Oletko koskaan nähnyt sellaista unta että olette olleet alastonna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt muttei alastonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt muttei alastonna

Vieras
Siis oletteko koskaan nähneet sellaista unta, että olette olleet alastonna jossakin julkisella paikalla tai vaikka pelkää paita päällä niin, että paljas takapuoli on näkynyt. Mitä tuollainen uni merkitsee, jos sen näkee useinkin?

Useastikin olen nähnyt. Useimmiten juurikin noin että on ollut joko ylä-tai alaosa vartalosta peitettynä, yleensä paita päällä. Melkein aina kävelen unessa kadulla tai entisen kouluni käytävällä ja ympärillä olevat ihmiset nauravat.
Jokin aika sitten näin unta, jossa olin mieheni kanssa jossakin konsertissa. Paikalla oli hirveästi väkeä ja kiinnitin huomiota siihen, että olin ainoa naispuolinen. Mies lähti hakemaan olutta ja jäin odottamaan, miestä ei kuulunut takaisin enkä etsimälläkään löytänyt. Lähdin menemään paikalta ja jossain vaiheessa kävelin ylös jotakin mäkeä, ympärilläni vain metsää ja takana paljon kännisiä ja nauravia miehiä. Yhtäkkiä huomasin että housuni olivat kadonneet johonkin, päälläni oli vain rintsikat ja miehet takanani nauroivat tosi uhkaavaan sävyyn. Lähdin juoksemaan metsään ja kuulin takanani useita juoksuaskelia. Muistan miten paniikissa olin siinä unessa ja heräsin siihen, kun kierähdin huutaen sängystä lattialle.
Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, mikäli tämäntapaiset unet jotakin merkitsevät... :|

mä olen usein. Tai sitten mukamas nukun jossain ja mulla on päällä vaan peitto ja aina kun joku tulee huoneeseen mä huomaan että peitto ei ole kunnolla ja äkkiä nappaan sen päälleni hyvin. Yhteen aikaan mä menin pyyhe päällä joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Joo, ala-asteaikoina näin painajaisia, että oli kiirus kouluun enkä ehtinyt etsiä kaikkia vaatteita.

Epävarmuuttahan ne merkitsevät.

mä näin samankaltaisii unii usein,paitti et oli haalarit ja sit riisuin ne niin ei ollukkaan mitään sie alla :D

Yhteistyössä