Olenkohan ihastunut aivan väärään mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28246952:
kuskaa säännöllisesti, pelailee siellä sitten sen aikaa, ja käy omat ostoksensa toisella kertaa?
Niin, ap kysyi mielipiteitä mahdollisesti peräkammarinpojasta, ja sitten ne eivät kelpaakaan?
Pitäisi kai kannustaa, että siitä vain, on varmasti ihana tyyppi, kun pitää äidistä huolta, asuukin kenties kotona ja auttaa.
Mä tiedän useita kotona asuvia, eikä näistä yksikään ole mikään ihailtava tapaus. Enää en itse kiinnostuisi, mutta se taisi olla asia joka piti oppia ihan kantapään kautta.

No se nyt joka kerta pelaa enkä mä tiedä kuinka säännöllisesti kuskaa koska enhän mä nyt heidän jokaista kauppareissuaan ole näkemässä. Eilen mies oli kaupassa yksin ja osti vain pari tuotetta.

[QUOTE="vieras";28246954]Se kuva, minkä aloitusviestissäsi miehestä saa, ei ole kovin positiivinen.
Kaupassa näet, pelaa pelikoneella, asuu ehkä äitinsä luona.Nelikymppinen, vaatteitaan saisi päivittää...

Kuulostaa työttömältä masennuspotilaalta, anteeksi nyt vaan.

Jos itse olet vasta 32, varmasti löydät paremmankin miehen.[/QUOTE]

Ei ole työtön. Ja tiedän monia töissäkäyviä ei-masentuneita joiden pitäisi päivittää vaatteensa. Moni myös pelaa pelikoneella joten onko se automaattisesti joku paha? Mä itsekin pelaan joten taidan olla masentunut yms. palstan mukaan.

No sun pitää nyt ottaa asiasta selvää. Ala hymyillä ja tervehtiä, ja lopulta juttusille.
Siinäpä sitten huomaat muutenkin millanen on ja kannattaako haaveilla enää.
Ettet vaan olis nyt säälistä kehittänyt ihastuksen, "että tuokin raukka on varmasti hyvä mies, mikseihän kukaan ole huolinut ja kun vähän pukeutumista miettisi, niin naiset huomaisivat".
Niin se muuten pukeutui huonosti tuo munkin viritys, turkoosia 80-luvun toppatakkia myöten.
Jälleen syynä pihiys, ei vain ymmärtänyt miksi ostaa uusia vaatteita niin kauan kuin entiset pysyvät päällä. Eihän sillä väliä, että naisystävä tykkäis siitä tyylin päivityksestä.
Näytin hänelle vanhoja valokuviani 30 vuoden ajalta, ja ainoa kommentti oli, että onpa mulla paljon vaatteita, kun useissa kuvissa luonnollisesti oli eri vaatteet, kun joku vuosikin oli väliä.
Huomasi muutenkin aina "uudet" vaatteet, ja huomautti niistä, ärsytti kun päällä saattoi olla siskolta saatu vanha kulunut takki, jonka vetoketjukin oli rikkoontunut jo 5 vuotta aiemmin, enkä siksi ollut pitänyt.
Että mitä mä valitan, kun onhan mulla vaatteita:o

Ei lupaa hyvää. Voithan sinä tilannetta tarkkailla ja varovasti tutustua mieheen, mutta oikeasti...

Aina se äitisuhde ei ole ihan normaali ja terve, vaikkei yhdessä asuttaisikaan. Jotkut miehet vain jäävät ihan hiton lapasiksi. Yleensä niiden poikien äidit pitävät lapsista niin tiukasti kiinni, että ei siinä jaksa hullukaan tapella vastaan loputtomasti.

Kätevää tämä nykyaika. Laitoin fonectan hakuun miehen sukunimen ja paikkakunnan. Sitä kautta selvisi, että hänen osoitteensa on sama kuin eräällä miehellä ja naisella. Eli olettavasti asuu siis kotona. Ainakin sopisi nuo miehen ja naisen nimet vanhemmille ihmisille.

