Oletko ajanut liikennekameraan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ajanut, mutta anoppia "onnisti" kerran :D
Kerrottakoon, ettei hän hän KOSKAAN aja ylinopeutta ja on muutenkin hysteerisen varovainen ratin takana :ashamed: No, valo kuitenkin välähti ja anoppi kauhuissaan, että mitäs nyt. Aikaa on kulunut jo monta vuotta, lappua ei ole tänä päivänä anopille tullut... Siinä kamerassa oli siis joku häiriö, minkä takia kuvan räppäs.

Voisiko ap:lla on sama?

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
mulle tuli ilman kuvaa. sen näin sit kyl kyttiksellä kun kävin sakot sopimassa
tarkat tiedot siinä oli, kello, paikka jne

86 hujahti 60 alueella... hups :/

Miten paljon tuli sakkoa.... itse ajoin 60 alueella 78..... pitääkö aina käydä laitoksella??

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä isäntä posotti :
kameraan vuosia sitten ja sai käydä poliisilaitoksella tunnistamassa pärstänsä. Oli kuulemma hyvä kuva!

Oli kyllä kuva laadultaan tosi hyvä. Ei tarvinnut kyllä edes yrittää väittää ettei olis ollut ite ratissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä tulee kuvalla varustettuna!kaveri "sai"perhepotretin"..oiskohan tullu lisäsakot vielä jos ois puhunu ilman hansfreetä vielä puhelimeenkin...

Kaverille tuli 50? lisää puhelimeen puhumisesta ajonaikana, sen lisäks että sai sakon ylinopeudesta.

no oon onneks ollut hoitovapaallla viime vuoden, jos sit tulis pienet. Auto miehen nimissä, tulee siis varmaan lappu sen nimellä.... sit ihmettelee mitän oon tehnyt paikassa a, kun piti olla kaverin luona paikassa b ja kun en yleensä edes ajele tuolla missä nyt.... siis noloa, olin tapaamassa yhtä miestä yhdellä huoltiksella... voi elämä, paha saa palkkansa =(

Juu ajoin viime keväänä... Räpsähti niin kovin että mä sammutin autonki siinä rytinässä :whistle: Mutta siis lappu tuli kotiin.. olin ajanut just sen sallitun yli mitä saa ajaa ettei sakoteta... puhelimeen kyllä puhuin kanssa... mutta ei ne siitä kyllä mitään maininnu. Varotuksella siis meni.

Joo, ajoin. Tuli lappu kotiin missä tekopäivä, kellon aika ja se paljonko oli ylinopeutta... kuva ei tullut. Jännä, kun lähetin sit kyttikselle lapun että tunnustan tehneeni sen ( siis ajaneeni ylinopeutta ) ni sit sieltä tuli vaan sakkolappu vaik muistaakseni siinä luki et täytyy käydä iha kyttiksellä sit vielä henk. koht...

Mies on kokeillut ;) olin kyllä mukana...

Tästä voit laskea minkälainen "maksu" kuvauksesta tulee....

http://www.poliisi.fi/poliisi/lp/home.nsf/pages/346EC1B6650EA748C2256BB5003FD54C

Ja kopion kuvasta saa pyytämällä :)
Mies sai jopa suurennoksen ;)

Yhteistyössä