K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö jaa;30349989:No kerrohan vielä tarkalleen, että mitä ruokaa saat tuohon hintaan? Sitten voidaan miettiä, kannattaako olla kateellinen.
Minulla tili sen verran turvoksissa, ettei tarvitse moisia miettiä vaan voin syödä mitä haluan eikä tarvitse kärvistellä parin euron sapuskoilla. Oletko kateellinen?
Alkuperäinen kirjoittaja KOKKIykkönen;30350012:En ole köyhä, omituinen olettamus tuokin. Mies tienää 5500e/kk ja minä taas 2500e/kk, hyvin pärjätään.
Et todellakaan tienaa henkilöstöravintolassa 2500eJos on hyvät tulot, niin ei osta henkilöstöravintolasta 2 e ruokia. Köyhiä te ootte
Huomaat vaan, että sun juttu ei ihan menny läpi täällä ni yrität puolustella tileillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KOKKIykkönen;30350032:Miksi kokata kotona kerta sitä tekee töissä? Pääsee aika helpolla, kun kotiin tulessa lämmittää lapselle äidin tekemään ruokaa. Ja kyllä tuo on minun palkkani, olen sen ansainnut.
uskoo ken tahtoo.
Päivän ruuat=aamupala+lounas/päivällinen(tai molemmat+välipala+iltapala ? Perhe=lapsia (pieniä/isoja?)+vanhemmat ?
Alkuperäinen kirjoittaja kOKKIykkönen;30350060:Mulla lapsi syö päivällistä ja iltapalaa lukuun ottamatta hoidossa.
...eli tarkoititko arkipäiviä vai riittääkö tuo 2 myös vapaapäivinä?
Tienaako henkilöstöravintolassa oikeasti 2500 e/kk? Siitä olen kyllä kade, taidan vaihtaa alaa.
t. toimistorotta
Alkuperäinen kirjoittaja KoKKIykkönen;30350128:Perjantaisin otan lapselle viikonlopuksi lounaat vielä, muuten kokkailen kotona ruuat lauantaina ja sunnuntaina.