Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:
No hoh-hoijaa näitä kommentteja! Jos on ihastunut, niin miksi ei vois tavata? Miksi ei vois vaikka harrastaa seksiä, jos niikseen tulee? Jos olet valmis toiseksi naiseksi, eli et odota hänen jättävän vaimoaan ja perhettään, vaan osaat nauttia vain ystävyydestä (ja mahdollisesti seksistä) hänen kanssaan, niin mikäpä ei? Varo vain ihastumasta ja toivomasta sen enempää!

Siis tää ihastunut on jo nyt ihan päästään sekaisin, kun ukko on ollut sille kiva ja sanonut jopa kauniiksi. Ei oikeen vaikuta siltä, että osaisi vain pitää hauskaa ja antaisi ukon jatkaa perhe-elämäänsä toisaalla.

Ehkä olen täysin väärässä miehen suhteen. Tai sitten en. En odota että saisin hänestä itselleni samantien uuden poikaystävän mutta eihän voi tietää miten suhteemme etenee. Jääkö ystävyydeksi, muuttuko rakkaudeksi? Ei se estä olemasta ystävä vaikka olenkin kovin ihastunut. Yli kaksikymppinen olen, mieskin kolmenkymmenen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:
No hoh-hoijaa näitä kommentteja! Jos on ihastunut, niin miksi ei vois tavata? Miksi ei vois vaikka harrastaa seksiä, jos niikseen tulee? Jos olet valmis toiseksi naiseksi, eli et odota hänen jättävän vaimoaan ja perhettään, vaan osaat nauttia vain ystävyydestä (ja mahdollisesti seksistä) hänen kanssaan, niin mikäpä ei? Varo vain ihastumasta ja toivomasta sen enempää!

Siis tää ihastunut on jo nyt ihan päästään sekaisin, kun ukko on ollut sille kiva ja sanonut jopa kauniiksi. Ei oikeen vaikuta siltä, että osaisi vain pitää hauskaa ja antaisi ukon jatkaa perhe-elämäänsä toisaalla.

Mietin ihan samaa. Jos mä ihastuisin jokaiseen joka juomia tarjoo ja kauniiksi sanoo niin ei hyvää päivää. Miksi naiset on noin tyhmiä sanon ma.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Jos mä ihastuisin jokaiseen joka juomia tarjoo ja kauniiksi sanoo niin ei hyvää päivää. Miksi naiset on noin tyhmiä sanon ma.

Joillekin tuo on harvinaista herkkua...siis se, että mies sanoo pari kaunista sanaa ja kohtelee hetken aikaa hyvin.

Nämä tietämäni hyväksikäyttäjä-pelimiehet, etenkin ne jotka eivät ole kaikkein komeimmasta päästä, nimenomaan etsivät hieman ressukoita naisia. Niillä on sitten kiva pesettää pyykit ja maksattaa laskut, sillä ne ovat valmiita mihin vaan kunhan saavat hieman huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ok...ihan uteliaisuuttani vain kyselin =) Oma mieheni on afrikasta ja ennen häntä tapasin monenmoisia häntäheikkejä, pelimiehiä melkeinpä kaikki ( ehkä seitsemän kymmenestä oli playereitä ). Olehan varovainen kuitenkin :)

Niin. Varmaan niitä playereitä riittää. Tämä mies ei vaan sellaiselta vaikuta. Hankalaa. :ashamed:
Mistä päin Afrikkaa miehesi on? Oletteko pitkään olleet yksissä? :)

Harva häntäteikki on vaikuttanutkaan mitenkään häntäheikiltä, kyllä ne osa. Ainoa asia joka tekee hänestä jo nyt häntäheikin on se perhe, mitä jos sanoisit että ota ensin pesäero siihen vaimoosi ja katsotaan sitten. Siitähän sen näkee onko hän tosissaan jättämässä perhettään ja haluamassa suhdetta muualta, vai onko todellakin vain häntäheikki jolla on kaksoiselämänsä ja tulee olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Jos mä ihastuisin jokaiseen joka juomia tarjoo ja kauniiksi sanoo niin ei hyvää päivää. Miksi naiset on noin tyhmiä sanon ma.

