synnytyksessä supistukset tuntu vaan alapäässä? Epänormaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sinttu"

Vieras
Onko kellään käynyt niin että synnytyksessä supistukset tuntuu vaan alapäässä ja ihan hirveinä kipuina?

Mulla on 1 synnytys takana,päädyttiin sektioon ku kohdunsuu ei avautunut ku 5cm kaikkien käynnistyslääkkeittein jne jälkeen ja supistukset oli ihan hirveät alapään kohdalla, tuntui että suorastaan repeän kappaleiksi eikä epiduraalit 2kpl auttaneet. Supistukset kesti monta minuuttia putkeen ja hoitajatkaan ei tienneet mitä tehdä mun kanssa. Lopulta päädyttiin sektioon kun vauva ei tuntunut jaksavan.

Toisella kertaa sain keskenmenon 20viikolla ja jouduin synnyttämään kuolleen lapsen, myös tällä kertaa supistukset tuli alapäähän vaan ja työllä ja tuskalla sain ulos lapsen ja kaavintaan jouduin lopuksi kun istukka ei tullut.

Eikös supistukset pitäs tuntuu mahassa tai selässä eikä alapäässä? Onkohan mulla jotenkin huono kohtu tai liian ahdas lantio tms? Pelottaa vaan et jos vielä raskautuu niin voiko normaalisti ees synnyttää.

En kyllä osaa sanoa onko epänormaalia, mutta itsellä oli kivut kyllä nimenomaan vatsaselkäreisialueella... en ees muista että olis alapäähän sattunu (paitsi tietysti ponnistaessa).

Yhteistyössä