Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paskamaisin ja niin yksin:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja paskamaisin ja niin yksin:
Täällä toinen ei-niin-täydellinen. :wave: Ja voin vakuuttaa että meitä on aika paljon. :saint:
Oikeesti?? Missä ne kaikki ovat irl?!?
ne ei vaan kehtaa sanoa sitä ettei kulissit kaadu. mäkin voin pinoutua epätäydellisten äitien pinoon ihan surutta :hug:
Juu, mää oon ihan samaa mieltä, sitä ei kehdata tunnustaa.
Mun mielestä on helpompaa kun ei yritä luodakaan mitään kuvaa että olis täydellinen äiti, ei tarvii pitää kynsin hampain niitä kulisseja pystyssa.
No tismalleen tämän "virheen" olen tehnytkin!! Siis että olen alusta asti ollut juuri sitä, mitä oikeasti olen ja avoimesti elänyt niin hyvät kuin pahatkin päivät...ei ole tarkoitustakaan alkaa rakenteleen mitään kulisseja, mutta sitten sitä saakin näköjään olla aina paskaa niska täynnä ja melkoisen yksin ja outo ennenkaikkea!!
Mun mielestä nuo tuollaiset
täydelliset mammat ei ole tuossa tapauksessa edes tutustumisen arvoisia. :kieh: Mä olen kanssa outo ja aika yksin, mutta ehkä omasta tahdostani. On mulla ihan irl:kin samanhenkinen kaveri ja täällä netissä useampikin. :heart: Mä oon ehkä itsekin kranttu seurani suhteen, mä nimittäin ahdistun tuollaisessa
täydellinen mamma-seurassa. :ashamed: Mä oon kyllä muutenkin aika erakkoluonteinen. Mutta voin kuvitella sun fiilikset. :hug: Harmi että me epätäydelliset löydetään niin harvoin toisemme irl.
Kuulostat mukavalta! :hug: Itsekin ahdistun sadasosasekunnissa "täydellisten" ihmisten seurassa ylipäätään! Mikä ihme idea siinä on, että ulospäin pitää kaikki näyttää virheettömältä ja mahtavalta, eikö kaikki energia ja aika mene siihen kulissien pitämiseen=hukkaan??? En ole tätä ikinä tajunnut. Hyi oksennus.
Tällainen ihminen on jotenkin niin kaukana minusta, ei voi mitään...
Jotenkin niin huvittavaa (ja samalla karseaa), kun tiedän, että omat siskotkin ovat takuuvarmasti rämpineet ihan samoja soita ja muistan heidän arjesta paljonkin, olen ollut lastenhoitajana melkolailla ennen omaa perhettäni...
Minun harras, niin harras toiveeni on, että löytäisin jostain samanhenkisen, epätäydellisen ihmisen ystäväkseni...jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut!
Sitä odotellessa...:heart: