Oletko ostanut miehellesi syntymäpäivä lahjaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun miehellä on huomenna synttärit ja ostin sille karavaatin ja disney silkkiboxerit :ashamed: En keksinyt muutakaan... Aamulla kuitenkin yllätän sen tekemällä herkullisia vuohenjuustovoileipiä ja karamellijäälatte-kahvin :D Ai niin ja ostin juustokakkua :saint:

Muoks. siis kravaatin.

kyllä olen ostanut tai oikeastaan mies valitse lahjan ja minä maksan ;) Mun mieheni harrastaa moottoripyöräilyä ja olen jo monta vuotta ostanut lahjaksi jotain ajovarusteita. Viime vuonna sai lahjaksi esim. kunnon ajosaappat (olivat minun mielestä törkeen kalliita, mutta kun ovat kuulemma niiiiiiiiiiiiiiin hyvät.....). Ensi kuussa on taas miehellä synttärit, mutta tänä vuonna pääsenkin helpolla: täytyy synttärirahat vaan täräyttää hänen motskarirahastoon, kun ens vuonna on 30kymppisten kunniaksi tulossa uusi moottoripyörä :p

Että jos on jotain harrastuksia, niin joku siihen liittyvä lahja?!

miehille on helppo ostaa..oon nyt muutama viikko miettiny miestä ja lahjoja ja en oo vieläkään ekksiny huonoo lahjaa. ite voin kyllä kertoa mitä naisiille EI osteta. |O

miten olis moottoriöljyy tai tuulilasinpesuneste? :D

mun miehellä tänään synttärit ja kyllä me aina toisille lahja ostetaan. ostin housut, sellaset rennomat ja urheilulehden..
tykkäs lahjoista, housuja ollan kyl vähän yhessä aikasemmin kateltu ja sano, et tollaset ois siistit, muuten en varmaankaan ois osannu mieluisia ostaa..

Mä suunnittelin ostavani johonki konserttiin liput, mut ehtikin ite ensin. Ajattelin tylsästi antaa 100e lahjakortin. Moneen vuoteen en oo pystyny juuri mitään antaa niin nyt haluan antaa ja saa sit ite ostaa esim.vaatetta kun niitä tarttee.

Yhteistyössä