Oletko nähnyt lastasi koskaan humalassa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Enää? =) Ala-ikäisenä hän joi.
juu kerran joi humalaan, mutta minä en ollut siloinkaan näkemässä, joi kaverinsa bileissä. Jos olisin tiennyt että juovat silleä, kaverin vahmpien luvalla en olis pääst'nyt sinne yöksi. ei ole sen jälkeen juonut . Kun ei kiinosta. Ei oel käynyt edes baareissa , kun ei huvita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27281203:
Oletpas hyvin kasvattanut lapsesi.
Tuskin on kasvatuksesta yksi kiinni, mutta myös vanhemmilta saatu malli voi autta tähän ja se että on urheilija. KAikkia ei vaa juominen kinnosta. Kaveripiiriläkin on merkitystä

Olen, useastikin. Esikoinen on nyt 22v. Enpä ole katsonut asiakseni sitä mitenkään järkyttyä. Oikeastaan päinvastoin, koska olen tullut siihen tulokseen, että hän ei ole niitä jotka alkavat kännissä riidellä.

Rollolainen
Varastaako vielä? Popsiiko lääkkeitä itsetuhoisuus-mielessä? =)
älä viiti kokoo ajan VANHOJA asioita kaivella. Joilekin nuorille noin 15-16 vuotiaille kasvaminen on vaan vaikeampaa, joten sekin oli vaan nuoren omaa kokeilua.
hän on nyt paljon vahmepi ja ymmärtää kyllä että oli soin tyhmä ja hänen temaukset ivät mitään auttneet. ei hän päässyt silti lastenkotiin, johon halusi vian siksi kun hänen kaverins ajoka asui perhekodiss aoli kehunut sitä paikkaa.

"Jeba"
No oma lapseni on vasta 2,5v joten noihin humalajuttuihin on vielä aikaa. Mutta oma äitini on nähnyt minut kyllä useasti humalassa ja ollaan yhdessäkin oltu viihteellä :)

"..."
Tuskin on kasvatuksesta yksi kiinni, mutta myös vanhemmilta saatu malli voi autta tähän ja se että on urheilija. KAikkia ei vaa juominen kinnosta. Kaveripiiriläkin on merkitystä
Tää on muuten totta ja aivan turha kenenkään inkuttaa vastaan ees. Mä ite esim.en ikinä ole ollu humalassa,alkoholin käyttö lähtee kasvatuksesta kyllä,mutta iso osuus on sillä millanen malli vanhemmilta on saatu.Mä en esim.ikinä ole omia vanhempiani nähny humalassa.
Juominen ei vois vähempää kiinnostaa itteeni..

Rollolainen
QUOTE=mummi jo;27281274]Minä olen nähnyt tyttäreni sekä kännissä, pilvessä että amfetamiinipäissään. :)[/QUOTE]
:| siis onko tuo mielestäsi asia josta hymyillän .?

Itse asutaan täällä maalla, ja tulen pitämään huolen ettei kakarat pääse kylille 15- kesäsinä hillumaan ja salaa juopottelemaan, se mitä ne 18-kesäsinä tekee ei kuulu mulle. niiN Ja edelleenkin, minun lapset ei ole näkemässä jos vanhemmat ottaa alkoa.

"hmh"
Tarkennan, lapseni 23 ja 26, olen nähnyt kummankin naisen joskus pienessä sievässä. Ja äitini myös...

Sen sijaan, äitini ei ole ikinä nähnyt minua humalassa. Tyttäreni ovat kyllä nähneet.

Esikoisen näin vahvassa humalassa 16vuotiaana.Onneksi jäi kiinni juomisesta ja me vanhemmat saimme tietää.
Seuraavan kerran näin hänet lievässä humalassa aikuisena.Ikää hänellä nyt 21v.Käy harvoin viihteellä.Olen myös nähnyt tyttäreni 19v lievässä humalassa.

En enkä haluakaan nähdä toista humalassa tai edes maistissa ainakaan vielä kuuteen vuoteen ja toista 18:sta vuoteen.Tosin, jos on yhtään äitiinsä ( ja isiinsä ) tulleet, niin juominen ei kovin paljoa kiinnosta edes täysi-ikäisenä.

Yhteistyössä