V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joskus, mutta kun on riittävän pitkään yksin, niin siihen tottuu eikä osaa oikein enää mitään kaivatakaan.Etkö kaipaa fyysistä läheisyyttä?
Totta kai. Mutta en hinnalla millä hyvänsä enkä minkäänlaista tahansa. Olisitpa sylissäin nyt.Etkö kaipaa fyysistä läheisyyttä?
Muotoillaan uudelleen: kaivattu saa multa läheisyyttä halutessaanTykkäät konditionaalista.
Kauan olet ollut ilman?Mä en ole tottunut
Heitän sellaisen villin ajatuksen, että ehkä se viesti ei ollut sulle?Henkilö on naimisissa ja toivonut, ettei häntä lähestyttäisi. Miten niistä lähtökohdista voi sanoa, että "En enää usko, että palaat asiaan"?
Enää puuttuu lupa ilmaista se.Muotoillaan uudelleen: kaivattu saa multa läheisyyttä halutessaan
Juu, ei varmasti, kuten ei mikään muutoinkaan. Moro!Heitän sellaisen villin ajatuksen, että ehkä se viesti ei ollut sulle?
Ok. Voi tarkoittaa toiselle kuukautta ja toiselle vuosikymmentä.Kauan
Olin puutostilassa jo sillon kun tavattiinOk. Voi tarkoittaa toiselle kuukautta ja toiselle vuosikymmentä.
Mun kaivattu saa minut tilttiin enkä voi ymmärtää sitä.Jos jostakin kumman syystä uskaltaisin, pelkään, että menet taas tilttiin ja olen vielä paremmassa liemessä kuin nyt.