oletko ollut vauvan yh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut. Raskainta oli ehkä ne pienet asiat, kuten se, etten päässyt käymään yksin suihkussa tai viemään roskia ilman lasta. Kyllähän se olis ollu helpompaa jos olisi ollut joku jolta kysyä mielipidettä lasta koskeviin asioihin, vaan kun ei ollut niin ei ollut ja hienosti selvisin loppujen lopuksi koko hommasta =) Oikealla asenteella pääsee helpoiten eteenpäin.

En ole ollut, mutta kaverini puhui just tästä, hänestä tuli yh vauvan ollessa 4kk vanha ja sanoi että olis pärjännyt helpommin jos ois ollut yh alusta asti, silloin ainakin on kaikesta ajan tasalla eikä turhaan odota toiselta apua jne.

Itse kuulun täällä Kaksplussalla sellaseen kerhoon jossa jutustellaan samassa kuussa syntyneiden lasten asioista ja kaikesta muustakin, se on ollut tärkeä ja kiva vertaistuki jossa on voinut purkaa väsymystään ja ilon hetkiä.

Joo, olen. Olin yh raskauden puolivälistä asti. Olin vain 20v, parin vuoden avioliitto karahti kiville ja jouduin muuttamaan takaisin Suomeen yksin toisesta maasta. Olin aika hukassa, mutta lapsen sain hoidettua.

En sitten tiedä edes millaista olisi, jos olisi ollut joku toinen siinä mukana jakamassa arkea. Että tavallaan en tiedä, mitä puuttui. Kaikesta selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Olen ollut. Raskainta oli ehkä ne pienet asiat, kuten se, etten päässyt käymään yksin suihkussa tai viemään roskia ilman lasta. Kyllähän se olis ollu helpompaa jos olisi ollut joku jolta kysyä mielipidettä lasta koskeviin asioihin, vaan kun ei ollut niin ei ollut ja hienosti selvisin loppujen lopuksi koko hommasta =) Oikealla asenteella pääsee helpoiten eteenpäin.

tollaset asiat ne muakin eniten nyppi.onneksi mulla kuitenkin äiti asuu samassa kaupunggissa ja oli avuksi,sai edes sillointällöin omaa aikaa.ilman sitä en tiedä kuinka oltas pärjätty.

Yhteistyössä