Olenko nyt lukenut ihan omiani vai..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Onks niin että näistä Olipa kerran dvd-bokseista ois seuraavaksi tulossa sellainen kuin Olipa kerran löytöretkeilijät? Meinaan nyt on meillä hyllyssä Olipa kerran ihminen, olipa kerran elämä, olipa kerran avaruus ja olipa kerran Amerikka.. ja nettisivut mainosti nyt jotain tulevaa olipa kerran juttua joka ei ollut löytöretkeilijät.. onks sellainen tehty kun löytöretkeilijät tuosta sarjasta??

Olipa kerran planeetta maa oli se tuleva dvd nettisivujen mukaan..<br><br>
 
Siitä en tiedä, mutta sarjaan muistaakseni kuuluu Olipa kerran Jalkapallo. Muistelisin tällaisen sarjan tulleen telkkarista joskus 90-luvun lopulla. Siinä oli kyllä nämä samat hahmotkin.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 19:13 vieras kirjoitti:
ihana sarja, voiko niitä tilata netistä? asutaan niin landella ettei viittis kaupungista lähteä metsästämään.
Ei ole ainakaan noilla nettisivuilla tietoa että vois tilata netistä.. ihan tavarataloista olen itse ostanut vaikka landella mekin asutaan.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:22 vieras kirjoitti:
Mikäs niistä on paras?
Meillä on vaan olipa kerran ihminen. Harkitsin ostaa joululahjaksi jonkun toisen sarjan mutta se jäi.
Minusta paras on Olipa kerran elämä, mutta tyttäreni lemppari on olipa kerran ihminen, nyt tosin on katsonut paljon tuota olipa kerran amerikkaa kun se on uusin.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 01:42 NuoriAikuinen kirjoitti:
Vähänkö oon kade kun sulla noin monta boksia noita!! :kieh:
Kerran se vaan kirpaisee kun tuollaisen boksin ostaa, mutta ovat kyllä maksaneet itsensä jo moneen kertaan takaisin, sen verran usein ja hartaudella niitä on meillä katsottu!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:33 Fleur de la Cour kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 01:42 NuoriAikuinen kirjoitti:
Vähänkö oon kade kun sulla noin monta boksia noita!! :kieh:
Kerran se vaan kirpaisee kun tuollaisen boksin ostaa, mutta ovat kyllä maksaneet itsensä jo moneen kertaan takaisin, sen verran usein ja hartaudella niitä on meillä katsottu!
Ovat kyllä hintansa väärtejä.

(ja niitähän voi toivoa vaikka joululahjaksi koko perheelle, niin ei hintakaan tunnu hirmiltä)
 
Fleur de la Cour
Hain itse tietoa tänään.. on sellainen tehty kuin olipa kerran löytöretkeilijät.. sitä on edeltänyt vielä olipa kerran keksijät (olipa kerran amerikan jälkeen) joten odottelemaan jäädään seuraavia bokseja, se on se kuuskymppiä per boksi..
 

Yhteistyössä