin piimää ja lakua ennen synnytystä. kun sitten piti lähteä, niin ei ollut mitään "hätää". ponnistaessa lensi kaaressa molempien kätilöiden päälle kunnon vihertävät vellit ja lopulta toinen kätilö piti sormea mun persiissä ettei enää parin metrin päässä olis tarvinnu siivota. arvaa olinko ylpeä:::

Tää on paras kalajuttu ikinä..

Minä pahoittelin kätilölle monta kertaa, että pieruja tulee :D Jotenkin koomista, kun ei ne pierut siinä tilanteessa ole mitään! Silti se vaan nolotti muka loppuun asti. Tiedä mitä muuta tavaraa tuli, kun sitä tyhjennystä ei minulle tehty. Joten no hätä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kauhiata piereskelyä...

En ilmoja päästellyt, pelkäsin hirveästi että paskon alleni jossain vaiheessa(siis etukäteen kun mietin) mutta pitikin jotain rättiä tiukasti kätilö paskoaukkoa vasten ettei tullut :D

Tai tolta se musta ainakin tuntui ponnistellessa, en sit tiedä miten oikeasti oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu mistä roikkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :X:
No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...

Ei sitä ehditä aina edes antamaan! Jos lapsivesi on jo mennyt niin ei anneta.

Niinkö.Kaverille se kyllä annettiin,ku lapsi ei päässyt tarpeeksi alas et synnytys ois jatkunu.Ruiskeen jälkeen alkoi supparit sit rytinällä ja tuli se lapsikin maailmaan.

Yhteistyössä