Pitäisi varmaan laittaa johonkin kuvaketjuun joku adoniksen kuva ja väittää omaksi, niin saisi virtuaaliegoa isommaksi Onko tämä normaalia?Eiks me muuten olla normaalitallaajia täällä palstalla? Kyllä mä oon aina kokenut olevani melko normaali...
Sut Lode vois koeajaa.Eiks me muuten olla normaalitallaajia täällä palstalla? Kyllä mä oon aina kokenut olevani melko normaali...
Ite kyllä pidän enemmän ihan omanlaisista tyypeistä. Oishan se tietty hieno saavutus miehelle saada liuta naisia ihastumaan itseensä - edes virtuaalisesti?Pitäisi varmaan laittaa johonkin kuvaketjuun joku adoniksen kuva ja väittää omaksi, niin saisi virtuaaliegoa isommaksi Onko tämä normaalia?
No niinpä! On katsos liian työlästä tehdä se perinteisellä keskustelumetodilla.Ite kyllä pidän enemmän ihan omanlaisista tyypeistä. Oishan se tietty hieno saavutus miehelle saada liuta naisia ihastumaan itseensä - edes virtuaalisesti?
Kenelle on, kenelle ei. :saint:No niinpä! On katsos liian työlästä tehdä se perinteisellä keskustelumetodilla.
TouchéKenelle on, kenelle ei. :saint:
Pitäis täällä aika pitkään lusia ja olla tiiviist yhteyksissä,ennen kuin syttyy romanssi..Onko tällä palstalla sitten syttynyt romansseja?
Eihän nyt kukaan pelkkään ulkonäköön ihastu, eihän?No niinpä! On katsos liian työlästä tehdä se perinteisellä keskustelumetodilla.
Minä ajan useita ja valittuja.Sori, mutta mua ajaa vaan harvat ja valitut.
Joss joku ihastuu ulkonäköön ja toisen ihmisen kirjotuskiin pittä olla päässä jotain vialla.. Koska se kaikki on vain harhaa..Eihän nyt kukaan pelkkään ulkonäköön ihastu, eihän?
Vuosikaudethan me täällä ollaan oltu. Ties mitä tuolla kulisseissa (=yksärit) tapahtuu?Pitäis täällä aika pitkään lusia ja olla tiiviist yhteyksissä,ennen kuin syttyy romanssi..
ai ei vai?Eihän nyt kukaan pelkkään ulkonäköön ihastu, eihän?
No ehkä joku, mutta mun on vaikea asettua sellaisen tyypin asemaan, joka niin tekee. Itselleni aika vierasta moinen. Kyllä siinä ihmisessä pitää olla paljon muutakin kuin ulkokuori; jutut, käytös muita kohtaan, olemus jne. vaikuttavat paljon enemmän. Voin tietty pitää jotakuta hyvännäköisenä, mutta se on eri asia kuin ihastuminen, ainakin mun mielestä.ai ei vai?
Joss joku ihastuu ulkonäköön ja toisen ihmisen kirjotuskiin pittä olla päässä jotain vialla.. Koska se kaikki on vain harhaa..
Niin hyvin voi joku olla luonteeltaan erilainen myös yssäreissä..Vuosikaudethan me täällä ollaan oltu. Ties mitä tuolla kulisseissa (=yksärit) tapahtuu?
Jotkut haluaa vaan hyvän näköisen kohteen jonka perään kuolata, sama se mitä sen tyypin mielessä liikkuuNo ehkä joku, mutta mun on vaikea asettua sellaisen tyypin asemaan, joka niin tekee. Itselleni aika vierasta moinen. Kyllä siinä ihmisessä pitää olla paljon muutakin kuin ulkokuori; jutut, käytös muita kohtaan, olemus jne. vaikuttavat paljon enemmän. Voin tietty pitää jotakuta hyvännäköisenä, mutta se on eri asia kuin ihastuminen, ainakin mun mielestä.
Niin, salat julki! Kertokaa millaisiksi ovat palstalaiset paljastuneet läheisemmän viestittelyn myötä?Niin hyvin voi joku olla luonteeltaan erilainen myös yssäreissä..
No mie en tiiä pahemmi.. ku ei ole yssäri kamuiNiin, salat julki! Kertokaa millaisiksi ovat palstalaiset paljastuneet läheisemmän viestittelyn myötä?
Hetki, kohta tulee...No mie en tiiä pahemmi.. ku ei ole yssäri kamui