Saatana,kun ei mitään tapahdu!! |O |O Mä oon viime vuoden toukokuusta asti soitellut isännöitsijälle,et haluisin meijän kylppärin kosteusmittauksen tulokset(edelliset asukkaat kertoi,että heidän aikana oli otettu mittaukset kylppäristä,mutta he ehtivät muutta pois ennen,kun saivat tulokset). Noh,isännöistijä on pyytäny lähttää osotetta sähkikseen ja millon mitäkin,mut koskaan ei oo kuulunu mitään,sit loka-marraskuussa taas soitin vaihteeks,kun ei oo oo tuloksista kuulun :kieh: Noh,eihän se idiootti ollu ees ettiny niitä ja sit rupes siinä puhelimessa ettimään ja niitä ei koskaan löytyny :headwall: :headwall:
Se sit lupas mulle siinä samalla,et laittaa uudet kosteusmittaajat tulemaan.Ei oo saatana tänä päivänä niitä näkyny ja soittaa oon yrittäny monen päivänä(nyt just tässä samalla) mut ku ei siellä vastata |O Vuokrat vaan nousee mut mitään ei tapahdu!!
Joo ja ihan varmoja ollaan,et on hometta,niinku edelliset asukkaatkin sanoi. Mustia pilkkuja seinät täys,ilma ei kierrä,haisee paska,ikkunat koko ajan huurussa siellä,seinät painuu sisään päin ja irtoilee ym..
Se sit lupas mulle siinä samalla,et laittaa uudet kosteusmittaajat tulemaan.Ei oo saatana tänä päivänä niitä näkyny ja soittaa oon yrittäny monen päivänä(nyt just tässä samalla) mut ku ei siellä vastata |O Vuokrat vaan nousee mut mitään ei tapahdu!!
Joo ja ihan varmoja ollaan,et on hometta,niinku edelliset asukkaatkin sanoi. Mustia pilkkuja seinät täys,ilma ei kierrä,haisee paska,ikkunat koko ajan huurussa siellä,seinät painuu sisään päin ja irtoilee ym..