H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena :n.20v olin suutuin poikakaverille, asuimme yhdessä ja suutuin niin tuntui että kuulin päässäni naps ja paiskoin kaiken mitä käsiin sain häntä päin:kaffekuppi, suolasirotin, lusikka jne en edes muista mitä kaikke pientä "sälää" joka mahtu käteen. Poikakaveri juoksi ovesta ulos.
Ja kun se painui mäkeen niin minä istuin ja parksuisin ja rauhoituin. Toiste ei ole tavarat kädestä lähteneet tuohon tyyliin. Silloin sain raivokohtauksen.
Kyl se poikaystäväkin luimistellen kotiutui ja muutaman vuoden oltiin vielä kimpassa mutta tuollasta kohtausta ei toiste nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja p:Kerran meni hermot lapsen kitinään ja muuhun epämääräiseen, ja erehdyin huutamaan sille. Lapsen pelästynyt ilme ja sitä seurannut itku ja epätoivo oli sitä luokkaa, että ikinä en ole sen jälkeen lapselle huutanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Joo. Mun entinen avopuoliso oli piessy mut jo monta kertaa, viimesimmällä kerralla mun mahaan kuoli 17-viikkonen sikiö.
Kun palasin kotiin hakemaan tavarani, mies rupes nauramaan että miltä nyt tuntuu, ihan oikei sulle, hahhaa.
Mulla pimahti, iskin puukon sen reiteen. Ja sain tuomion, istuin aikani.
Mutta en kadu, korkeintaan sitä että ei kuollu.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Joo. Mun entinen avopuoliso oli piessy mut jo monta kertaa, viimesimmällä kerralla mun mahaan kuoli 17-viikkonen sikiö.
Kun palasin kotiin hakemaan tavarani, mies rupes nauramaan että miltä nyt tuntuu, ihan oikei sulle, hahhaa.
Mulla pimahti, iskin puukon sen reiteen. Ja sain tuomion, istuin aikani.
Mutta en kadu, korkeintaan sitä että ei kuollu.