Olenko säälittävä? (meandi)

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
en ole koskaan koskenut vaatteeseen, jonka merkki on meandi? en tunnista sellaista jos sellaisen näen, en siis tiedä, olenko ksokaan nähnyt sellaista vaatetta.

Jotenkuten on pärjätty ja selvitty hengissä, vaikka meidän perheessä ei ole näitä näkynyt.

Käyn kirppiksellä tiheästi (noin kerran viikossa) En ole sielläkään koskaan nähnyt meandi-vaatteita. Tosin käyn vain hyväntekeväisyyskirppiksellä (tuotto menee johonkin joillekin, en tiedä tarkemin).

chef ja muut merkit ovat aina tehneet näitä meandi-löytöjä.
 
"trolli"
sama täällä, en edes tunnistaisi meandi rytkyjä. kirppareilla kiertelen myös paljon, mutta ostan vaatteet ulkonäön ja hinnan perusteella, en merkin.
ollaan siis säälittäviä yhdessä. :D
 
[QUOTE="apua";27277904]en ole koskaan koskenut vaatteeseen, jonka merkki on meandi? en tunnista sellaista jos sellaisen näen, en siis tiedä, olenko ksokaan nähnyt sellaista vaatetta.

Jotenkuten on pärjätty ja selvitty hengissä, vaikka meidän perheessä ei ole näitä näkynyt.

Käyn kirppiksellä tiheästi (noin kerran viikossa) En ole sielläkään koskaan nähnyt meandi-vaatteita. Tosin käyn vain hyväntekeväisyyskirppiksellä (tuotto menee johonkin joillekin, en tiedä tarkemin).

chef ja muut merkit ovat aina tehneet näitä meandi-löytöjä.[/QUOTE]

En mäkään kyllä voi sanoa kaikkia meandeja tunnistavani. En lähellekään.

Mutta kyllä mulla jokin käsitys siitä on, että minkälainen meandi on. Jos vaikka laitat 10 vaatteen kuvat mulle, niin epäilen tunnistavani sieltä meandin, koska ne on kaikki lopulta aika samanlaisia...värikkäitä printtejä, usein unisexejä ja sitten niillä on niitä velourvaatteita.

Kun kuljen kirppiksellä, niin katseeni kiinnittyy monasti ihanan värikkäisiin vaatteisiin joissa on kiva printti. Ja monasti ne vaatteet sitten on niitä meandin vaatteita.

Toki myös Lindexillä on samantyylisiä, eli ei ne aina meandeja ole :)
 
"a p"
siis hyväntekeväisyyskirppiksellä, jonka tuotto menee vaikka köyhille, niin niihin tuodaan vaatteita vanhoidsta varastoista jne, ihmiset tuovat, jotka eivät halua saada rahaa itselleen, joten kukaan ei varmaan tuo meandi-vaatteita näiihin, koska myyvät meandi vaatteet itse eteenpäin ... oletan näin koska en ole koskaan törmännyt tuollaiseen vaatteeseen siellä.
 
"a p"
En mäkään kyllä voi sanoa kaikkia meandeja tunnistavani. En lähellekään.

Mutta kyllä mulla jokin käsitys siitä on, että minkälainen meandi on. Jos vaikka laitat 10 vaatteen kuvat mulle, niin epäilen tunnistavani sieltä meandin, koska ne on kaikki lopulta aika samanlaisia...värikkäitä printtejä, usein unisexejä ja sitten niillä on niitä velourvaatteita.

Kun kuljen kirppiksellä, niin katseeni kiinnittyy monasti ihanan värikkäisiin vaatteisiin joissa on kiva printti. Ja monasti ne vaatteet sitten on niitä meandin vaatteita.

Toki myös Lindexillä on samantyylisiä, eli ei ne aina meandeja ole :)
mun lapset eivät halua tuon tyylisiä vaatteita, siis kirkkaita värejä, joten ehkä sen vuoksi ei ole sattunut silmään.
 
"Viima"
Olen ollut kerran kutsuilla. Melkein tilasin kunnes tajusin et ihan sika kalliita ja joka toisella meidän pikku kylässä on samanlainen rytky. Kirpparilta saattaa sellainen lähteä mukaan jos kuosi kiva ja hinta alhainen. Ei oo viel tullu vastaan....
 
