Oletko OMASTA MIELESTÄSI KAUNIS?

  • Viestiketjun aloittaja kaunis
  • Ensimmäinen viesti
nekku
En KAUNIS, mutta mielestäni ihan söpö... Joskus kun jaksaa laittautua, niin nätti :D
En kauheasti jaksa stressata tai miettiä asiaa, kunhan miehelleni kelpaan niin hyvä juttu.
 
nekku
Ja siis mies tykkää joskus kehua, yleensä jos olen laittautunut niin sanoo että "oot tosi kauniiksi ittes laittanut" hahah. eli se siis oikeasti siitä luonnonkauneudesta :D:D
 
ulkopuolelta
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
En KAUNIS, mutta mielestäni ihan söpö... Joskus kun jaksaa laittautua, niin nätti :D
En kauheasti jaksa stressata tai miettiä asiaa, kunhan miehelleni kelpaan niin hyvä juttu.
No toi nyt on jo kauheeta: "Kunhan miehelleni kelpaan". Kyllä pitäis itseäkin rakastaa ja olla itseensä tyytyväinen. Elätkö täysin miehesi vuoksi?
 
nekku
haha, no en tosiaan :D Ehkä vähän väärä kuva siitä mitä tarkoitin... Siis olen täysin tyytyväinen itseeni, en pohdi tätä asiaa kauheasti, en jaksa. Sen verran tietysti että jaksan pitää itsestäni edelleen huolta, haluan näyttää niin nätiltä kuin suinkin kykenen. Mutta siis en elä mieheni vuoksi, todellakaan :)
 
aslö
Olen, vaikka minulla on ylipainoa, käytän harvoin meikkiä, hiukset on yleensä ponnarilla ja vaatteetkin ovat harvoin viimeisen muodin mukaiset. Eli itsetunto kunnossa ja se näkyy ulospäinkin :) Ja kaikki ihmiset on jonkun mielestä kauniita.
 

Yhteistyössä