neisyt 18v
jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
tätä peesailen minäkin. kun kasvattajia lapsille on nykyään niin paljon alkaen kaveripiiristä mediaan ja internettiin...Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:Ja viisaus avasi suunsa! Peesaan!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En, mutta olisin pettynyt tyttäreni valintoihin.
ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
ai mutta jos ne ois jotain luokan parhaimpia oppilaita niin ei haittais, ja kaikki neitsyeitäAlkuperäinen kirjoittaja neitsyt 18v:totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
no hyvin todennäköisesti sellainen tyttö ei antaisi.. jos ei olisi takana seurustelua... joten pelkoa tosta ei olisi. olet itse tainnut olla amispano kun noin ottaa päähan.....Alkuperäinen kirjoittaja Hisna:ai mutta jos ne ois jotain luokan parhaimpia oppilaita niin ei haittais, ja kaikki neitsyeitäAlkuperäinen kirjoittaja neitsyt 18v:totta kai ÄITINÄ, hetkauttaa. jos oma poika jakaisi tavaraa joka tytölle. en tykkäisi!! varsinkaan jos ne ois ne tyttö, tommoisia pissis jakoja.....Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:ja niiden "amiskapoikien" panemiset taas ei sua yhtään hetkauta. eipä tietenkään..sulkia hattuunhan ne vaan ovat...Alkuperäinen kirjoittaja neisyt 18v:jos tajuaa pitää housut jalassa.. niin kauvan ok.. että ei mikään teini, yh tule.. sitten olisi mennyt opit kuuroille korville. kyllä häpeäisin jos tulisi amiska poikien yleinen pano.. yäk
Eihän monikaan ole sanonut pettyneensä tyttäreensä. Kysymys oli, olisitko pettynyt itseesi äitinä. Tähän täällä kai on vastattu?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Jännää että ika moni sanoo että olis pettynyt tyttäreensä jos hän polttaisi tai pukeutuisi paljastavasti.
Itse teininä tupakoin, käytin alkoholia, pukeuduin melko provosoivasti ja näytin muutenkin monen silmiin "hurjalta". Mutta ei mun äitini käsittääkseen koskaan ollut pettynyt muhun. Ihan omilla aivoilla ajattelva ihminen musta kehittyi. Enkä itsekään olisi pettynyt jos tyttäreni teiniäissä näyttäisi hurjalta, tai pukeutuisi niukasti. Tai tupakoisi.
Mutta sehän on käytännössä aikalailla sama. Jos pettyy siihen mitä tyttärestä tuli, niin silloinhan ei voi välttyä myös tyttärensä syyllistämiseltä. Vaikka kuinka koittaisi pukea sen muotoon "pettynyt itseensä äitinä". Kysehän on siitä että on pettynyt siihen ettei onnistunut muokkaamaan tyttärestään sellaista mitä itse halusi. Eli samalla pettyi siihen mitä tyttärestä on tullut.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Eihän monikaan ole sanonut pettyneensä tyttäreensä. Kysymys oli, olisitko pettynyt itseesi äitinä. Tähän täällä kai on vastattu?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Jännää että ika moni sanoo että olis pettynyt tyttäreensä jos hän polttaisi tai pukeutuisi paljastavasti.
Itse teininä tupakoin, käytin alkoholia, pukeuduin melko provosoivasti ja näytin muutenkin monen silmiin "hurjalta". Mutta ei mun äitini käsittääkseen koskaan ollut pettynyt muhun. Ihan omilla aivoilla ajattelva ihminen musta kehittyi. Enkä itsekään olisi pettynyt jos tyttäreni teiniäissä näyttäisi hurjalta, tai pukeutuisi niukasti. Tai tupakoisi.