Ihastunut toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, kuulostaa niin tutulta. Tunteet vievät naista, kun on jo pitkään ollut vakiintuneessa suhteessa. Hyvä ettet pode huonoa omaatuntoa, se johtunee siitä, että teit sitä, mitä sydämesi halusi. Niin, en puolustele pettämistä, mutta järjellä tehdyt valinnat tekevät meidät kovin usein onnettomiksi....

Ehkä sun kannattais erota miehestäs ja antaa hälle mahdollisuus jatkaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka tietää mitä haluaa. Sun kannattais olla hetki yksin ja miettiä mitä itse haluat elämältäs ja tulevilta parisuhteilta. Ihminen joka pettää ja hyppii suhteesta toiseen, ei ole kyllä ainakaan luotettava, eikä sellasella ihmisellä ole omaa kumppaniaan kohtaan minkäännäköstä kunnioitusta. Toki pettämistä voi aina selitellä, totuus on kuitenkin se, että kyllä ihminen aina tietää pohjimmiltaan mitä tekee ja kenen kanssa ja mitä seuraamuksia sillä myös on. Kukaan itseään kunniottava mies tai nainen ei siedä pettämistä, eikä myöskään petä silloin jos on vaikeeta. Kyllä jos ongelmia on, niin kannattais varmaan selvittää ne, mutta pettäminen niitä ei ainakaan selvitä vaan päinvastoin.

No mitä se sitten on jos ei ihastumista? En aio jättää miestäni ja toivottavasti hänkin haluaa jatkaa kanssani. Meillä on ollut paljon vaikeuksia aiemminkin ja niistä on aina selvitty, pahemmistakin. Nyt kun olen nukkunut yön yli, niin ajatukset alkavat jo hieman selvitä. En aio enää lähetellä viestejä ja keskityn perheeseeni. Toinen mies oli ihana, mutta tuskin täydellinen. Enkä halua mitään uusperhekuvioita.

Asiat edelleen aivan sekaisin...Mies asunut kaverillaan viikon, todella murtuneena tapahtuneesta. Ei ole juuri halunnut keskustella. Lasta on nähnyt. Olen tekstaillut eselleen toisen miehen kanssa. Hän on nyt kertomassa vaimolleen ja luultavasti eroavat. Olivat eroamassa jo keväällä, mutta päättivät yrittää vielä kerran. Ja mä en tiedä, mitä mä haluan...

Yhteistyössä