[QUOTE="a p";27277942]siis hyväntekeväisyyskirppiksellä, jonka tuotto menee vaikka köyhille, niin niihin tuodaan vaatteita vanhoidsta varastoista jne, ihmiset tuovat, jotka eivät halua saada rahaa itselleen, joten kukaan ei varmaan tuo meandi-vaatteita näiihin, koska myyvät meandi vaatteet itse eteenpäin ... oletan näin koska en ole koskaan törmännyt tuollaiseen vaatteeseen siellä.[/QUOTE]

Mä en vie edes tavalliselle kirppikselle meidän meandeja. Ensinnäkin siinä on se riski, että ne varastetaan. Näin on lähipiirissä muutamaan otteeseen käynyt. Sen jälkeen en ole vienyt mitään vähääkään halutumpaa ja arvokkaampaa kirppikselle. Mä myyn ne netissä.
 
[QUOTE="a p";27277951]mun lapset eivät halua tuon tyylisiä vaatteita, siis kirkkaita värejä, joten ehkä sen vuoksi ei ole sattunut silmään.[/QUOTE]

Meidän pikkupimut on vielä niin pieniä että ne pukee päälleen mitä käsken. Joskin kyllä meandilla on hempeämpääkin vaatetta...mutta niitä nimenomaan en meandiksi osaa arvata ennen kuin etsin vaatteen kokoa niskasta ja sen sitä kautta meandiksi totean.
 
Meilläkään ei olla mitenkään merkkiuskollisia, puetaan just sitä mitä halutaan ja mistä tykätään.
Paljon kun käyttää kirpputoreja, sekä myyjänä että ostajana, niin kyllähän nuo oppii tunnistamaan. Ja väkisinkin jää mieleen just nuo mistä pyydetään ihan mahotonta hintaa vaikka tuote ois jo melkoisen kulunutkin.
 
toinen ilmoittautuu
Olen kahden alle koulikäisen lapsen korkeakoulutettu toimariäiti ja törmäsin sanaan "Meandi" eka kerran viime viikolla, kun työkaveri kertoi saaneensa huutia ystävältään, kun oli kirppikselle vienyt samaan "body 50 senttiä" -koriin myös "ne lahjaksi saamansa meandit".

Ei me meidän firmassa oltu tajuttu. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"a p"
Olen kahden alle koulikäisen lapsen korkeakoulutettu toimariäiti ja törmäsin sanaan "Meandi" eka kerran viime viikolla, kun työkaveri kertoi saaneensa huutia ystävältään, kun oli kirppikselle vienyt samaan "body 50 senttiä" -koriin myös "ne lahjaksi saamansa meandit".

Ei me meidän firmassa oltu tajuttu. ;)
Mullakin on yliopistotutkinto. palstalta olen sanoja oppinut, kuten tämän meandi. tänään opin sanan miikkari.
 
"no niin"
Ahaa. ja tästä voimme vetää johtopäätöksen että todella fiksut akateemisesti sivistyneet äidit eivät lapsillensa meandeja pue. :D Joopa. Ovat siis rahvaanomaisia. Hmm.
 
[QUOTE="no niin";27278181]Ahaa. ja tästä voimme vetää johtopäätöksen että todella fiksut akateemisesti sivistyneet äidit eivät lapsillensa meandeja pue. :D Joopa. Ovat siis rahvaanomaisia. Hmm.[/QUOTE]

Mistä sä vedit sen johtopäätöksen fiksuudesta....?:saint:
 
nyt mä tajusi
Voi vitsit! Nyt ma tajusin!

Muskarissa yksi äiti kehui lastani, kun on "Meandit niin nätisti puettu". Totesin, että " lapsen nimi on Anna, ei Mandi". Äiti katsoi vähän pitkään enkä tajunnut, miksi.

Nyt siis tiedän, että tytön lahjaksi saamat vaatteet ovatkin jotain hienoa ja olikin merkistä kyse. :D
 

Yhteistyössä