Oletko harrastanut seksiä palstalaisen kanssa? Ja miehen vai naisen?

  • Viestiketjun aloittaja "xyz"
  • Ensimmäinen viesti
ai ei vai? :D
No ehkä joku, mutta mun on vaikea asettua sellaisen tyypin asemaan, joka niin tekee. Itselleni aika vierasta moinen. Kyllä siinä ihmisessä pitää olla paljon muutakin kuin ulkokuori; jutut, käytös muita kohtaan, olemus jne. vaikuttavat paljon enemmän. Voin tietty pitää jotakuta hyvännäköisenä, mutta se on eri asia kuin ihastuminen, ainakin mun mielestä.

Mä näen päivittäin hyvännäköisiä miehiä kaupungilla, mutta suurimpaan osaan heistä en ole ihastunut. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kepsis
No ehkä joku, mutta mun on vaikea asettua sellaisen tyypin asemaan, joka niin tekee. Itselleni aika vierasta moinen. Kyllä siinä ihmisessä pitää olla paljon muutakin kuin ulkokuori; jutut, käytös muita kohtaan, olemus jne. vaikuttavat paljon enemmän. Voin tietty pitää jotakuta hyvännäköisenä, mutta se on eri asia kuin ihastuminen, ainakin mun mielestä.
Jotkut haluaa vaan hyvän näköisen kohteen jonka perään kuolata, sama se mitä sen tyypin mielessä liikkuu :D

Minusta Abreau ja Simpsonin Jessica on maailman upeimpia naisia ulkonäöllisesti, ja voin sanoa ihailevani niitä sillä perusteella, se millaisia henkilöitä he ovat, on hieman toissijaista, kun en heidän kanssa voisikaan keskustella :D Tälläistä ajattelumallia on ihan henkilöiden julkisuusstatuksesta huolimatta :D

Muoks. Salma Hayek, kuolaus :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä