Oletko jäänyt koukkuun "noloihin" telkkaohjelmiin?

  • Viestiketjun aloittaja seuraaja
  • Ensimmäinen viesti
jooooooo
Salkkareita katson minäkin, muttei se minusta oo noloa, koska todella monet katsoo Salkkareita. On vaan joitain muutamia jotka huutaa tällä palstalla että se on niin noloa katsoa niitä
 
Salkkareita seuraan, enkä näe siinä edes mitään noloa. Hilpeä, viihdyttävä sarja.

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin sivistävää?
Jos sille linjalle lähdetään, niin enpä äkkiseltään keksi yhtään "sivistävää" ja näin epänoloa sarjaa.
 
"Vieras"
Mulle Salkkarit on niin nolo, etten pysty katsomaan viittä minuuttia kauempaa. Johtunee siitä, että puhuvat suomea, jolloin ajoittainen todella huono näytteleminen näkyy liian selvästi.

Tunteita ja tuoksuja menee vallan hyvin.
 
Stana
Noita Amerikkalaisia täydellisiä äitejä katson aika usein. En tiedä olenko nyt koukkuun jäänyt, vai eikö juuri muuta tule silloin. Melko noloa meininkiä, ja myötähäpeä on suuri niitä kahtoessa.
 
no jaa
Kai toi Big Brother on jonkun mielestä nolo tv-ohjelma, mun mielestä ei ole... No kumminkin, olen koukuttunut siihen monena kautena, viime syksynä tosin en jotenkaan päässyt mukaan kuitenkaan.

Huippumalli haussa on joskus ollut niin koukuttava että yhden jakson eksyttyään katsomaan on ollut pakko katsoa seuraavatkin. Samoin joku kokkiohjelma joskus (top chef, master chef).

Nyt ei ole menossa oikein mitään koukuttavaa. Ehkä toi Suomen julkkis-Diili voisi lähteä viemään. Ja Suomen Selviytyjiä myös odotan.
 
insinööri
Minun mielestäni eivät ole noloja, mutta jonkun mielestä varmasti ovat nämä: Salkkarit, Emmerdale, Pieni runotyttö, Unelmien poikamies, Tunteet ja tuoksut, Dr Phil.
 

Yhteistyössä