Oletko koskaan aavistellut, että sinuun on ihastunut joku ihminen, vaikka tämä ei sanallakaan paljastanut sitä?

• Viestiketjun aloittaja aiwastuz
  • Ensimmäinen viesti
Tyttösenäiti harmaana
Tunnustan että en todellakaan osannut aavistella.
Itse olin kyllä vähän ihastunut, mutta en ollut ajatellut mahdollista vasta kaikua tunteille.
Onneksi asiat sitten muuten vain loksahtivat kohdalleen, mutta meni siinä reilusti yli puoli vuotta :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
sen vaan tietää
Näin.
Äääh. Miks sää multa kysyt. :D No tuota omien kokemusten perusteella sanoisin, että katse sen kertoo ja ilo silmissä, ku tää ihastunut näkee ihastuksensa kohteen. Kohtelee ihastusta erilailla, ku muita. Jotenki suojelevammin ehkäpä. Kyselee, onko kaikki hyvin ja kehuu ulkoista olemusta. Jotain tommosta. :/

eräs
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
sen vaan tietää
Näin.
Äääh. Miks sää multa kysyt. :D No tuota omien kokemusten perusteella sanoisin, että katse sen kertoo ja ilo silmissä, ku tää ihastunut näkee ihastuksensa kohteen. Kohtelee ihastusta erilailla, ku muita. Jotenki suojelevammin ehkäpä. Kyselee, onko kaikki hyvin ja kehuu ulkoista olemusta. Jotain tommosta. :/

sen vaan todellakin tietää ;) Kun tarkkailee sen ihmisen käytöstä esim. tapaa katsoa. Joskus on käynyt niin inhottavasti, että kun pitää toista hyvänä ystävä niin tämä haluaisikin alkaa seurustelemaan. Vaikeaa jotenkin tollaisen uutisen jälkeen jatkaa kavereina, kun tietää että toinen haluaisi enemmän :/

Häirikkö
Minä kun aloin tuota ukkokultaa piirittämään, niin siinä meni about puoltoista vuotta ennen ku se mulle lämpes |O

Mutta mutta, enpä olis niin pitkään jaksanu jatkaa, jos en olis tienny et se on musta kiinnostunu, vaikkei sitä myöntänykkään. Piru vieköön.. B)

Fleur de la Cour
Mulla on parin ihmisen kanssa siis sellaisten joihin en ole ollut rakastunut ja tuskin hekään on muuta olleet kuin hiukan ihastuneet, kipinöinyt ja salamoinut siihen tahtiin, ettei kyllä jäänyt epäselväksi asia. Sen vaan tuntee, se saa hehkumaan, se lämmittää..

No, ehkä hermostunut liikehdintä. Istuessa nojaa voimakkaasti välillä taakse, välillä eteen. Katso käsiä, ehkä piilottaa ne ettet näe niiden hermostunutta liikehdintää tai tärinää. Js näet että ihminen joka näkee sinut hieraisee kädellä nenäänsä, olet hänen mielestään hyvän näköinen. Seuratkaas muuten huvikseen miehiä kadulla, näkee selvästi ketkä naiset on niitten mielestä hyvän näköisiä...kummasti se käsi vaan sitä nenää hieraisee :D

Kirjastosta saa varmaan elekielestä kertovan kirjan.
Se on kanssa huvittavaa kun tapaat jonkun ihmisen joka on niin mielinkielin mutta sitten näät että tällä ihmisellä on kädet puuskassa rinnan päällä. Eli tästä näät todelliset tunteet.

Yhteistyössä