T
tyhmä kysymys
Vieras
Onko sinulle tullut hirveät ilmavaivat synnyttämään lähtiessä siten että on ollut pakko päästellä yhtenään kaasuja ulos lavitsalla? Vieläpä karmeita kananmunan hajuisia paukkuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:No hei haloo! Kyllä sä itses samalla lailla hallitset melko kokonaan siellä synnnytyssalissa ku muutenki..vain viimiset minuutit voi olla toisin (riippuu meininkistä..)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:No hei haloo! Kyllä sä itses samalla lailla hallitset melko kokonaan siellä synnnytyssalissa ku muutenki..vain viimiset minuutit voi olla toisin (riippuu meininkistä..)
Mutta jos ilma sattuu koko ajan mahassa ja se on pakko päästää ulos. Vaikeapa siinä on pidätelläkään.
Nyt sellainen olo että jos pitäisi lähteä synnyttämään niin pierua tulisi jatkuvalla syötöllä! Inhottava olo jos supistelee ja ilma sattuu samaan aikaan suolistossa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja :X:No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...
Alkuperäinen kirjoittaja :X:No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu mistä roikkuu:Alkuperäinen kirjoittaja :X:No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...
Ei sitä ehditä aina edes antamaan! Jos lapsivesi on jo mennyt niin ei anneta.
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja :X:No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...
mulle ei edes tarjottu peräruisketta, ei kuulemma ole tapana tossa meidän sairaalassa....
Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos siellä suolessa ilmaa tai paskaa on niin kyllähän se sieltä ponnistessa ulos tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meillä kävi niin, että pyysin miestä hieromaan salissa alaselkää/pakaroita lievittämään supistuskipuja ja kiitokseksi sai kunnon sarjatulen, se hieronta vielä jotenkin edesauttoi kaasupurkauksissa enkä todellakaan voinut edes yrittää pidätelläMutta yhdessä naurettiin tilanteelle, eikä ole vienyt minun viehtätysvoimaani miehen silmissä mihinkään...
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:hei, jos jännittää niin tässä mun kokemus: vedin piimää ja lakua ennen synnytystä. kun sitten piti lähteä, niin ei ollut mitään "hätää". ponnistaessa lensi kaaressa molempien kätilöiden päälle kunnon vihertävät vellit ja lopulta toinen kätilö piti sormea mun persiissä ettei enää parin metrin päässä olis tarvinnu siivota. arvaa olinko ylpeä:::
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meillä kävi niin, että pyysin miestä hieromaan salissa alaselkää/pakaroita lievittämään supistuskipuja ja kiitokseksi sai kunnon sarjatulen, se hieronta vielä jotenkin edesauttoi kaasupurkauksissa enkä todellakaan voinut edes yrittää pidätelläMutta yhdessä naurettiin tilanteelle, eikä ole vienyt minun viehtätysvoimaani miehen silmissä mihinkään...
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu mistä roikkuu:Alkuperäinen kirjoittaja :X:No yleensä se peräruiske vie kyllä kaiken pierunki sieltä mahasta...
Ei sitä ehditä aina edes antamaan! Jos lapsivesi on jo mennyt niin ei anneta.