Oletko koskaan antanut ns. säälipillua?

  • Viestiketjun aloittaja NeitoSininen
  • Ensimmäinen viesti
Säälimuna on ainakin normaalioloissa mahdoton käsite, koska nainen saa aina joltakulta jolla on haluja. Ainoa toimenpide mitä naisen puolelta saatetaan tarvita, on asettuminen tyrkylle johonkin paikkaan missä on sopivaan mielentilaan virittäytyneitä miehiä (esim. baari tai netin deittipalsta). Tämän jälkeen naiselle satelee kutsuja seksiin kuin rajuilmalla rakeita.
Et oikein taida ymmärtää säälipillu / säälimuna konseptia.
 
naisellinen nainen
Säälimuna on ainakin normaalioloissa mahdoton käsite, koska nainen saa aina joltakulta jolla on haluja. Ainoa toimenpide mitä naisen puolelta saatetaan tarvita, on asettuminen tyrkylle johonkin paikkaan missä on sopivaan mielentilaan virittäytyneitä miehiä (esim. baari tai netin deittipalsta). Tämän jälkeen naiselle satelee kutsuja seksiin kuin rajuilmalla rakeita.
Mä olen viehättävä naisellinen nainen, eikä ole saanut seksiä moneen vuoteen.
 
Sinkku81
Mä en ymmärrä miks monet naiset pihtaa kokoajan et ei anna pillua..... Ite en ainakaan pihtaa omaa kullia.... Olkoon vanha nuori lihava tai laiha nainen niin kyl annan.... Oon itse huomannu et monesti tukevilla neidoilla on parempi pimppa ollu..... Mun mielipide on et turha pihtaaminen pitäis loppua ja nauttia seksistä vapaammin koska kaikki tarvii seksiä ja kaikki olis ilosempia
 
vierailija
Joo joskus kauan kauan sitten :D Mulla oli yks kaveri joka oli eronnut tyttöystävästään joku kuukaus sit, mut aina kännissä itki kuinka paska jätkä hän on ja tappaa vielä itsensä. Kukaan ei koskaan tule tykkäämään musta enää koskaan. Sit joskus oltiin yhdessä baarissa ja taas se marina alkoi et ei kukaan musta tykkää. Kyllähän mä tosiaan tykkäsin siitä kaverista mut kaverina. Mut aattelin et kokeillaan mitä tapahtuu jos sen kans on sängyssä. Marinat loppui siihen ja edelleen on rakas ystävä mielessä, vaikka ei olla nähty 10 vuoteen.
Tässä nähdään, että antamalla kerran pillua voi pelastaa miehen hengen.
 

Yhteistyössä