Olenkohan mä taas vaan liian hätänen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras22

Vieras
Ku aina ennen on näkyny kelan etuus jo edellisenä päivänä että tulee. Mut nyt ei näy vielä edes tilillä? On kyllä aina päivittyny puolilta öin.
Tietenki seillä taas joku maksu häiriö...

[QUOTE="mää";22536425]Mä just kans katoin eikä näkynyt,aika outoa. Ja Osuuspankissa olis pitänyt näkyä jo aamupäivällä.[/QUOTE]

op minullakin.
Ei muuten mut olis yks lasku pitäny maksaa ja vietäväkö valvoin vielä tämän takia. Mut aamulla sitten jos ei kelalla ole taas jotain maksu hässäkkää.

No ehkä olette pikkuisen hätäisiä. Op:n "ongelma" on sellainen, että elarit eivät tule näkyviin kuin vasta klo 00.30. Elarit 30 min. myöhässä -iiiikkk, milläs laskut nyt maksetaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jestas teitä mammoja;22536545:
No ehkä olette pikkuisen hätäisiä. Op:n "ongelma" on sellainen, että elarit eivät tule näkyviin kuin vasta klo 00.30. Elarit 30 min. myöhässä -iiiikkk, milläs laskut nyt maksetaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin, ajatella jos vaikka jollain on aikainen meno aamusta ja pitäisi tietää paljonko tilillä on rahaa. Hurjaa :O Kyllä mulle ainakin lapsilisät, tuollainen 500e, tulee ihan tarpeeseen ja mieluummin maksan laskutkin yöllä kuin aamulla kiireessä.

[QUOTE="vieras";22536559] ja mieluummin maksan laskutkin yöllä kuin aamulla kiireessä.[/QUOTE]

Ok, ymmärrän, ulosotto alkaa välittömästi, jos et saa laskuja maksettua ennen klo 08.00 lapsilisäpäivinä.

Yhteistyössä