Oletko koskaan ollut ihastunut liittosi aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Nolostunut
  • Ensimmäinen viesti
Nolostunut
Olen ihastunut lääkäriini :ashamed: Hän on hoitanut minua muutaman vuoden ja hän on ollut ajatuksissani silloin tällöin. Nyt hiljattain kävin taas vastaanotolla ja nyt tuntuu että en saa häntä mielestäni. Nolottaa todella kovasti tälläiset tunteet. :ashamed: Molemmat olemme naimisissa ja hän minua parikymmentä vuotta vanhempi. Luulen myös että nämä ajatukset eivät ole täysin yksipuolisia.
 
2kertaa
Olen ollut naimisissa reilut 2 vuotta ja olen ollut ihastunut/rakastunut kaksi kertaa...
Toinen on entinen poikaystäväni, jota kohtaan minulla on vielä erittäin voimakkaat tunteet (tunne molemminpuolinen)

Toinen on taas tuore juttu. Mies jonka kanssa olen pettänyt miestäni.
Hän ei ole varattu. Jutusta ei vaan voisi tulla mitään...Olen kuitenkin naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi.

nää on vaikeita asioita..
Mieti tarkkaan missä kunnossa suhteesi mieheesi on!
Onko suhteessanne vikaa, kun ihastut muihin?
Minä käyn parhaillaan läpi samoja asioita mielessäni. :'(
 
Olen ollut ihastunut pysyvän parisuhteen aikana ja se oli kyllä osa vaikuttaja siihen, että erohan siitä tuli. Tuo suhde ei silloin kehittynyt mihinkään. Nyt myöhemmin kohtasimme uudestaan ja nyt tunne oli selvästi molemmin puolinen, mutta tällä kertaa muista syistä jäi siihen. Mun mielestä lievästi voi ihastua pysyvän parisuhteen aikana toiseen, mutta jos tunteet on tosi voimakkaita, kannattaa huolestua. Silloin voi olla tosi vaikea vastustaa sitä kiusausta, jos se kohdalle osuu. Eli että parempi kun ennakoi ennen kuin hypää siihen toiseen sänkyyn.
 
kultsu-fani
Ikävä kyllä täytyy myöntää,että olen ollut minäkin nykyisen liittoni aikana ihastunut,tälläkin hetkellä,vaikka oma mies onkin ihana ja uskollinen.Kai se on jotain hyväksynnän hakemista,mut onnex ei vakavempaa ole ollut!!!
 
-peukku-
En oikein tajua miten voi mennä naimisiin yhden kanssa, jos rakastaa (tuntee voimakkaasti) myös toista samaan aikaan? Ajatteleeko siinä tilanteessa, että se toinen kuin taikaiskusta häviää mielestä heti, kun menee vaan silmät kiinni naimisiin? :eek:
 
a-k79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 21:26 -peukku- kirjoitti:
En oikein tajua miten voi mennä naimisiin yhden kanssa, jos rakastaa (tuntee voimakkaasti) myös toista samaan aikaan? Ajatteleeko siinä tilanteessa, että se toinen kuin taikaiskusta häviää mielestä heti, kun menee vaan silmät kiinni naimisiin? :eek:
samaa mieltä!! kai kaikilla jossain vaiheessa ihastumisia tulee pitkässä parisuhteessa!
 
Tara-Milana
Mä en vielä ole naimisissa, mutta seurustellut vajaat kolme vuotta. Monta kertaa on puhuttu, että kyllä ihastua saa, se on ihana tunne. Mutta pitää sitten katsoa, ettei siitä sen enempää. Ottaa ihastumisen ihastumisena ja antaa mennä ohi. Me ollaan tätä mieltä. (En ole lukenut muiden vastauksia vielä).
 
Varmasti moni on joskus ihastunut/rakastunut suhteen aikana.
Siinä se suhteen kestävyys ja uskollisuus koetellaankin :)
Ja kun sen yli pääsee ilman pettämistä niin hyvä!!
Suhde kunnossa!

Itselläni ei ole vielä vastaavaa sattunut ja toivottavasti ei miehellänikään :x
Tunteet vahvoja :D :heart:

Voimia kaikille tilanteeseen joutuneille
Yksi avioisuus kannattaa... ;)
 
Ei ainakaan vielä muita ihastuksia ole kävellyt vastaan kuin oma ukkoni. Ei ole ollut tarvettakaan kun mielenkiintoa vielä on riittämiin ja jännitystä elämässä 8 yhteisen vuoden jälkeen. ONNEKSI. :heart: :heart:
 
lady grey
Olen ihastunut muutaman kerran, ja silloin vaan pitänyt kertakaikkiaan kovaa kuria itselleni, etten paitsi tee mitään tunteideni lietsomiseksi myöskään ajattele koko ihastusta. Mielestäni aikuinen ihminen voi ihan hyvin kontrolloida omia tunteitaan. Olen itse valinnut oman mieheni ja päättänyt rakastaa häntä myös siinä pahamaineisessa vastamäessä, jollaiseksi kaikki ihastukset yms. kyllä lasken.
 
