Oletko kateellinen? Päivän ruuat 2e koko perheelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KOKKIykkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kerrohan vielä tarkalleen, että mitä ruokaa saat tuohon hintaan? Sitten voidaan miettiä, kannattaako olla kateellinen.

Minulla tili sen verran turvoksissa, ettei tarvitse moisia miettiä vaan voin syödä mitä haluan eikä tarvitse kärvistellä parin euron sapuskoilla. Oletko kateellinen?

En ole kateellinen, kaikilla on joku työsuhde-etu. Luultavasti palkkasi ei ole mikään kovin kummoinen. Ei minunkaan, mutta saan sentään kaikki lainat ilman marginaalia.

Miksi väheksytte? Työskentelen hekilöstöravintolassa jossa ruoka tehdään alusta asti itse. Se ei todelakaan ole mitään jätettä, emme syötä asiakkaille jätettä, ompa omituinen tapa ilmaista kateellisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö jaa;30349989:
No kerrohan vielä tarkalleen, että mitä ruokaa saat tuohon hintaan? Sitten voidaan miettiä, kannattaako olla kateellinen.

Minulla tili sen verran turvoksissa, ettei tarvitse moisia miettiä vaan voin syödä mitä haluan eikä tarvitse kärvistellä parin euron sapuskoilla. Oletko kateellinen?

En ole köyhä, omituinen olettamus tuokin. Mies tienää 5500e/kk ja minä taas 2500e/kk, hyvin pärjätään.

Alkuperäinen kirjoittaja KOKKIykkönen;30350012:
En ole köyhä, omituinen olettamus tuokin. Mies tienää 5500e/kk ja minä taas 2500e/kk, hyvin pärjätään.

Et todellakaan tienaa henkilöstöravintolassa 2500e :D Jos on hyvät tulot, niin ei osta henkilöstöravintolasta 2 e ruokia. Köyhiä te ootte :D Huomaat vaan, että sun juttu ei ihan menny läpi täällä ni yrität puolustella tileillä :D

Et todellakaan tienaa henkilöstöravintolassa 2500e :D Jos on hyvät tulot, niin ei osta henkilöstöravintolasta 2 e ruokia. Köyhiä te ootte :D Huomaat vaan, että sun juttu ei ihan menny läpi täällä ni yrität puolustella tileillä :D

Miksi kokata kotona kerta sitä tekee töissä? Pääsee aika helpolla, kun kotiin tulessa lämmittää lapselle äidin tekemään ruokaa. Ja kyllä tuo on minun palkkani, olen sen ansainnut.

Alkuperäinen kirjoittaja KOKKIykkönen;30350032:
Miksi kokata kotona kerta sitä tekee töissä? Pääsee aika helpolla, kun kotiin tulessa lämmittää lapselle äidin tekemään ruokaa. Ja kyllä tuo on minun palkkani, olen sen ansainnut.

:D uskoo ken tahtoo.

Päivän ruuat=aamupala+lounas/päivällinen(tai molemmat+välipala+iltapala ? Perhe=lapsia (pieniä/isoja?)+vanhemmat ?

Mulla lapsi syö päivällistä ja iltapalaa lukuun ottamatta hoidossa. Eli 2e pitää sisälään vihannekset, tuoreen leivän, läpimän ruuan lisukeineen ja jos on jotain kivaa niin nekin vielä esim. juustoja, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä, tuoreita hedelmiä, makeita herkkuja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja KoKKIykkönen;30350128:
Perjantaisin otan lapselle viikonlopuksi lounaat vielä, muuten kokkailen kotona ruuat lauantaina ja sunnuntaina.

Niin no toi ei vastannut siihen kysymykseen jonka esitin, mutta ei mitään. En ole kateellinen, miksi pitäisi?

Hei mä ostan kans!!
En päivittäin, mutta silloin tällöin. Huippua kun illalla ei tartte käyttää aikaa ruuan valmistukseen ja tietää lasten saavan silti monipuolista ja laadukasta ruokaa. Ei tässä ole kyse siitä, ettei olisi varaa ostaa ruokatarvikkeita kaupasta, vaan siitä että joskus pääsee helpommalla :)

Paljonko teillä on ruokakulut kuussa? Jos palkat oikeasti 8000 e bruttona kuussa, niin onhan teillä sitten aika kissan päivät jos ruokakin on puoli-ilmaista. Saatteko kovasti säästöön kuussa, onko hulppea talo, matkustelettko vai mihin rahat kuluu?

Kyllä mä oon pikkuisen kade, me joudutaan maksaa kaikista ruuista.

t. toimistorotta

Yhteistyössä