Joillekin tuo on harvinaista herkkua...siis se, että mies sanoo pari kaunista sanaa ja kohtelee hetken aikaa hyvin.

Nämä tietämäni hyväksikäyttäjä-pelimiehet, etenkin ne jotka eivät ole kaikkein komeimmasta päästä, nimenomaan etsivät hieman ressukoita naisia. Niillä on sitten kiva pesettää pyykit ja maksattaa laskut, sillä ne ovat valmiita mihin vaan kunhan saavat hieman huomiota.

:/ En mielestäni ole mikään ressukka ja mies ei todellakaan ole ulkonäöllisesti mitenkään "ei-komea". Enkä todellakaan ole sellainen ihminen että alkaisin miehen pyykit pesemään ja laskut maksamaan vaan että saisin hieman huomiota.

Oletko muuten ajatellut, että miten käy, JOS tästä teidän jutusta tulee jotain ns. vähän vakavampaa? Mies siis yhä naimisissa, tuttujakin hänellä varmaan kaupungissa liikkuu. Missä tapaatte? Sinun luonasiko aina? Entä, kun se alkaa maistua puulta? Hän todennäköisesti vie sinut ystävänsä luo ja hoitaa hommansa siellä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Ehkä olen täysin väärässä miehen suhteen. Tai sitten en. En odota että saisin hänestä itselleni samantien uuden poikaystävän mutta eihän voi tietää miten suhteemme etenee. Jääkö ystävyydeksi, muuttuko rakkaudeksi? Ei se estä olemasta ystävä vaikka olenkin kovin ihastunut. Yli kaksikymppinen olen, mieskin kolmenkymmenen.

Jos tämä nyt on ihan tosi juttu, niin mietihän vielä uudelleen mitä tuosta seuraa. Mihin tuo suhde voi parhaimillaan johtaa? Jos teidän "ystävyytenne" muuttuisi rakkaudeksi ja mies jättäisi vaimonsa, sinä päätyisit äitipuoleksi. Teidän suhdettanne rasittaisivat ex-liiton lapset ja eksä olisi aina mukana elämässänne tavalla tai toisella. Vielä suurempi rasitus teidän suhteellenne olisi se, miten suhteenne on alkanut. Pystyisitkö luottamaan mieheen? Ei tuosta mitään vuosisadan rakkaustarinaa saisi kursittua kasaan millään tavalla.

Ja jos sitä rakkautta ei synnykään ja homma jää huvittelun asteelle... No, toivottavasti vaimo ei saa tietää. Jos platonista ystävyyttä tarjoat miehelle, niin suhteenne jäänee hyvin lyhyeksi.

En ole vielä niin pitkälle ajatellut että mitä jos/kun(?) tästä jutusta tulisi jotain vakavampaa. Olisihan se ihanaa mutta olisihan siinä toki omat ongelmansa. Tänä iltana saa hieman lisäselkoa mikä tapaamani miekkonen on miehiään. :)

eks naisil oo mitään rajaa. ei kunnioiteta enää avo/avioliittoja. toivottavasti kärsit kunnolla! Haluisitko että om aukkosi jos semmonen olisi menisi kahvittelemaan toisen kanssa. Ja aivan takuu varma pelimies...sä oot joko sokea tai sit et välitä.

Juu, nää on nähty monet kerrat. Sit naiset typerinä luulee, et ne on kovinkin hohdokkaita ku joku ulkomaalainen "komistus" niit tulee iskee.. Vaikka ko. henkilö ois just koittanu sitä ennen iskee toista.. :laugh: Sit ollaan niin lääpällään ja huomataan jossain vaihees kuinka paskamaisesti tullaan kohdelluiks.. Noh, kukin tavallaan.

Yhteistyössä