Oletko ajanut kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen, monta kertaa. Ajat sitten, kauan ennen lasta. Lähdin usein kännissä ostamaan lisää kaljaa 30km päästä olevalta grilliltä, tai kävin jossain baarissa toisessa kaupungiss juomassa lisää jos enää ei muualla myyty. Joskus ajattelin pikatiellä että voisi ajaa rekan alle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen, monta kertaa. Ajat sitten, kauan ennen lasta. Lähdin usein kännissä ostamaan lisää kaljaa 30km päästä olevalta grilliltä. Joskus ajattelin pikatiellä että voisi ajaa rekan alle.

Minusta tuntui välillä, että hain sillä alkoholin juomisella nimenomaan rohkeutta ajaa sen rekan alle. En ehkä tietoisesti, mutta aina jälkeen päin, kun todella jäin miettimään mitä olin tekemässä. Mitä toistin toistamistani melkein joka ilta. Ehkä minä todella keräsin rohkeutta. En tiedä. Mitään muuta päämäärää minulla ei kuitenkaan niinä vuosina ollut. Elin vain jossain sumussa koko ajan. Törmäyksen toivossa.

Onneksi olemme silti tässä, ja voimme opettaa lapsillemme jotain parempaa. Voimme näyttää parempaa esimerkkiä, tiedämme nyt paremmin mitä olemme tekemässä.

olet siirtänyt autoa parkkipaikan toiselta laidalta toiselle, koska oli jäänyt sakkopaikalle ja muistin asian turhan myöhään. olin nousuhumalassa/hiprakassa, en kauheassa kännissä. en koskaan ajais kunnolla kännissä. niin ja siirtelin autoa yksin.

Minusta tuntui välillä, että hain sillä alkoholin juomisella nimenomaan rohkeutta ajaa sen rekan alle. En ehkä tietoisesti, mutta aina jälkeen päin, kun todella jäin miettimään mitä olin tekemässä. Mitä toistin toistamistani melkein joka ilta. Ehkä minä todella keräsin rohkeutta. En tiedä. Mitään muuta päämäärää minulla ei kuitenkaan niinä vuosina ollut. Elin vain jossain sumussa koko ajan. Törmäyksen toivossa.

Onneksi olemme silti tässä, ja voimme opettaa lapsillemme jotain parempaa. Voimme näyttää parempaa esimerkkiä, tiedämme nyt paremmin mitä olemme tekemässä.

Juu, kuolemaahan minäkin sillon vaan toivoin.

No tässä nyt olemme vielä. Ja vielä äitejäkin. Nykyään en muuta toivo kuin pysyväni hengissä, kunnes lapsi on aikuinen ja omilla siivillään. Toisinsanoen en enää haluaisi kuolla mistään hinnasta.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Moottorikelkkaa oon ajanu kännissä ja onnistuin kaatamaan kelkan järven jäällä. Onneksi ei käyny pahemmin ja sen jälkeen en ole kännissä ajanu. Rattijuopon kyydissä olin kerran ja silloin ajettiin ojaan. Autoa ei saatu omin voimin pois vaan läheisimmän talon (n. 1km matkan päässä) isäntä veti meidät traktorilla pois.

Juu, kuolemaahan minäkin sillon vaan toivoin.

No tässä nyt olemme vielä. Ja vielä äitejäkin. Nykyään en muuta toivo kuin pysyväni hengissä, kunnes lapsi on aikuinen ja omilla siivillään. Toisinsanoen en enää haluaisi kuolla mistään hinnasta.

Onko Lunaticlläkin tuollaista menneisyyttä? :O

(niin ja minä olen ajanut sillä mainitsemallasi pikatiellä nuorena ihan JÄRJETTÖMIÄ ylinopeuksia :ashamed: )

oon. oltiin baarissa ja piti mennä siskolle yöksi toiselle paikkakunnalle, siskopa päätti pokata jonkun ukon ja meni sen ukon luokse, eipä ollut vaihtoehtoja kun ajaa ite kotiin tai mennä taksilla, eikä silloin ollut niin paljoa ylimääräistä että taksilla olisin 40km suhannut.

Kuule, niin monella on tuo menneisyys/nykyisyys. Miksi se yllättää?

Minä siis NOSTAN HATTUA JA ARVOSTAN, että jollain on ollut niin paljon sisua, että on päässyt tuollaisesta pois.
Minulla on yksi tuttu, joka on jäänyt kuusi kertaa (itseasiassa sukulainen) ratista kiinni, istunut linnassa yms yms. , mutta jatkaa samalla, vanhalla tyylillään.
Toki kaikilla on menneisyytensä, minulla se on vaan niin kovin väritön, että yllätti vähän...

En niin, että olisin suoraan juopottelemasta hypännyt rattiin, mutta uskon että promillet olisvat aamulla joskus ylittyneet.
Aikaa näistä on vuosia, parikymppisenä tapahtuneita juttuja.

AIKAS MONI on ajanut autoa krapulassa yli 0,5 promillen humalassa mutta ne eivät edes tiedä sitä. Alkoholin palaminen on niin yksilökohtaista ja väittäisin että tältäkin palstalta löytyy sellaisia jotka väittävät kivenkovaan että eivät ole ajaneet humalassa mutta kumminkin ovat.

Minä siis NOSTAN HATTUA JA ARVOSTAN, että jollain on ollut niin paljon sisua, että on päässyt tuollaisesta pois.
Minulla on yksi tuttu, joka on jäänyt kuusi kertaa (itseasiassa sukulainen) ratista kiinni, istunut linnassa yms yms. , mutta jatkaa samalla, vanhalla tyylillään.
Toki kaikilla on menneisyytensä, minulla se on vaan niin kovin väritön, että yllätti vähän...

No mä pääsin. Kiitos hatun nostosta. Mutta en vaan tajunnut että jotakuta "hehkutetaan" et en olis susta kuvitellut. Itse oon käynyt ennen lapsia sellaisen elämän läpi mitä kukaan ei uskois vaan siks että oon kiltti...... ;)

Kyllä olen, kerran. Kännipäissäni otin auton parkkiruudusta ja ajoin tahallani noin kilometrin lenkin ärsyttääkseni poikaystävääni... Onneksi ei mitään sattunut, mutta muistan sen harhaisen olon auton ratissa varmasti lopun ikääni. tästä on aikaa noin 20v.

Olen useastikin. Kerran ajoin baarista suoraan grillin kautta töihin. Kerran ajoin pidemmän matkan, enkä muista siitä juuri mitään. Vieläkin puristaa rinnasta kun ajattelen sitä. Jos auto olisi lähtenyt hallinnasta, olisin varmasti kuollut. Vauhtia nimittäin oli.

Että joo. Harrastin tätä nuoruudessa ja häpeän ihan helvetin syvästi.

Välillä on tuntunut, että olen ainoa ongelmatapaus täällä. Siksi teen näitä aloituksia. Olen ihan varma, että moni pitää nämä jutut vaan salassa, ettei tulisi tuomituksi. No, Lunatic ei minua yllättänyt. Joistain aiemmista keskusteluista olen jo vaistonnut, että jotain siellä on, mutta noin yleensä KaksPlussalla. Tuntuu, ettei viitsi edes sanoa mitään, kun porukka vetää heti nunnakaavun päälle ja polttaa helvetin tulessa. Noooh... Tässä sitä ollaan. Ihan samaa paskaläjää me ollaan kaikki.

Nuo jeesustelijatkin. Heillä on vaan eri synnit.

• Tykkää
Reactions: Marthe

Yhteistyössä