Ei olla naimisissa, mutta vastaan että mä olen hyvin helposti ihastuva ihminen ilmeisesti: olen ollut ihastunut useaan otteeseen kyllä tämän suhteen aikana. Välillä viikon, välillä päivän, toisinaan joskus pidemmänkin ajan päästä on tullut vielä mieleen ihastuksen kohde. Mutta loppujen lopuksi se on aina vaan piristänyt tätä omaa parisuhdetta, eli on ollut hyväksi: virkistävää etten sanoisi. ;)
 
Tiukka paikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 17:18 lady grey kirjoitti:
Olen ihastunut muutaman kerran, ja silloin vaan pitänyt kertakaikkiaan kovaa kuria itselleni, etten paitsi tee mitään tunteideni lietsomiseksi myöskään ajattele koko ihastusta. Mielestäni aikuinen ihminen voi ihan hyvin kontrolloida omia tunteitaan. Olen itse valinnut oman mieheni ja päättänyt rakastaa häntä myös siinä pahamaineisessa vastamäessä, jollaiseksi kaikki ihastukset yms. kyllä lasken.
SAMAA MIELTÄ! VOI KUN OLIS MAAILMASSA ENEMMÄN "SELKÄRANKAISIA" IHMISIÄ :)
Ei pidä ryhtyä laisinkaan parisuhteeseen jos ei ole munaa hillitä itseään.
 
hannavaan
kyllä mäkin olen yhdeksän vuoden seurustelun aikana ihastunut moneen ja useasti...ei siinä ole mitään väärää ja nostaisin vielä asiaa että ihastuminen ja rakastuminen on täysin eri asia!!!
viimeksi ihastuin kun olin työmatkalla ja juttelin ihanan miehen kanssa pitkään..ei me koskettu toisiimme (tietenkään) eikä homma jatkunut mitenkään, se oli vaan se hetki..
Rakastan ómaa miestäni enemmän kuin mitään muuta ja olemme menossa naimisiin ensi vuonna :heart:
Ihastumisesta tulee virtaa ja kaikille tapahtuu näin, myös miehillenne....se vaan on niin..
toinen juttu onkin antaako tunteille vallan?!?
mulle riittää ihatumiseen söpö katse tai pikku juttu tuokio mutta se vaan piristää eikä satuta ketään!!!
 
Heidi19
Ei olla naimisissa, mutta ollaan seurusteltu reilu 4 vuotta.. :heart:
Olen ollut muutaman kerran ihastunut..ne on mennyt ohi itsestään!
Mutta tämän hetkinen ihastus ei tunnu häviävän mielestä millään.. :ashamed: :eek: Se on mielessä vähän väliä..ahdistaa! :/
 
naimisissa olen ja suht onnellisesti. tarkoitus on tämän miehen kanssa olla lopun elämääni =) mutta kyllä olen myös ihastunut. tälläkin hetkellä, ja mieheni 18v pikkuveljeen! ite oon 30v. :p mieheni tietää tämän, koska kerran juttelimme että kenen kanssa haluis olla jos ei oltais yhdessä. ja ymmärti asian . alkoipa ehdottelemaan kolmen kimppaakin ;) ihastu minun mielestä saa mutta minkää ihastumisen vuoksi en omaa liittoani uhraa. ihastukset menee ja tulee mutta rakkaus ja todellinen välittäminen pysyy :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 12:17 Marenki kirjoitti:
Ei ainakaan vielä muita ihastuksia ole kävellyt vastaan kuin oma ukkoni. Ei ole ollut tarvettakaan kun mielenkiintoa vielä on riittämiin ja jännitystä elämässä 8 yhteisen vuoden jälkeen. ONNEKSI. :heart: :heart:
Samoin täällä!

Kahdeksan vuotta yhdessä, enkä vaihtaisi miestäni mihinkään... hänhän on lottovoitto!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 20:19 kultsu-fani kirjoitti:
Ikävä kyllä täytyy myöntää,että olen ollut minäkin nykyisen liittoni aikana ihastunut,tälläkin hetkellä,vaikka oma mies onkin ihana ja uskollinen.Kai se on jotain hyväksynnän hakemista,mut onnex ei vakavempaa ole ollut!!!
Samassa veneessä ollaan...
 
Mulla on käynyt selainen juttu että perustin perheen rakastamani miehen kanssa vaikka rakastin toista miestä.Koko liiton ja yhdessä olon aikana olen rakastanut toista miestä syvästi oli ensi rakkauteni.En ole sen kanssa jota rakastan syvästi.
 

Yhteistyössä