Eli tuo asia on nyt sitten ratkaistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28247117:
Ettet vaan olis nyt säälistä kehittänyt ihastuksen, "että tuokin raukka on varmasti hyvä mies, mikseihän kukaan ole huolinut ja kun vähän pukeutumista miettisi, niin naiset huomaisivat"

En todellakaan ole säälistä kehittänyt mitään ihastusta. En pystyisi sellaiseen. Kyllä mä olen oikeasti ihastunut silloin kun olen ihastunut enkä kehittele mitään ihmeellisyyksiä.

Voihan olla, että miehessä on jotakin pahasti vialla kun on tuossa iässä edelleen sinkku ja asuu kotona. Voihan olla niinkin, että ei vain ole osunut sitä oikeaa kohdalle. Ei ole mullakaan osunut sitä oikeaa kohdalle kun en kerran parisuhteessa elä. Ei kaikki tapaa sitä oikeaa jo teininä.

Harva sieltä kotoa sitä miestä yleensäkään hakee, täytyyhän sen miehenkin ymmärtää että moni nainen ei anna tuollaiselle edes mahdollisuutta, joten outoa on jos ei ole sieltä lähtenyt ilman "sitä oikeaa".
Ai näky siellä numerohaussa ketä asuu samassa osoitteessa?
No mut, tutustumaan vaan, miksipä tuota kovin kauaa kehittelemään tunteita johonkin jota ei edes tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28247863:
Harva sieltä kotoa sitä miestä yleensäkään hakee, täytyyhän sen miehenkin ymmärtää että moni nainen ei anna tuollaiselle edes mahdollisuutta, joten outoa on jos ei ole sieltä lähtenyt ilman "sitä oikeaa".
Ai näky siellä numerohaussa ketä asuu samassa osoitteessa?
No mut, tutustumaan vaan, miksipä tuota kovin kauaa kehittelemään tunteita johonkin jota ei edes tunne.

Laitoin hakuun siis sukunimen ja paikkakunnan. Tuli muutama nimi ja kolme noista asuu samassa osoitteessa ja yksi niistä on tuo ihastuksen kohde.

Kun sitten vain uskaltaisi tehdä aloitetta miehen suuntaan... :ashamed:

[QUOTE="huhuu";28247944]Siis MIHIN siinä miehessä olet ihastunut?[/QUOTE]

Tätä minäkin ihmettelen?
Tämän on pakko olla provo.

Ap ei tiedä miehestä mitään muuta kuin sen, että 40-vuotias mies asuu vanhempiensa kanssa, ja pelaa kaupalla pelikonetta.

[QUOTE="vieras";28247969]Tätä minäkin ihmettelen?
Tämän on pakko olla provo.

Ap ei tiedä miehestä mitään muuta kuin sen, että 40-vuotias mies asuu vanhempiensa kanssa, ja pelaa kaupalla pelikonetta.[/QUOTE]

Ei ole todellista. Aina täällä epäillään provoksi jos ei itseä tarina miellytä.

En mä kertonut etten tiedä miehestä mitään. Olen asiakaspalvelutyössä ja siinä olen mieheen törmännyt useasti ja tulen vielä törmäämään. Sattumalta myös käymme samassa ruokakaupassa ei sillä, että täällä olisi kovin montaa vaihtoehtoa missä käydä ruokaostoksilla kun ruokakauppoja on vain neljä.

Tiedän miehestä hänen nimensä ja minkä alan yritys hänellä on. Nyt sain selville, että todellakin asuu edelleen vanhempiensa kanssa. Tiedän miehen ystäviä ja olen hänet nähnyt baarissa useamman kerran vuosien aikana. Tiedän miehen siis monen vuoden ajalta ulkonäöltä, mutta nimen sain tietää vasta muutama kuukausi sitten.

