Oletko pettynyt itseesi kasvattajana jos tyttärestäsi tulee tupakoiva teinipissis?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
neisyt 18v
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
 
Tuo tupakointi kyllä kolahtaisi tosi kovaa, pukeutuminen on ehkä vähän eri asia.

Mutta siis tupakointia tai juomista tai muuta suoraan terveyteen haitallisesti vaikuttavaa touhua minun olisi äärimmäisen vaikeaa hyväksyä ja jos lapset alkaisivat tupakoida tai juoda kännejä, niin silloin kyllä kokisin epäonnistuneeni.
 
Huge
Musta tuli just tollanen (Ilman pillurallia ja räkimistä) ja sain hyvän kasvatuksen. Toisaalta, hoidin koulun kiitettävästi ja harrastin myös paljon... tyylistä ja tupakoinnista huolimatta. Tietyt asiat tietysti saattavat tuntua kammottavilta pienen lapsen äidin mielessä.
 
Huge
Niin ja äiti oli äärimmäisen ylpeä tytöstään. Kasvatti minut rehelliseksi, rakastavaksi, avoimeksi ja luottavaiseksi. Hänen mielestää ne painoivat valintoja enemmän. Valintojahan voi aina vaihtaa. Kiitollinen taas olen siitä, että äiti kasvatti minut "epäonnistumisesta" huolimatta hyväksi ihmiseksi, pienine valintavirheineni.
 
jassoo
Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...
 
Hisna
toi pukeutuu huoramaisesti kuulostaa tosi typerältä. Lainasin erään prostituoidun blogista seuraavan tekstin pätkän:

"Tulen käymään, hoidamme hommat, kerään todisteet ja lähden. Olen huomaamaton rappukäytävässä, pukeudun tapaamisiin tavallisesti, miltei tylsästi.
Minun päälläni ei näe huorakeikoilla minihametta ja piikkikorkoja. Kukaan ei vilkaisisi minuun toista kertaa jos rappukäytävässä törmäisi.

Hintaani kuuluu äänettömyys ja näkymättömyys. "


Niin että miten ne huorat pukeutuikaan?
 
neitsyt 18v
Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:
Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...
totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....
 
Hisna
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyt 18v:
Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:
Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...
totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....
ai mutta jos ne ois jotain luokan parhaimpia oppilaita niin ei haittais, ja kaikki neitsyeitä :D
 
neitsyt 18v
Alkuperäinen kirjoittaja Hisna:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyt 18v:
Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:
Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...
totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....
ai mutta jos ne ois jotain luokan parhaimpia oppilaita niin ei haittais, ja kaikki neitsyeitä :D
no hyvin todennäköisesti sellainen tyttö ei antaisi.. :) jos ei olisi takana seurustelua... joten pelkoa tosta ei olisi. olet itse tainnut olla amispano kun noin ottaa päähan.....

 
Jännää että ika moni sanoo että olis pettynyt tyttäreensä jos hän polttaisi tai pukeutuisi paljastavasti.
Itse teininä tupakoin, käytin alkoholia, pukeuduin melko provosoivasti ja näytin muutenkin monen silmiin "hurjalta". Mutta ei mun äitini käsittääkseen koskaan ollut pettynyt muhun. Ihan omilla aivoilla ajattelva ihminen musta kehittyi. Enkä itsekään olisi pettynyt jos tyttäreni teiniäissä näyttäisi hurjalta, tai pukeutuisi niukasti. Tai tupakoisi.
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Jännää että ika moni sanoo että olis pettynyt tyttäreensä jos hän polttaisi tai pukeutuisi paljastavasti.
Itse teininä tupakoin, käytin alkoholia, pukeuduin melko provosoivasti ja näytin muutenkin monen silmiin "hurjalta". Mutta ei mun äitini käsittääkseen koskaan ollut pettynyt muhun. Ihan omilla aivoilla ajattelva ihminen musta kehittyi. Enkä itsekään olisi pettynyt jos tyttäreni teiniäissä näyttäisi hurjalta, tai pukeutuisi niukasti. Tai tupakoisi.
Eihän monikaan ole sanonut pettyneensä tyttäreensä. Kysymys oli, olisitko pettynyt itseesi äitinä. Tähän täällä kai on vastattu?

 
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Jännää että ika moni sanoo että olis pettynyt tyttäreensä jos hän polttaisi tai pukeutuisi paljastavasti.
Itse teininä tupakoin, käytin alkoholia, pukeuduin melko provosoivasti ja näytin muutenkin monen silmiin "hurjalta". Mutta ei mun äitini käsittääkseen koskaan ollut pettynyt muhun. Ihan omilla aivoilla ajattelva ihminen musta kehittyi. Enkä itsekään olisi pettynyt jos tyttäreni teiniäissä näyttäisi hurjalta, tai pukeutuisi niukasti. Tai tupakoisi.
Eihän monikaan ole sanonut pettyneensä tyttäreensä. Kysymys oli, olisitko pettynyt itseesi äitinä. Tähän täällä kai on vastattu?
Mutta sehän on käytännössä aikalailla sama. Jos pettyy siihen mitä tyttärestä tuli, niin silloinhan ei voi välttyä myös tyttärensä syyllistämiseltä. Vaikka kuinka koittaisi pukea sen muotoon "pettynyt itseensä äitinä". Kysehän on siitä että on pettynyt siihen ettei onnistunut muokkaamaan tyttärestään sellaista mitä itse halusi. Eli samalla pettyi siihen mitä tyttärestä on tullut.
 

Yhteistyössä