Olenko normaalipainoinen? Haluaisin vielä 3kiloa pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takaisin timmiksi, mahdotonta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takaisin timmiksi, mahdotonta?

Vieras
pituus on 163 ja paino on 60kg, olen laihduttanut 10 kiloa tästä (raskauskiloja) ja nyt painan siis tämän 60kg, olenko nyt siis normaalipainoinen? Haluan vielä 3 kiloa pois?
Niin, muuten olen ihan hyvä, vartalostani mutta maha, siis tämä löysä läski mahassa, miten ihmeen lailla se häipyis? Ei näytä auttavan vaikka laihtuis miten niin maha on ja pysyy... :(

Alkuperäinen kirjoittaja takaisin timmiksi:
pituus on 163 ja paino on 60kg, olen laihduttanut 10 kiloa tästä (raskauskiloja) ja nyt painan siis tämän 60kg, olenko nyt siis normaalipainoinen? Haluan vielä 3 kiloa pois?
Niin, muuten olen ihan hyvä, vartalostani mutta maha, siis tämä löysä läski mahassa, miten ihmeen lailla se häipyis? Ei näytä auttavan vaikka laihtuis miten niin maha on ja pysyy... :(

no ei se auta et laihtuu vaan se että treenaat sitä maha-aluetta kunnolla,salille vaan :)

en pääse salille, lasten takia, en tosiaan pääse :( se harmittaakin....
mitä voisin tehä kotosalla? teen vatsalihaksia mutta niitä pitäs miehen mukaan tehä 300-500 sataa päivässä että auttas...

Se mahajuttu voi olla vähän pulmallinen. Mäkin oon laihtunut tosi paljon, lisäksi treenannut suht kovaa. Mahaa en kuitenkaan saa ennalleen.
Koita vaan tehdä vatsalihasliikkeitä, kyllä se siitä pikkuhiljaa ainakin vähän muotoutuu! =)

Eikö miehesi voisi olla lasten kanssa kun sitä menet salille.
Itse olen 160cm ja painoa noin 61kg. Ja sama ongelma että maha roikkuu ja pömpöttää. Paina vähemmän kun "silloin joskus" mutta en ole yhtä kiinteä...
Salille tars kanssa mennä mutta olen liian laiska lähtemään. Stemppiä kiinteytykseen!

ei sitä nyt hyvänen aika tarvi salille lähteä,kotona voit ihan tehdä kunnon vatsalihas-ja selkälihasliikkeitä,kylkiä jumpata,vain mielikuvitus on rajana.kyllä sulle varmaan vähän jää,mutta pahimmat saat pois ilman salejakin.

Mä en kans pääse salille... Mieskin olis halunnu ruveta kulkee siellä, ja siksipä asia ratkastiinkin silleen, et investoitiin monitoimi-laite, millä pystyy treenaamaan kaikki lihasryhmät. Nyt ei tarvii olla lapsenlikkaa kun haluaa mennä "salille", ja sitä paitsi, tuo laite tuli halvemmaksi, kun 2 x vuosikortit paikalliselle salille...

hmmm....jos itse tunnet olosi hyväksi niin hyvä. Itse jos painaisin samanverran oloni olisi lihava. Itse siis 164cm 44kg ja tämä paino sopii minulle. Mitä vähemmän sen parempi.

treenaa niitä syviä vatsoja. Ohjeita en osaa antaa mut kato jotain pilatesjuttuja. Vois kuvitella et jos paljon treenaa vaan niitä näkyviä lihaksia niin vatsa näyttää vielä isommalta.

Sit turvottavat ruoka-aineet pois. Mulla peruna ja ruis on pahimmat, tekee kunnon pömpön.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
hmmm....jos itse tunnet olosi hyväksi niin hyvä. Itse jos painaisin samanverran oloni olisi lihava. Itse siis 164cm 44kg ja tämä paino sopii minulle. Mitä vähemmän sen parempi.

Tuo viimeinen lause ei missään nimessä pidä paikkaansa, eikä edes ole tervettä ajattelua.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:

Tuo viimeinen lause ei missään nimessä pidä paikkaansa, eikä edes ole tervettä ajattelua.. :hug:

Äläs nyt, hyvinhän minä nyt voin. Ruokahalu on hyvin pieni, kahvia kuluu sitäkin enemmän

Äläs nyt, hyvinhän minä nyt voin. Ruokahalu on hyvin pieni, kahvia kuluu sitäkin enemmän

olet varmaankin todella SIRO, ja minä en, on "isot luut" enkä ole lihava omasta enkä muiden mielestä, mahaa sais kyllä treenailla timmimmäksi. Sinä kuulostat aika laihalta vaikka et välttämättä ole, jos olet sellainen siro mutta ei tuo kyllä muuten kuulosta terveeltä... en tiiä :(

Mullakin on kokemusta kahvilla elämisestä.. Mittani olivat 157/48, ei kuulosta kovin pieneltä painolta, mutta olen todella jykevärakenteinen joten luurangolta näytin :(

Mä olen suurin piirtein saman pituinen (ehkä 2-3 cm pidempi) kuin sinä. Painan 57 kg ja katson olevani normaalipainoinen. Jos painaisin 60 kg, se olisi mielestäni liikaa.

Jos kun bmi on tosiaan 16.4, niin kun joku tuntui sen jo laskeneen, niin ehkäpä kannattais kääntyä vaikka asiantuntijan puoleen, koska ei tuo sun olotila kuulosta kovin terveelliselle, eikä normaalille. Siro voi olla, mutta jos bmi on tuota luokkaa, niin...

:hug:

sulla ei taida olla pebaa eikä tissejä, ite pidän tollasia rumina... :( sori!

Yhteistyössä