Olenko sekoamassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N34

Vieras
Takanani on lähes kymmenen vuoden avioliitto. Meillä on kaksi yhteistä lasta. Mieheni oli ns. machomies, ei osallistunut kotitöihin, kävi poikien riennoissa kun huvitti, epäilen että taisi pettääkin joskus, todisteita ei kyllä ole. Lapsille tosin oli ja on ihan mukava isä. Kaverit olivat miehelleni ykkönen, lapset kakkonen ja minä kolmonen. Erotessamme miehelläni oli säätöä toisen naisen kanssa, sanoi etteivät olleet vielä menneet keskustelua pitemmälle mutta oli rakastunut tähän naiseen.

Exän plussat: ei alkoholisti eikä väkivaltainen, seksi todella hyvää ja usein, hyvä ja miehekäs ulkonäkö, kätevä remonttimies, hyvä työpaikka, mukava isä pojille.

Miinukset: päätti kaikesta minun mielipidettä ei kysytty kuin korkeintaan sohvan väristä, itsekäs, tosi usein menossa poikien kanssa, uskoton (?), katseli ja kehui avoimesti toisia naisia, ei tehnyt mitään kotitöitä, minä siivosin, pyykkäsin silitin, tein ruoan....

Erosta on nyt noin kolme vuotta. Päätin että en ikinä enää ota machomiestä itselleni vaikka olen jo pienestä pitäen ollut heikkona vain tähän miestyyppiin. Ihme juttu sinänsä mutta peruskiltit miehet eivät syystä tai toisesta vain oikein sytytä. Puolitoista sitten kuitenkin tapasin tällaisen kiltin miehen. Muutimme yhteen vajaa vuosi sitten. Hän on oikein ihana ja meillä menee mukavasti, kotityöt ja rahat jaetaan, päätökset tehdään yhdessä, hän on kiltti minulle ja lapsille, hän lähes palvoo meitä jne...

Nykyinen mieheni ei sytytä minua samalla tavalla kuin exäni, meillä on seksiä mutta selvästi vähemmän ja huonompaa kuin exäni kanssa. Olenkin jo vuoden ajan nähnyt 'päiväunia' exästäni ja siitä miten hän ottaa minut. Olen nyt katsellut häntä 'sillä silmällä' ja tuntuu että pelkästään hänen miehekkään olemuksensa katselu kiihottaa minua. Jos rehellisiä ollaan niin nimenomaan siksi että tiedän millainen hän on ihmisenä. Kun ex reilu viikko sitten toi lapsia oli mieheni kaupassa ja minä yksin kotona. Exäni sanoi että on huomannut miten katselen häntä ja tietää että minä kaipaan häntä takaisin. Kielsin mutta ex kutsui luokseen seuraavaksi illaksi keskustelemaan asiasta. Minä hölmö menin ja yksi asia johti toiseen, tosin arvasin sen jo mennessäni ja tavallaan sekä toivoin että pelkäsin sitä. Seksi oli parempaa kuin ikinä. Myönsin rakastavani ja kaivanneeni exää ja haluavani tämän takaisin. Sanoin että teen mitä hän haluaa, kerroin kuinka hän oli valovuoden parempi rakastaja ja miehekkäämpi kuin nykyinen mieheni, lupasin tehdä exälleni niin monta lasta kuin tämä haluaa, aiemmin ex halusi lisää lapsia mutta minä en enää kahden jälkeen, lupasin exälle kuunkin taivaalta koska tämä oli minun oma urokseni. Olen tämän jälkeen käynyt exällä vielä kaksi kertaa, eilen ja perjantaina. Olemme rakastelleet ilman kondomia jota me nykyisen kanssa käytämme ehkäisyyn.

Ex ilmoitti, ei siis kysynyt, että minä jätän nykyisen ja me muutamme taas yhteen. Ex sanoi että hän tulee huomenna käymään ja me yhdessä kerromme nykyiselle miehelleni että tämä voi alkaa pakkaamaan, asunto on minun ja exän entinen ja nykyisin minun nimissäni. Tuntuu kuin menisin sekaisin. Tunteeni huutaa jes jes jes kyllä kyllä kyllä ja minua kiihottaa järjettömästi kun ajattelen exää nöyryyttämässä nykyistä miestäni ja ottamassa minut taas naisekseen. Toisaalta järkeni säälii nykyistä miestäni ja itseäni. Olenhan taas menossa exän keittiöpiiaksi ja toisaalta tämä kutkuttaa tunteita järjettömästi. Eniten kuitenkin järjissäni ollessani halveksin itseäni, olenhan nyt loukkaamassa ja satuttamassa miestä joka on ollut todella kiltti minulle ja lapsilleni. Hän on pohjimmiltaan ujo ja herkkä sekä hiukan sulkeutunutkin, lähes täysin exäni vastakohta. Hän on lapseton ja haaveilee yhteisestä lapsesta tajuamatta lainkaan missä mennään. Pelkään että hän menee aivan palasiksi. Tiedän hänellä olevan takana jo yhden erittäin kipeän jättämiskokemuksen josta hänellä kesti kauan toipua. Ja se oli kuitenkin pientä tähän tulossa olevaan verrattuna.

En tiedä mitä odotan vastaukseksi, tiedän että teen kamalan väärin mutta en voi mitään itselleni, tunteeni, haluni ja himoni vievät minua väistämättä junan alle, se juna on ex ja sen alle jää sekä minä että viaton ja herkkä mies. Taidan olla melko häiriintynyt nainen vaikka sitä ei kukaan päällepäin varmasti näekään. Päällepäin olen kuin kuka tahansa akateeminen, 30+, eronnut, kahden lapsen äiti mutta sisälläni kiehuu. Odotan ja pelkään huomista kuin järjetön, työnteosta ei kannata haaveillakkaan.

Niimpä niin, tässä taitaa olla pian yhden miehen maailma särkymässä. :( Mutta koska olet jo nykyistä miestäsi pettänyt, niin parempi se on nyt mennä sitten loppuunasti. Muista sitten kantaa vastuu teoistasi ja päätöksestäsi. Parempi vain, että nykyisesi saa mahdollisuuden löytää arvoisensa kumppanin, sinä kun et sitä taida olla. Taas vaan saa kyllä ihmetellä miksi kannattaa olla kunnollinen ja kiltti mies, jos tämä on palkka siitä? :(

No etpä ole sen kummempaa kuin moni muukaan tänä päivänä: minä minä minä. Ilmeisesti et ole juurikaan rankkoja aikoja elämässäsi kokenut, kun noin tuulellakäypä olet.

Pitäisi vähän miettiä tekojaan ja niiden seurauksia. Ei hyvältä näytä, mutta itsepä vastaat teoistasi. Vaikutat epävakaalta persoonalta, onko käynyt mielessä?

Niin tarkoitin myös sitä, että älä nyt sitten laita syytä exäsi piikkin ""junan alle jää minä ja nykyiseni"". SINÄHÄN sen valinna olet tehnyt. Ole aikuinen, ja myönnä se. Ja tämän toduuden kanssa joudut sitten elämään lopun ikääsi. Varmaan siinä on hyviäkin puolia (se upea seksi yhtenä machosi naisista) ja sitten niitä huonoja puolia (joista mainitset keittiöpiiuuden, kotitalouskoneuden ja asemena jossa sinulta ei kysytä mistään mitään).

SINÄ valitsit.

Voimia Ap, tulet niitä tarvitsemaan. Olin samassa tilanteessa kuin sinä. Tosin en pettänyt ketään. Muutimme kuitenkin yhteen exän kanssa ja hyvin on mennyt jo neljä vuotta. Pitää oikein puuta koputtaa.

Jotkut naiset vaan haluaa miehen joka kohtelee kun kynnysmattoa. Ai niin mut eihän se ees lyö, ja sexiki on ihquu, iiih...

Toivottavasti kiltti mies, jonka aiot jättää, tajuaa ettei menetä yhtään mitään, vaan on onnekas ettei juttu tuon pidemmälle edennyt.

Näin kai se on :( Tosin tunteeni ja haluni valitsivat ei järjeni. Jos olisin järjissäni valitsisin toisin mutta sen jälkeen kun exäni kutsui kotiinsa ei minulla ole oikeasti ollut valinnanvaraa. haluaisin sanoa ei mutta suusta tulee vain kyllä kyllä kyllä.

On todella käynyt mielessä että olen epävakaa. Olen miettinyt mikä perverssio saa polvet täysin veteläksi exän kaltaisten miesten edessä. Olen kelannut tätä enemmän kuin tarpeeksi mutta ei se vaan muuksi muutu.

Älä nyt laita exän syyksi!!! SINÄ valitsit, että menet sinne. SINÄ kävelit sinne. SINÄ halusit mennä sinne.

Jos ja kun nyt näyttää, että aiot exäsi takaisin ottaa, niin ryhdistäydy edes! Älä anna sen sian käyttää sinua hyväksi, vaan pidä edes oma tahtosi. Jumatsukka! Pakkoko sitä on kynnysmatoksi ruveta????? Annat täyden vallan exällesi kohdella sinua miten sattuu. Eihän se VOI mennä tuolla tyylillä kuin pieleen.

Hyvä, että jätät nykyisen miehen rauhaan ja palaat sen yhden paskan luokse. Saat juuri sitä mitä ansaitsetkin. Eli pettämistä ja huonoa kohtelua. Mutta itsehän valitsit.

En todellakaan sääli tollasta ja enkä edes oikein tiedä, miksi mitään vastaan. Ottaa vain niin kuuppaan tollaset akat. Sitten kirjoitellaan parin kuukauden päästä, miten äijä on pettäny jonkun toisen naisen kanssa.

Mutta yksi asia on kyllä erinomaista. Se, että nykyinen mies pääsee eroon kaltaisestasi kusipäästä. Kannattaa kertoa välittömästi (ja YKSIN ILMAN SITÄ UUTTA UKKOA) tälle miehelle. Eri asia tietysti, jos sinusta on mukava nöyryyttää nykyistä (tai siis eksääsi) siten, että uusi äijäsi saapuu myös paikalle machoilemaan.

Ja vain idiootti kertoo, miten paljon parempi rakastaja ex on kuin nykyinen. Et tosiaan taida arvostaa paskan vertaa tätä nykyistä (siis entistä).

Vilpittömästi toivon, että hommasi kaatuu perseelleen. Ja niin siinä lopulta tulee käymäänkin. Mutta älä tosiaan enää jatka nykyisen kanssa yhteistä eloa. Päästä raukkaparka kotkan otteesta ja jatka sinä elämääsi paskan kanssa. Ansaitsette todellakin toisenne.

Niin minäkin toivon, oikeasti. Mutta pelkään että näin onnellisesti ei käy. Ja samalla olen onnellinen siitä että voin tarjota exälleni mahdollisuuden laittaa nykyinen henkisesti täysin polvilleen, tiedän että se hivelee hänen egoaan. Tiedän että tämä on syy miksi hän haluaa olla huomenna paikalla, hän sanoi syyksi sen ettei enää halua katsoa vitkutteluani mutta todellisuudessa hän haluaa nähdä kuinka nykyinen mies murtuu ja itkee hänen edessään. Ja minä taas silloin kun järkeni ei kulje mikä on aika usein nykyään, unelmoin itseni suutelemassa ja hyväilemässä sekä kehumassa exää nykyisen edessä, teen unelmissani kummallekin täysin selväksi kumpi on parempi mies. Huokaus, olen todella häiriintynyt sisältä....

