vierailija
Vastasiko mielikuvaasi kirjoittelujensa suhteen?
Jos et ole nähnyt, niin kenet haluaisit nähdä?
Jos et ole nähnyt, niin kenet haluaisit nähdä?
Milanna85?Näin kerran yhtä (kuviaan tänne laittaneen) palstalaisen kaupoilla.
Oli hiukan hassua, kun meinasin moikata, ennen kun tajusin, että kyseessä olikin vain tuntematon tyyppi keskustelupalstalta.
Ja joo, ei sen kummempaa mielikuvaa ollut ko tyypistä; kaunis oli, kuten kuvissakin.
Ei ollut (häntä on sen sijaan ehdotettu fb-kamukseni ).Milanna85?
Unelmissas oit tavannut.Pari miespuolista palstalaista olen tavannut, toinen oli todella komea ja käytökseltään herrasmies ja joka anopin unelma vävy. Toinen ruma kuin rullatuoli ja osoittautui muutenkin käytökseltään aivan päinvastaiseksi mitä antoi palstalla itsestään mielikuvana ymmärtää.
Ei vaan oikeasti olen tavannut.Unelmissas oit tavannut.
Mistä ihmeestä Sinä päättelit edellisen kirjoittajan valehtelevan?Unelmissas oit tavannut.
Mistä ihmeestä Sinä päättelit edellisen kirjoittajan valehtelevan?
Peyote?Ei ollut (häntä on sen sijaan ehdotettu fb-kamukseni ).
Kyseessä oli se vaalea pitkähiuksinen tyyppi. Pitkään palstaillut, en muista viimeisintä nimimerkkiä... Tosi kaunis, jossain pellolla taisi liihottaa profiilikuvassa.
h-heikki siis, arvasinkinToinen ruma kuin rullatuoli ja osoittautui muutenkin käytökseltään aivan päinvastaiseksi mitä antoi palstalla itsestään mielikuvana ymmärtää.
Miksiköhän tällä palstalla ei saa kertoa tavanneensa Peetä?Pari miespuolista palstalaista olen tavannut, toinen oli todella komea ja käytökseltään herrasmies ja joka anopin unelma vävy. Toinen ruma kuin rullatuoli ja osoittautui muutenkin käytökseltään aivan päinvastaiseksi mitä antoi palstalla itsestään mielikuvana ymmärtää.
Hyss-hyss, tuossakin on liikaa vihjausta, saat kohta banniaMiksiköhän tällä palstalla ei saa kertoa tavanneensa Peetä?
Mitä nämä tarkoittaa?Jep.
Sinstako se Asiankannattaja aina puhuu?En ole vahingossa tavannut ketään mutta tapaamisissa olen ollut. Monta palstalaista siis tullut tavattua
En ole vahingossa tavannut ketään mutta tapaamisissa olen ollut. Monta palstalaista siis tullut tavattua
timppa ei onneksienää kirjottele mitäänMiksiköhän tällä palstalla ei saa kertoa tavanneensa Peetä?