Olenko WT/juntti/rasisti JOS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juntti, selvästi.

Junttius ei sinänsä ole paha asia. Mutta jos käyttää tuollaista korua, ja luulee sen olevan junttimaisuuden sijasta hieno, niin sitten muuttuukin WT:ksi.

Rasistiksi muuttuu vasta jos käyttäytyy typerästi.

-
Ei koru itsessään tee sinusta WT:tä, rasistia, tai junttia.
Mielipiteesi ja ulosantisi määräävät sen.
Itse käytän Suomi Leijona-korua (tosin kultainen), eikä mielipiteeni ole millään tavalla rasistisia.
Ja korkeakoulututkintokin löytyy.
Että mielestäni koru ei ole mikään junttiuden mittari, vaan teot ja sanat.

Minusta tuollainen koru ei ole tyylikäs eikä hieno, mutta sehän on vain makukysymys, en arvota sen enempiä. En pitäisi itse kaulassani tuollaista, mutta luultavasti monikaan ei tykkää minun kaulakorustani. Tai sormuksestani, joka on taitettu lusikanvarresta.

Minusta tuollainen koru ei ole tyylikäs eikä hieno, mutta sehän on vain makukysymys, en arvota sen enempiä. En pitäisi itse kaulassani tuollaista, mutta luultavasti monikaan ei tykkää minun kaulakorustani. Tai sormuksestani, joka on taitettu lusikanvarresta.

Elämä olisi aika tylsää jos emme kiistelisi makuasioista :D Eli eiköhän kiistellä vastaisuudessa, niin ei mene homma liian tylsäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijäzäppänä;25688555:
Elämä olisi aika tylsää jos emme kiistelisi makuasioista :D Eli eiköhän kiistellä vastaisuudessa, niin ei mene homma liian tylsäksi.
Minä olen liian laiska :D eikä minua kiinnosta tai en huomaa. Pitäisikin kiinnostua enemmän ja ottaa kantaa.

no juntit ja wt:t tollasia koruja kyl aika paljon pitää, mut käytöksestähän se on kiinni.ei koru tee susta ainakaan rasistia, käytös ja ajatusmaailma sitten tekee jos on tehäkseen.

henk koht mun mielestä suomileijona on tosi urpon näkönen koru tai tatuointi tms. itsenäisyyspäivänä pinssinä jossain takinpieluksessa se menee, mut en kyllä muuten käyttäisi.

no juntit ja wt:t tollasia koruja kyl aika paljon pitää, mut käytöksestähän se on kiinni.ei koru tee susta ainakaan rasistia, käytös ja ajatusmaailma sitten tekee jos on tehäkseen.

henk koht mun mielestä suomileijona on tosi urpon näkönen koru tai tatuointi tms. itsenäisyyspäivänä pinssinä jossain takinpieluksessa se menee, mut en kyllä muuten käyttäisi.

täysi peesi.

Yhteistyössä