V
vaikeaa?
Vieras
Tuossa FJONGA ketjussa joku moralisoi timanttipölyä kun sillä on fjongan kuvia koneella, mitä sitten? varmaan ei ole suinkaan ainoa. JOs ei tuota ko. seikkaa kestä ÄLÄ laita kuviasi nettiin. Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Toki niitä saa tallettaa omalle koneelleen, mutta ei levitellä julkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Netissä on sellaisia kuvia joissa mä olen, ei kylläkää mun itteni laittamana. Ei voi mitään jos joku niitä kuvia ottaa talteen (vaikka mitä hittoa joku tekisi mun pinkkiperuukkikuvalla...). En tiedä sitten onko noissa kuvissa joku tuollainen kopiointikielto, koska ne kuvat ovat erään valokuvaajan sivuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Netissä on sellaisia kuvia joissa mä olen, ei kylläkää mun itteni laittamana. Ei voi mitään jos joku niitä kuvia ottaa talteen (vaikka mitä hittoa joku tekisi mun pinkkiperuukkikuvalla...). En tiedä sitten onko noissa kuvissa joku tuollainen kopiointikielto, koska ne kuvat ovat erään valokuvaajan sivuilla.
Saahan ne yksityiseen käyttöön = omalle koneelle kopioida, mutta ei käyttää niitä misään yhteydessä, esim. laittaa jonneki muualle nettiin. Ja tulostaminenkin on tekijänoikeuslain vastaista, mutta sitä ny ei tietty kukaan voi valvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Netissä on sellaisia kuvia joissa mä olen, ei kylläkää mun itteni laittamana. Ei voi mitään jos joku niitä kuvia ottaa talteen (vaikka mitä hittoa joku tekisi mun pinkkiperuukkikuvalla...). En tiedä sitten onko noissa kuvissa joku tuollainen kopiointikielto, koska ne kuvat ovat erään valokuvaajan sivuilla.
Saahan ne yksityiseen käyttöön = omalle koneelle kopioida, mutta ei käyttää niitä misään yhteydessä, esim. laittaa jonneki muualle nettiin. Ja tulostaminenkin on tekijänoikeuslain vastaista, mutta sitä ny ei tietty kukaan voi valvoa.
ja nettilevityskin on tosi vaikee valvoa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Toki niitä saa tallettaa omalle koneelleen, mutta ei levitellä julkisesti.
Tätä ei taas joku ymmärtänyt tuolla.. Omituista kerrassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Toki niitä saa tallettaa omalle koneelleen, mutta ei levitellä julkisesti.
Tätä ei taas joku ymmärtänyt tuolla.. Omituista kerrassaan.
En suinkaan ollut asiaa ymmärtämättä (enkä käsitä miten lauseeni siten tulkitsit..? ): minusta on vaan hyvien tapojen vastaista ladata koneelleen kenenkään kuvia ilman lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Entäs ne tissikuvat?Joku oli kopsannut niitä johonkin foorumiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Entäs ne tissikuvat?Joku oli kopsannut niitä johonkin foorumiin.
Kyllä nekin on kuvien omistajien omaisuutta, eli mun muistaakseni pitäis olla linkitys, että mistä on otettu.
http://pjarvinen.blogspot.com/2016/10/hyva-ohje-joka-ei-mene-perille-peita.htmlKyllä nekin on kuvien omistajien omaisuutta, eli mun muistaakseni pitäis olla linkitys, että mistä on otettu.
https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/...yista-miehista-viela-vapaalla-jalalla/813462/Entäs ne tissikuvat?Joku oli kopsannut niitä johonkin foorumiin.
11 vuotta sitten?Entäs ne tissikuvat?Joku oli kopsannut niitä johonkin foorumiin.