V
"vieras"
Vieras
Hirveä stressi ja huoli ja murhe kaikesta. Esikoinen on masentunut. Olen sössinyt raha-asiani. Maksan jopa päivittäisiä menoja luottokorteilla. Pystyn kuitenkin aina kaikki jotenkin maksamaan. Joko lainalla lainoja tai sitten tuilla tai palkoilla. Ulosotossa ei ole mitään eikä perintätoimistoon ole laskuni menneet. Mies ei tiedä raha-asioistani puoliakaan. Velat meillä on valtavat ja aluksi onnistuin maksamaan aina puolet niistä. Äitiyslomalla ja hoitovapaalla (teen välillä vkl-töitä) en pystyisi maksamaan enää niin suurta summaa. Mies suostui pieneen joustoon, mutta ei kovin suureen. Maksan siis nyt vain 500 talolainasta. Sekin on minulle liikaa. Yritän vain sinnitellä ja maksan sen kiltisti ja sitten yritän ostaa edes h&m-vaatteet koululaisille ja pienille kirpparilta vaatteet. Itselle en osta mitään, en juo tai polta enkä käy kampaajalla tms.
Joka päivä soittelen esikoiselle ja patistan kouluun. Asuu omillaan. Jos en saa häntä lähtemään niin omakin päivä menee pilalle ainakin osittain. Ulkoilen lasten kanssa päivittäin vähän, ruokaa teen jonkinmoista, pyykit pesen ja vähän siivoilenkin, mutta menen helposti sieltä mistä aita on matalin.
En jaksa olla tällainen liian saamaton oman mittapuuni mukaan. Puhuin miehelleni et taidan romahtaa pian. Syitä en sen kummemmin selitellyt eikä hän edes kysynyt. Hänen kommenttinsa oli, "Haen sitten lapsille hoitopaikkaa, kun sinä olet sairaalassa vai miten minun pitäisi sitten toimia."
Joka päivä soittelen esikoiselle ja patistan kouluun. Asuu omillaan. Jos en saa häntä lähtemään niin omakin päivä menee pilalle ainakin osittain. Ulkoilen lasten kanssa päivittäin vähän, ruokaa teen jonkinmoista, pyykit pesen ja vähän siivoilenkin, mutta menen helposti sieltä mistä aita on matalin.
En jaksa olla tällainen liian saamaton oman mittapuuni mukaan. Puhuin miehelleni et taidan romahtaa pian. Syitä en sen kummemmin selitellyt eikä hän edes kysynyt. Hänen kommenttinsa oli, "Haen sitten lapsille hoitopaikkaa, kun sinä olet sairaalassa vai miten minun pitäisi sitten toimia."