Oletko ollut hiusmallina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aurinko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aurinko"

Vieras
Niin, siinähän tuo kysymys tuli. Milloin olet ollut ja mitä pidit lopputuloksesta? Ja missä? Kun tuollaista pohdin, mutta taitaa mielipiteet ja kokemukset olla laidasta laitaan...

Kaverit on olleet. Heille oli se ja sama mitä hiuksille tehtiin, leikattiinko pitkät lyhyiksi, tuliko mimmoista väriä. Hienoja lopputuloksia ainakin heillä oli ja ihan ikään sopivia, minusta ei olisi siihen hommaan koskaan kun olen niin tarkka hiuksistani.

Olen ollut, ja olin (vähän aikaa lopputulosta sulateltuani) tyytyväinen. Itse en saanut vaikuttaa mitenkään mihinkään. Alkutilanne: hennatut puolipitkät hiukset, lopputulema: erittäin tumma viininpunainen/liila- yhdistelmä, ja lyhyehköt hiukset.

Jäi vastaamatta että missä, se oli joku Cutrinin hiuskoulutus (Mikkelissä vuonna jotain todella kaukaista), ja mun hiukset leikattiin näytöslavalla. Lopuksi olimme vielä mannekiineina kauniisti puettuina ja meikattuina. :)

ammattikoulussa olin aikoinani, tykkäsin tuloksesta. elämäni ensimmäinen hiustenvärjäys oli tuolloin ja heti kirkuvan punaiseksi. ja perseeseen asti olevat hiukset lyheni toiselta puolelta siiliksi ja toiselta puolelta pidempi

No yhdellä tuttavallani oli tummahko, puolipitkä tukka. Kynittiin ihan lyhkäseksi ja vaalennettiin + raitoja.

Ei tykännyt. Häntä harmitti. Musta se oli ihan ok, -näkönen fleda.

Yhteistyössä