Oletko miehesi mielestä maailman kaunein ja haluttavin nainen?

  • Viestiketjun aloittaja "Pella"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä se niin aina sanoo. Välillä aamuisin katselee mua ja ihmettelee ääneen miten on silleen päässyt käymään että on maailman kauneimman naisen itselleen saanut. :D Vaikeahan tuota on uskoa, en mä ole mielestäni erityisen kaunis. Ihan söpö kyllä mutta en erityinen.

Toisaalta sitten kun aloin miettimään että onko mun mies mun mielestä maailman komein mies. On se. :O En mä kenenkään muun kasvoja ja vartaloa katsele niin ihaillen kuin sen. Kai se menee niin että kun toinen on itselle niin valtavan rakas niin sitä pitää seksikkäänä ja upeana... Eli ehkä mä sittenkin voin olla sen silmissä se haluttavin ja kaunein. Vaikea sanoa. Saa se mut ainakin tuntemaan itseni kauniiksi seurassaan. <3
 
"vieraz"
No, oon hänen mielestä kaunis ja haluttava (koko maailman ihmisistä en tiedä). Mutta hänen sanoistaan ja teoistaan tiedän sen, että olen hänelle se oikea. Ja olen kyllä muidenkin miehien mielestä kaunis ja haluttava, vaikka olenkin tällainen jo kolmekymppinen, 2 lapsen äiti. Mutta haluan ja rakastan vain omaa miestäni ylitse kaiken ja hän on minulle kaikki kaikessa...
 
pitkä liitto
Kuka sinun mielestäsi sitten on maailman haluttavin mies?
Omalta kohdaltani voin sanoa että pitkästä liitosta huolimatta en HALUA ketään muuta, eikä kukaan voisi olla haluttavampi kuin mieheni. Hän saa sukkani pyörimään jaloissa ja himon muljahtamaan vatsanpohjassa pelkästään arkisia asioita tekemällä.

Olisi aika inhottavaa jos ajattelisin että kyllä se Brad Pitt on haluttavampi kuin tuo oma aviomies.
En minäkään ketään muuta halua! Miellytämme toisiamme kaikin puolin, mutta ajattelen pelkästään ulkonäöllisiä seikkoja tässä. Eikä niillä ole väliä. Koska ulkonäkö rapistuu, ei me olla maailman kauneimpia/komeimpia edes toistemme mielestä :D

Mutta tää juttu onkin varmaan tarkoitettu nuorempien ihmisten pohdittavaksi ;)
 
vaemo miekii
En usko, että olen, jos hän rehellisesti vastaisi :D

En ole klassisen kaunis, jonkinlainen söpö kai ja mies on sanonut kauniiksi...
En ole kurvikas, en sallanen jennifer lopes (miten se ees kirjotetaan) ym.

Mutta koska mieheni rakastaa minua, niin hän haluaa minua varmasti sen takia paljon ja katselee rakkauden silmin minua, kaunista.

Jos ymmärtänette mitä tarkoitan. Rakkauden merkityksessä ihminen on kaunis ja haluttava ilman, että on missi/malli/viimesen päälle kurvikas/Rihannan muotonen ym. =)
 
"Entinen Ksantippa S."
No tuon maailman haluttavimman ehkä vielä jotenkin ymmärrän, sillä useimmat meistä haluavat lähtökohtaisesti elää uskollisessa liitossa, ja fiksua on haluta sitä mitä tarjolla on.

Ja rakkaus luonnollisesti saa ihmisen näyttämään kauniilta, näin pitääkin mennä. Mutta maailman kaunein, heh heh. Nuo ovat vähän niitä lähiöpubien perojen juttuja viisi minsaa pilkun jälkeen. Toisaalta ei kai tuommoisen sanominen maailmaa pahennakaan, ja joku saattaa olla sen kuulemisesta hyvinkin otettu. Pera tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Señora
Musta nuo kaks ei oo mitenkään sama asia. Ei se, että joku ihminen on mun mielestä erityisen kaunis/komea välttämättä tarkoita että haluaisin sitä.

Mies jota tällä hetkellä haluan eniten ei ole mielestäni maailman komein, ei sinne päinkään. Ei se silti tarkoita että olisin sen ulkonäköön tyytymätön. En minä ollu sitä näyttelyyn viemässäkään :D
 
nippe.
[QUOTE="vieras";28799008]Kyllä se niin aina sanoo. Välillä aamuisin katselee mua ja ihmettelee ääneen miten on silleen päässyt käymään että on maailman kauneimman naisen itselleen saanut. :D Vaikeahan tuota on uskoa, en mä ole mielestäni erityisen kaunis. Ihan söpö kyllä mutta en erityinen.

Toisaalta sitten kun aloin miettimään että onko mun mies mun mielestä maailman komein mies. On se. :O En mä kenenkään muun kasvoja ja vartaloa katsele niin ihaillen kuin sen. Kai se menee niin että kun toinen on itselle niin valtavan rakas niin sitä pitää seksikkäänä ja upeana... Eli ehkä mä sittenkin voin olla sen silmissä se haluttavin ja kaunein. Vaikea sanoa. Saa se mut ainakin tuntemaan itseni kauniiksi seurassaan. <3[/QUOTE]

Juuri näin kuuluu olla joka suhteessa. Itse en voisi olla suhteessa, jossa en voisi tietää ja kokea olevani mieheni mielestä häkellyttävän kaunis ja seksikäs!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Peyote
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28799308]No tuon maailman haluttavimman ehkä vielä jotenkin ymmärrän, sillä useimmat meistä haluavat lähtökohtaisesti elää uskollisessa liitossa, ja fiksua on haluta sitä mitä tarjolla on.

Ja rakkaus luonnollisesti saa ihmisen näyttämään kauniilta, näin pitääkin mennä. Mutta maailman kaunein, heh heh. Nuo ovat vähän niitä lähiöpubien perojen juttuja viisi minsaa pilkun jälkeen. Toisaalta ei kai tuommoisen sanominen maailmaa pahennakaan, ja joku saattaa olla sen kuulemisesta hyvinkin otettu. Pera tietää.[/QUOTE]

Ei mun mies ainakaan ole mikään lähiöpubin Pera.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä