Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tai sit päätön on paperiduunari :attn:
ei sitten sinnepäinkään![]()
Sairaanhoitoala?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tai sit päätön on paperiduunari :attn:
ei sitten sinnepäinkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kumpikaan![]()
en mä sitä voi kertoa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kumpikaan![]()
Voithan,oon mäkin kertonut mitä olen tehnyt työkseni :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kumpikaan![]()
mä en ole huomannu ...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kumpikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kumpikaan![]()
Aina vois kertoo :snotty:
*tylsää*
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:menee kaikki hauskuus palstailusta jos kerron...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:menee kaikki hauskuus palstailusta jos kerron...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei teiltä mutta minulta :attn: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei teiltä mutta minulta :attn: |O
Sä oot leipuri Hiiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei teiltä mutta minulta :attn: |O
mä en osaa edes sämpylöitä leipoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei teiltä mutta minulta :attn: |O
Kaksplussan mode?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei teiltä mutta minulta :attn: |O
mä en osaa edes sämpylöitä leipoo![]()
En mä enää tiiä kuka sä voit olla...Palomies :saint: YöPappi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä luovutan :/ :snotty: