oikeudenmukaisuutta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiootodellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiootodellista

Vieras
Seurustelen miehen kanssa, joka on mielestäni tekopyhä jeesustelija ja takinkääntäjä. Hän kehoitti minua tekemään gallupin onko asia todella näin.

Tässä esimerkki:

exäni lähettää minulle synttärionnittelut. Kumppanini mielestä hän lähettää sen päästäkseen pöksyihini tai yrittäessään lähestyä minua. Samaan aikaan hän tekstaa omalle exälleen vastaavia onnitteluja, koska näin kuuluu tehdä ja on aivan vilpittömästi vain toivottamassa hyvää syntymäpäivää.

Viiden vuoden jälkeen erosta exäänsä kumppanilla on kymmenittäin exänsä bikinikuvia ja yhteisiä lomakuvia yms koneellaan. Hän kieltäytyy näitä exän kuvia poistamasta, ennenkuin lähettää kuvat exälleen, sillä hänellä on oikeus omiin kuviinsa ja yhteisiin lomakuviin. Ex ei ole kertaakaan pyytänyt tai kysellyt kuvien perään. Minä olen pimeä ja hullu, kun loukkaannun moisesta.

Mutta anna olla, kun ehdotan, että täytyykin kaivaa jo käytöstä poistuneesta koneesta, josko löytyisi minun ja exän yhteisiä lomakuvia ja lähetän ne exälle, niin sitten muuttuukin mielipide ja se on häntä loukkaavaa ja häntä sattuu jos teen niin. Puhumattakaan jos exäni lähettää niitä minulle.

Kun ihmettelin, onko viiden vuoden jälkeen vanhojen lomakuvien lähettely exälle pienempi paha kuin synttäritekstari, hän oli sitä mieltä että on. Tekstari voi kieliä syntymäpäivänä siitä, että vanha suola janottaa, mutta viisi vuotta eron jälkeen lähetetyt vanhat valokuvat eivät todellakaan moisesta kieli, vaan toisella vaan on oikeus näihin kuviin.

Minun mielestäni exät ovat historiaa, enkä näe tai koe tarvetta lähetellä sen enempää kuvia kuin tekstareita.

Onko hän tekopyhä paskiainen, jonka säännöt ovat epäreilut?

minusta te molemmat olette
a) lapsellisia b) tyhmiä c) oikeasti ihan aivokääpiöitä d) ansaitsette toisenne 100%.

Oikeassa parisuhteessa kummankaan ei tarvitse kysellä toisen eikä omien eksien perään.
Niiden kanssa voi keskustella ihan samalla tasolla kuin muidenkin ihmisten. Eksien valokuvat eivät hetkauta oikeassa parisuhteessa kumpaakaan suuntaan eikä toiseen. Eikä hetkauta myöskään synttäri tai muut onnittelut.

Kasvakaa aikuisiksi!!!

Yhteistyössä