Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka edes kehtaat lähteä kahville jonkun toisen naisen miehen kanssa. . . En minä kehtaisi, en suomalaissyntyisen enkä varsinkaan ulkomaalaistaustaisen kanssa. . . Sitten ihmetellään miksi näillä "ulkomaalaistaustaisilla" on huono maine. . . No just tällaisen käytöksen vuoksi. . .
Ap:lla on varmaan vaalea pitkä tukka, kapea uuma ja piukat housut ja pehmeät pyöreät rinnat. . . Hei haloo, näin se nyt vaan menee että koloa havittelee ja näin häpeilemättä. . . :( Otan osaa!

Nyt oikeesti, haluutko tosiaan miehen joka "kahvittelee" ja viestittelee toisen kanssa kun oma perhekin on olemassa? Ja kyllä se pitää edellisestä erota ennen seuraavaa suhdetta..

:D Mulla on mies tuolta Afrikasta, juurikin "ei- mustalta"- alueelta. Ja ei tulisi mieleenkään että kulkisi discoissa pokaamassa naisia. Kyllä kavereidensa kanssa viettää aikaa mutta silloinkin soittaa useamman kerran kotiin ja kyselee kuulumisia. Kyllä ap:n tapaama mies vaikuttaa erittäin vakaalta pelimieheltä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Minä luulen että ei tarvi olla kovin kummosen näköinen että saa jonkun ulkolaisen peräänsä. Entä jos oletkin "helpon nakin" näköinen??????

Ihan tavallisen näköinen suomalainen nainen olen. En pukeudu mitenkään "paljastavasti" enkä ole mikään "superblondikaan". Pitkähiuksinen kyllä mutta en usko että mikään "ulkomaalaismagneetti". :/

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
siis tämäkö ei ole provo? :o

Ei tietenkään. Mies sattui sopivasti tekstaamaan juuri kun ap keskustelee tästä asiasta Plussalla :laugh:

Kun olisikin provo niin ei tarvisi sydän syrjällä pähkäillä tätä. :ashamed: Ehkä olenkin idiootti mutta ihastunut sellainen. :/

No, jos tämä oikeasti pitää paikkansa ja lähdet tuohon peliin mukaan niin ainakin sulle on kerrottu miten tuossa tulee käymään.

*pyörittelee päätään*

Minä luulen että ei tarvi olla kovin kummosen näköinen että saa jonkun ulkolaisen peräänsä. Entä jos oletkin "helpon nakin" näköinen??????

Ihan tavallisen näköinen suomalainen nainen olen. En pukeudu mitenkään "paljastavasti" enkä ole mikään "superblondikaan". Pitkähiuksinen kyllä mutta en usko että mikään "ulkomaalaismagneetti". :/

Ehkä tuo naivius kuitenkin tekee sinusta helpon saaliin.

Just....

Joka tapauksessa tapaamme hänen kanssaan tänä iltana. Sittenpähän näen millainen hän on. Maksattaako laskua, houkutteleeko kuntut ylhäällee kattoon vai mitä. Ja kyllä, meinaan kysellä hänen vaimostaan ja lapsistaan.

Naiivina en pidä itseäni mutta ihastuneena on varmaan jokaisella sydämenkuvat ainakin jollain tapaa silmissä.

Minusta ihastumisessa ja rakkaudessa ei ole kaikki sallittua, järkeään pystyy kyllä kuuntelemaan ennen rakastumista, jos vain haluaa. Ja vielä senkin jälkeen, kunhan vain rakastuneella on moraalista selkärankaa.

Joka tapauksessa tapaamme hänen kanssaan tänä iltana. Sittenpähän näen millainen hän on. Maksattaako laskua, houkutteleeko kuntut ylhäällee kattoon vai mitä. Ja kyllä, meinaan kysellä hänen vaimostaan ja lapsistaan.

Naiivina en pidä itseäni mutta ihastuneena on varmaan jokaisella sydämenkuvat ainakin jollain tapaa silmissä.

Täytyy kyllä sanoa, että aika helposti ihastut. Kuinka vanha olet?

Mä voin kertoa millainen hän todennnäköisesti on. Hän on ihana. Kohtelias, huomaavainen, rehellisen oloinen, vilpitön.

Mitäs sitten? Haluatko suudella häntä? Mitäs sitten jos päädytte sänkyyn?

Kuinka huono täytyy hänen kertomansa mukaan olla suhde vaimoon, että menet siihen mukaan?

Miten hoidatte deittailun? Salailun, peittelyn?

Mitä oikein odotat? Että hänellä menee niin huonosti, että heti jättää vaimonsa, eroavat ja sitten sulla on uusi poikaystävä?

Näinkö ajattelet sen menevän?

No hoh-hoijaa näitä kommentteja! Jos on ihastunut, niin miksi ei vois tavata? Miksi ei vois vaikka harrastaa seksiä, jos niikseen tulee? Jos olet valmis toiseksi naiseksi, eli et odota hänen jättävän vaimoaan ja perhettään, vaan osaat nauttia vain ystävyydestä (ja mahdollisesti seksistä) hänen kanssaan, niin mikäpä ei? Varo vain ihastumasta ja toivomasta sen enempää!

Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:
No hoh-hoijaa näitä kommentteja! Jos on ihastunut, niin miksi ei vois tavata? Miksi ei vois vaikka harrastaa seksiä, jos niikseen tulee? Jos olet valmis toiseksi naiseksi, eli et odota hänen jättävän vaimoaan ja perhettään, vaan osaat nauttia vain ystävyydestä (ja mahdollisesti seksistä) hänen kanssaan, niin mikäpä ei? Varo vain ihastumasta ja toivomasta sen enempää!

Voi, mutta tuo jankkaaminen siitä että tämä mies EI ole pelimies vaan rehellinen, jne, on vaan niin outoa tällaisessa tilanteessa.

Voi, mutta tuo jankkaaminen siitä että tämä mies EI ole pelimies vaan rehellinen, jne, on vaan niin outoa tällaisessa tilanteessa.

Jos vaimo tietää tästä tapaamisesta :p ?

Hänhän on jo ihastunut.. Ja luulen, että varmasti odottaa enemmän kuin pääsyä panopuuksi, jota tavataan silloin tällöin kun vaimolta ehtii. Tämä on sitä toisen naisen todellisuutta usein. Vaikka melkein jokainen toinen nainen on lähtenyt mukaan ihan aidolla tunteella.

Itse en voisi lähteä suhteeseen, jolla en näkisi mahdollisuutta tulevaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Jos vaimo tietää tästä tapaamisesta :p ?

Joo, ehkä niillä on avoin suhde :D

Yhteistyössä