Ja sinä kävit pettämässä exän kanssa. Hyi hitto sentään!!! Totta kai sinun exä halusi nussia sinun kanssa. Pääasia hänelle oli että sai pillua ja tiesi tasan tarkka miten hän saa sinulta. Olet hyvin helppo nakki. Sitten kun olette taas muuttaneet yhteen niin voit olla varma että sinun mies (eli tällä hetkellä exä) käy vieraissa, mutta eihän se sinua enää voi liikutella koska sinäkin teit samanlaista. Voi miettiä tekojasi ja mitä siitä seuraa. Minun mielestä ei tästä sopasta hyvää seuraa, mutta joudut vastamaan teostasi. Näköjään et edes arvosta sinun nykyinen mies! Luulen että tämä exä jonka luona kävit nussimassa hän vaan käyttää sinut, ei muuta. Eli luuletko että kaikki asiat pyörii sinun napan ympärille…min, minä, minä…voi jeesus sentään avaa nyt silmät!

niinpä..On aika V***n turha ihmetellä mihin kaikki kiltit miehet on hävinneet. Tuollaisen tempun jälkeen tämä nykyinen kiltti mies kohtelee tasan kaikkea kohtaamiaansa naisia huonosti kun näkee että sikaileva macho vie taas pidemmän korren. Onneksi saat turpaasi oikeen kunnolla kun pääset takaisin macho exäsi pompotettavaksi. Mietippä mikä on fiilis kun teet mitä aiot ja sitten se exäsi pettää sua taas. Niin aika kultaa muistoja. Panee se hyvin ja on se komea niille kaikille vieraillekin naisille.

Elli, jos järkevästi ajattelee niin näinhän se kai on. Mutta minä en viime päivinä oikein ole pystynyt järkevään ajatteluun. Ja juuri se että mies vie ja minä vikisen saa minut aivan hulluksi ja polveni pettämään. Näin se oli jo yhdessä asuessamme mutta nyt kun olemme olleet kolme vuotta erossa kaikki nämä tunteet ovat sata kertaa vahvemmat. Tuntuu kuin nykyinen olisi vielä kiltteydellään oikein ärsyttänyt tämän puolen esiin. Huokaa taas.

Ei kai tuollaisia naisia ole? Siis tahdottomia, tunteiden vietävissä olevia haihattelijoita, jotka kestävät mitä tahansa paskaa jos mies vaan on miehekäs ja sängyssä ihana?

Kyllä minäkin tykkään alistumisleikeistä, mutta jätän ne suosiolla makuuhuoneen puolelle, ei niistä koko elämää tarvitse tehdä.

Ja vielä lapsia lupasit sille? No, kohta niitä erolapsia on sinulla sitten enemmänkin kuin kaksi. Eikä machoa eikä edes kilttiäkään miestä niiden kanssa auttamassa.

Tässä tapauksessa akateemisuudella ja järjellä ei tunnu olevan mitään tekemistä keskenään.

elli, olet ehkä tässäkin oikeassa.

Mutta en usko että ex hylkäisi minua, hän on nyt saanut seikkailla ja aion aikuisen oikeasti pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä, vaikka hän ei sitä ehkä ansaitsekaan. Seikkailkoot jos haluaa minä aion silti pitää hänestä parempaa huolta kuin ikinä ennen. Olen täydellinen vaimo, äiti ja kodinhoitaja, miksi hän siis lähtisi?

Voit kuule hämmästyä sun kiltin miehen reaktiota asiaan. On aivan harhaluulo että kiltteys tekee ihmisestä haavoittuvan, päinvastoin. Tyjänpäiväisen machoilun alla useimmiten asuu se haavoittuva pikkupoika. Näinollen luulenkin että koko juttu on pelkkää huuhaata, sillä ei kukaan akateeminen ole noin lapsellinen, oikeasti.

Kerro nykyisellesi ihan itse ja pidä exäsi poissa silloin. Kenenkään ei tarvitse kokea tuollaista ja rajat ne oli Neuvostoliitollakin. Vaikka nyxäsi olisi kuinka kiltti ja rauhallinen niin siltä saattaa naksahtaa jotain ja sitten ei hyvä heilu kenellekään.

Minä, minä, minä ja minun himoni.... Entäs lapset? Oletko ajatellut että otat nekin seuraamaan tätä näytelmääsi miten toista ihmistä kohdellaan huonosti? Oletko ajatellut miltä lapsista tuntuu kun isä tulee taas kotiin ja luultavasti kohta taas lähtee...

Yhteistyössä