Rohkeasti vain juttusille :)
Mutta älä pety, peräkammarin pojalla voi olla mielenterveysongelmia tai ei ole lainkaan kiinnostunut naisista, kuka tietää. Toisaalta henkilöhän voi olla tosi ihana, ei ilmeisesti ainakaan ihan erakoitunut jos käy ulkonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28247976:
Mä kyllä haluaisin seurata tän jutun etenemistä. Tuuthan sit kertoon:)

Kerron kyllä jos on kerrottavaa. :) Piti tarkistaa onko mies facebookissa, mutta ei ole. Sehän olisi voinut olla helppo tapa lähestyä kun laittaa kaveripyynnön. :D

Olen itse 32-vuotias ja tuo mies on arviolta n.40v. Itse olen elänyt avoliitossa ja saanut lapsen. Muutenkin olen seurustellut ja kokemusta myös yhden illan jutuista. Nyt elän kahdestaan lapseni kanssa jota isä tapaa säännöllisesti.

Nyt olen huomannut olevani kiinnostunut tuosta vähän vanhemmasta miehestä. Mietin vain, että onkohan tuo ihan oikea mies mulle tai kenellekään. Mä en ole ikinä nähnyt tuota miestä kenenkään naisen kanssa muuta kuin äitinsä kanssa kaupassa. Ja jotenkin mulle on tullut sellainen tuntu, että mies asuu kotona äitinsä kanssa. En ole kylläkään aivan varma tuosta asiasta. Mies käy baarissa varmaan pari kertaa kuussa, mutta en ole ikinä nähnyt että hän olisi naisseuraa itselleen saanut. Vaateittaan mies saisi päivittää vähän nykyaikaisemmaksi. Käytökseltään on kyllä asiallinen eikä mikään typerä öykkäri, vaikuttaa aika kiltiltä ihmiseltä.

Onkohan aivan toivotonta olla ihastunut tuollaiseen "vanhaanpoikaan" joka ehkäpä asuu vielä kotonakin? Itse kuitenkin olen mennyt ja tullut ja on kokemusta parisuhteesta. Jospa tuon ikäinen mies on jo niin tapoihinsa piintynyt, että ei osaa ajatella elämää toisen kanssa.

Silti vain huomaan useasti päivän aikana haaveilevani tuosta miehestä...

Saattaahan olla, että auttaa vain äitiään kauppareissuilla. Ei tarkoita että kotona asuis vielä. ;)

Tee aloite. Sillä se selviää tuleeko jutusta mitään vai ei. :) Ja jos ei tuu mitään, ni ei tarvi sitten jossitella jälkikäteen.

[QUOTE="vieras";28248338]Saattaahan olla, että auttaa vain äitiään kauppareissuilla. Ei tarkoita että kotona asuis vielä. ;)

Tee aloite. Sillä se selviää tuleeko jutusta mitään vai ei. :) Ja jos ei tuu mitään, ni ei tarvi sitten jossitella jälkikäteen.[/QUOTE]

Sain jo selville sen, että samassa osoitteessa miehen kanssa asuu joku mies ja nainen. Oletettavasti vanhemmat.

Olet ihastunut haavekuvaan miehestä sillä ei todennäköisesti ole mitään tekemistä sen kanssa millainen mies todellisuudessa on. Erittäin vaikea on sen vuoksi sanoa oletko ihastunut väärään mieheen. Väärin on kuitenkaan ajatella että kukaan muutuisi siksi ihailemaksi ihmiseksi joka on olemassa vain sinun pääsäsi.

Olet ihastunut haavekuvaan miehestä sillä ei todennäköisesti ole mitään tekemistä sen kanssa millainen mies todellisuudessa on. Erittäin vaikea on sen vuoksi sanoa oletko ihastunut väärään mieheen. Väärin on kuitenkaan ajatella että kukaan muutuisi siksi ihailemaksi ihmiseksi joka on olemassa vain sinun pääsäsi.

No eihän sitä ilman kunnollista tutustumista voi tietää minkälainen mies on. Nyt vaikuttaa mielessäni asialliselta, huumorintajuiselta ja kiltiltä mieheltä. Sitä totuuttahan me ei kuitenkaan kukaan tiedetä.

