Oletko nähnyt palstalaisia?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Näin kerran yhtä (kuviaan tänne laittaneen) palstalaisen kaupoilla.
Oli hiukan hassua, kun meinasin moikata, ennen kun tajusin, että kyseessä olikin vain tuntematon tyyppi keskustelupalstalta.

Ja joo, ei sen kummempaa mielikuvaa ollut ko tyypistä; kaunis oli, kuten kuvissakin.

vierailija
Pari miespuolista palstalaista olen tavannut, toinen oli todella komea ja käytökseltään herrasmies ja joka anopin unelma vävy. Toinen ruma kuin rullatuoli ja osoittautui muutenkin käytökseltään aivan päinvastaiseksi mitä antoi palstalla itsestään mielikuvana ymmärtää.

Pin
Joo joskus vuosia sitten kävin palstatapaamisissa, niin tuli nähtyä Suzyanne (oli joku uudempikin nikki jo...), Peyote, Ciervo, Tytsi, Keittiönoita, Demdem ja parin nikkiä en saa päähäni. En muista mitenkään ihmetelleeni, että ovatpa erilaisia tms... Ciervosta jäi läheisin ystäväni, joten on tästä palstasta ollut hyötyäkin! :D

En ole sattumalta ketään muistaakseni bongannut, ja tuskin tällä kasvomuistilla tunnistaisin ketään, vaikka kävelisi päin.

Joitakin irl. tuttuja olen tältä palstalta bongannut kirjoittelemasta ja on tässä vuosien varrella muutama tullut tutuksi ja olen tavannutkin joitakin. Osa on päätynyt fb-kamuiksi, niin nykyään ollaan lähinnä sitä kautta yhteydessä, muut ovat tainneet jättää palstailun.

r0s
Nähnyt ja tavannut, joitain useamman kerrankin, jotkut ovat ystävieänikin, noin kolmisenkymmentä palstalaista. Ja aikalailla samanlaisia ovat. Ainoa ero kai siinä, että palstalla ei voi olla kovaääninen joten täällä hiljaisemmatkin saavat ansaitsemansa huomion.

vierailija
Mitä nämä tarkoittaa?
Peyote | Keskustelu | Kaksplus
https://kaksplus.fi › Etusivu › Keskustelu › Aihe vapaa › Mitäs nyt? Aihe vapaa

Peyote, 15.09.2013 · Ilmoita asiaton viesti .... olisko mitään linkkiä kasvatushommaan ? #10 · päätön, 15.09.2013 .... Asiankannattaja 5 minsitten. vierailija ...
Benoit hamon vie privée
https://nhatcsos.ga › ... › lycée lamartine paris 9 Mitäs nyt? Aihe vapaa

25.10.2015 - pakko katella itekkin peiliin vielä tänään ettei vaan oo mitään... anna abreu kylmästä lämpimään lyrics Asiankannattaja ... Alkuperäinen kirjoittaja instituto general gutiérrez mellado Peyote: maría victoria henao vallejo 2017.":alien:

Yhteistyössä