Olenko normaalipainoinen? Haluaisin vielä 3kiloa pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takaisin timmiksi, mahdotonta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu satu on alipainoinen eikä sellainen ole kaunista katseltavaa, vaikka hän on varmaan omasta mielestään kaunis kun on noin laiha mutta hui...
pitää sitä olla lihaa luiden ympärillä, en tarkoita mitään läskiä mutta tuntuu että olet luuranko :(

Alkuperäinen kirjoittaja jotkut tykkää jotkut ei:
sulla ei taida olla pebaa eikä tissejä, ite pidän tollasia rumina... :( sori!

No ei kai tässä sitä kysytty..
Ei mullakaan isommin ole tissejä, vaikka olen 157/58. Ja itse olen tyytyväinen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja jotkut tykkää jotkut ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
hmmm....jos itse tunnet olosi hyväksi niin hyvä. Itse jos painaisin samanverran oloni olisi lihava. Itse siis 164cm 44kg ja tämä paino sopii minulle. Mitä vähemmän sen parempi.

Tuo viimeinen lause ei missään nimessä pidä paikkaansa, eikä edes ole tervettä ajattelua.. :hug:

Äläs nyt, hyvinhän minä nyt voin. Ruokahalu on hyvin pieni, kahvia kuluu sitäkin enemmän

sulla ei taida olla pebaa eikä tissejä, ite pidän tollasia rumina... :( sori!

Myönnän että tissejä ei ole mutta pikku takapuoli kyllä löytyy.....

Alkuperäinen kirjoittaja no:
juu satu on alipainoinen eikä sellainen ole kaunista katseltavaa, vaikka hän on varmaan omasta mielestään kaunis kun on noin laiha mutta hui...
pitää sitä olla lihaa luiden ympärillä, en tarkoita mitään läskiä mutta tuntuu että olet luuranko :(

Missään täällä en ole väittänyt olevani kaunis. Siro vain. se on ihan eriasia kuin kaunis. Voi kun oliskin kauniskin mutta ei. En ole luurankokaan, usko pois. sanotaanko että hyvin tiukalla ruokavaliolla erittäin kuiva eli rasvaprosentti alhainen.

ihan pakko udella että näkeekö sitä oikeasti jos se 3 kiloa "ylimäärästä" on ympäri kehoa. kyse on kuitenkin vain muutamasta millistä jos siitäkään :o

Yhteistyössä