Kaukoihastuminen on pelkkää fantasiaa. Itse kategorioin ihastumisen ihastumiseksi vasta siinä vaiheessa kun tutustut henkilöön ja ihastut hänen hyviin puoliinsa. Nyt ihastumisesi on samalla tasolla, kuin olisi ihastunut johonkin filmitähteen ja unelmoisi hänestä tietämättä laisinkaan millainen ihminen on.
Ota vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ajattele järjellä; keski-ikäinen mies joka asuu vanhempiensa kanssa ei voi olla millään tavalla viehättävä. Taidat olla vain miehen puutteessa...

[QUOTE="vieras";28250091]Kaukoihastuminen on pelkkää fantasiaa. Itse kategorioin ihastumisen ihastumiseksi vasta siinä vaiheessa kun tutustut henkilöön ja ihastut hänen hyviin puoliinsa. Nyt ihastumisesi on samalla tasolla, kuin olisi ihastunut johonkin filmitähteen ja unelmoisi hänestä tietämättä laisinkaan millainen ihminen on.
Ota vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ajattele järjellä; keski-ikäinen mies joka asuu vanhempiensa kanssa ei voi olla millään tavalla viehättävä. Taidat olla vain miehen puutteessa...[/QUOTE]

Joillekin on näköjään täysin mahdotonta kommentoida asiallisesti.

Kyllä se on täysin eri asia tietää mies edes jollakin tapaa ja olla hänen kanssaan tekemisissä kuin ihastua filmitähteen jota ei edes koskaan tapaa. Aika ikävää ettet osaa lukea mitä olen kirjoittanut juuri äskenkin vaan haluat vain lytätä.

Mitä asiatonta sä ap noissa viesteissä näet? Ei kukaan lyttää, arvelevat vain, että tulet todennäköisesti pettymään. Kyllä munkin mielestäni tää nyt vastaa jo melkein filmitähteen ihastumista, tai ainakin johonkin nettituttuun. Treffipalstoilta löydettyjenkin kanssa on hyvin monella käynyt niin, että kirjoittelee kuukausia jonkun kanssa, ja tyyppi vaikuttaa ihan upealta. Niinpä sitä mielessään rakentelee jotain haavekuvaa, mutta kun lopulta tapaa, niin ei se tyyppi olekaan yhtään sitä mitä on itselleen uskotellut.
Siksipä kannattaa tavata irl aika nopeasti, ettei turhaan näitä pilvilinnoja rakentelisi.
Mutta kun sä nyt olet päättänyt että se on se harvinainen helmi peräkammarinpoikien joukossa, niin mitäs siinä, nyt meet sinne kapakkaan, ja juttelemaan siellä. Kun se kerran siellä usein käy, niin on varmaan helpointa siellä lähestyä, jos ei facessakaan ollut.

Muuten joko sä tsekkasit sen osoitteen googlen kuvista?
Onhan siinä pieni mahdollisuus, että on jäänyt jatkamaan maatilaa, ja tekee siinä sivussa jotain koneyrittäjän hommia. Näitähän maajusseja tietty aina jää kotiin, ja uutta taloa rakennetaan tai vanhemmat muuttavat sitten ehkä kirkonkylälle, kun se emäntä taloon löytyy.
Mutta jos on ihan tavallinen mökki eikä mitään viljelyhommaa, niin kyllähän siinä epäilykset herää.
Mutta ei siis mullakaan tarpeeksi, kun piti kokeilla että uskoin.

Ihmeellisen katkeraa tekstiä ap:lta, kun muut eivät kommentoi haluamallaan tavalla.
Pitäisikö meidän olla innoissaan puolestasi 40-vuotiaasta kotonaan asuvasta miehestä?
Millaisia vastauksia odotit? Keskustelupalstoilla on tapana kertoa omia mielipiteitä. Ja aloitit ketjun kysymällä
oletko ihastunut aivan väärään mieheen. Mistä omat epäilyksesi heräsivät?

Yhteistyössä