Olenkohan nipottanut taas turhasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipo

Vieras
Nipotinkohan taas turhasta miehelleni????

...Lapsemme 9viikkoa sai eilen rota rokotteen suun kautta, ja toisen rokotteen, tutkimsrokote reiteen... Tästä hänelle nousi illalla korkea kuume ja konsultoituamme lääkäreiden kanssa, mieheni lähti lääkäriin illalla... Siellä monen kokeen jälkeen lapsi jäi osastolle ja mies hänen seurakseen. (osastolle pääsivät tämän vuorokauden puolella)..

Kvin aamupäivästä heitä katsomassa kahden tyttäremme kanssa. Ilmoitin tulevani ilman lapsia iltapäivällä... Olin saanut kolmelle lapselle hankittua hoitajan ja soittelin josko lähden tulemaan... Mieheni ilmoitti et hänen vanhempansa ovat menossa sinne??? SIis miksi??? Kun minä olisin halunnut nähdä lastani ja miestäni....
Tästä kimpaantuneena, ilmoitin etten tule, koska sairaala ei ole mikään kahvila jossa porukka ravaa.... Varsinkin kun kyseessä parikuinen vauva joka ei isovanhemmista ymmärrä.... Ja ymmärsin et vanhemmat saavat vierailla..... Ja tästä vielä hiven vittuuntuneena kysyin et onko hänen vanhempansa hänelle tärkeämpiä kuin minä???

Joten olenkohan nyt sitten turha nipottaja, kun en pitänyt mieheni vanhempien vierailusta sairaalaan..
Ottakaa kantaa, olenko siis turha nipottaja...

Miksi ne miehen vanhemmat eivät olisi saaneet mennä sinne pikkuista katsomaan?
Vaikka vauva ei niin isovanhempien päälle ymmärtäisi, niin aikuiselle joka sielä sairaalassa on, on kiva saada seuraa läheisistään.
Etköhän sinäkin olisi mahtunut sinne joukkoon. Hassu tapa, loukkaantumiseltasi, kun mies ei toiminut niin kuin sinä oletit, jätät näkemättä rakkaan lapsesi.

Et sinä mistään turhasta nipottanu, olisin varmaan sanonut samoin. Meillä olis sitten kaiken lisäksi ihmetelty miksi minä en ole siellä, isovanhempien taholta.

Et sinä mistään turhasta nipottanu, olisin varmaan sanonut samoin. Meillä olis sitten kaiken lisäksi ihmetelty miksi minä en ole siellä, isovanhempien taholta.

Luulenpa ettei miehesi ajatellut ollenkaan, että haluat olla kaksin hänen ja vauvan kanssa. Kun isovanhemmat ovat kysyneet häneltä saavatko tulla hän on suostunut, koska on ajatellut, että tottahan isovanhemmat haluavat nähdä vauvan. Ukko ei ole ajatellut ollenkaan että hänen vanhempansa voisivat häiritä sinua.

Siinä mielessä nipotat turhaan, että appivanhemmat olisivat sinua tärkeämmät. Miehet ei vaan ajattele asioita joka kantilta. Ymmärrän toki täysin tunteesi. Olisin itsekin myrtsinä.

Sori tuon nikin pöllimisestä....
Siis mie tiedostan et nipotan...
Ja kyllä imetän osaksi....
Nuo isovanhemmat on oikeesti ihania ihmisiä, ne vaan tunkee itsensä joka paikkaan ja oikeesti olisin halunnut viettää aikaani mieheni ja lapseni kanssa. Meillä nyt on neljä lasta ja kaikkien hoitoon järkkääminen ei ihan heti aina onnistu...
Ja miksi en sitten isovanhemmille vie... kaksi vanhinta kun ei mahdu porukkaan, eli eri isä. Ja kun en kaikkien kanssa sairaalaan lähde, kaikki alle 6v...

Siis mitä?? Miten kaks vanhinta ei muka voi mennä samoille isovanhemmille? Oikeesti nipottaako sun uuden ukon vanhemmat niin, ettei ne hoida kaikkia muksuja? Sanooko, ettei ne ole näiden kahden vanhemman mummo ja pappa? :O Oikeesti????

Mun täti sai poikansa uuden vaimon mukana kolme lasta ja nyt niilla on kaks omaa. Täti on vaan tuumannut, että miten hän vois olla mummottamatta niitä kaikkia??

Yhteistyössä