Useastikin olen nähnyt. Useimmiten juurikin noin että on ollut joko ylä-tai alaosa vartalosta peitettynä, yleensä paita päällä. Melkein aina kävelen unessa kadulla tai entisen kouluni käytävällä ja ympärillä olevat ihmiset nauravat.
Jokin aika sitten näin unta, jossa olin mieheni kanssa jossakin konsertissa. Paikalla oli hirveästi väkeä ja kiinnitin huomiota siihen, että olin ainoa naispuolinen. Mies lähti hakemaan olutta ja jäin odottamaan, miestä ei kuulunut takaisin enkä etsimälläkään löytänyt. Lähdin menemään paikalta ja jossain vaiheessa kävelin ylös jotakin mäkeä, ympärilläni vain metsää ja takana paljon kännisiä ja nauravia miehiä. Yhtäkkiä huomasin että housuni olivat kadonneet johonkin, päälläni oli vain rintsikat ja miehet takanani nauroivat tosi uhkaavaan sävyyn. Lähdin juoksemaan metsään ja kuulin takanani useita juoksuaskelia. Muistan miten paniikissa olin siinä unessa ja heräsin siihen, kun kierähdin huutaen sängystä lattialle.
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, mikäli tämäntapaiset unet jotakin merkitsevät... :|